![]() |
je ouders zien sex hebben
lijkt me echt goor :kots: :kots: :kots:
iemand ervaringen?? |
Nee, en ik wil het zo houden...
|
gelukkig niet
|
nope... nooit gezien :p
|
mn ouders hebben nooit sex gehad in de periode die ik me kan herinneren
brrr, nee meot dr ook niet aan denken |
Ooit eens heel vroeger per ongeluk binnen gegaan
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: doggie :kots: :kots: :kots: :kots: |
neej je schoonouders betrappen is lollig:?
|
Re: je ouders zien sex hebben
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel ooit een (ongebruikte) condoom gevonden.. :o
maar die was volgens mij uit 1414.. :) |
Citaat:
|
neej gelukkig niet :kots:
|
Citaat:
Maar voor je ouders dat te zien doen :kots: Als ik het dan toch per ongeluk moet zien, dan toch liever "saai, gewoon" missonarisstandje.. |
Citaat:
|
Ja gatver, ik kwam toen hun kamer binnenlopen zonder te kloppen ofzo..Waren ze net bezig..:x :x
|
Citaat:
hoe weet je dat ze net bezig waren dan? :d stond je al een tijdje te kijken |
nie gezien..wel gehoord...
|
Citaat:
en mn schoonouders ook :d |
nope gelukkig niet...ik vind het al een raar idee dat mijn ouders ook sex hebben...:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn ouders zijn net konijnen soms :x
dus betrapt.... te vaak... Ook met caravan enzo :x |
Citaat:
|
Mijn ouders hebben maar een keer sex gehad en toen kwam ik! ( ja hier geloof ik heilig in en probeer me niet van me geloof te halen! :[ )
|
Citaat:
|
nee gelukkig niet
|
Citaat:
|
me moeder kwam gisteren ff langs... ze zegt zo... ik ga ff met je vader wat lekkers doen, ff niet stoen aub....
oookeeeeey mam :rolleyes: |
Hehe de vader van een vriendin zei pas dat die haar moeder is even lekker zou gaan verwennen terwijl die smerige bewegingen maakte met z'n tong :+
En zij werd boos :+ iedereen lag in een scheur :d Maar mij lijkt het toch eigenlijk vrij gezond dat je ouders seks met elkaar hebben :? het zijn ook maar mensen :) |
hahahahaha geen last van :D
|
Citaat:
bij me eigen ouders denk ik he neej bah getsie ect..:kots: maar bij adres mensen denk ik ja waarom niet? O-) |
hahahaha,...vroeger naja tot 2 jaar geleden ofzo dacht ik echt dat ze het nooit meer deden? maar sins dat ze in de kamer naast me slapen...
wat doen jullie dan als je ze betrapt of hoort? |
Citaat:
Neuh meestal loop ik gewoon weg :) en als ik ze hoor zeg ik ook niets :p |
Ooit toen ik bij mijn neefje op aan het passen was.. Kwamen mijn oom & tante thuis die luidruchtig de liefde gingen bedrijven :r!!
Niet dat sex vies is, maar mijn oom&tante waren toen allebei 50+ :D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.