![]() |
Volgend jaar weer naar de Dijk!!
Jawel mensen, DE FC, de FC Volendam is weer TERUG waar ze horen!!!!!!!!! FC Volendam promoveert naar de eredivisie, en dat betekend DUS weer een weekendje vakantie in Stef zijn provincie, en een wedstrijdje aan de Dijk :7 Jammer voor Excelsior trouwens, maar tis nie anders. Zwolle blijft er ook in, best balen, dat wordt dus geen De Braak :d
|
Re: Volgend jaar weer naar de Dijk!!
Citaat:
|
:) :)
|
Kunnen de liedjes over het Hemeltje ook mooi komen
Alleen denk ik niet dat Zoetebier dat zo leuk zal vinden |
Citaat:
:no: mooi ???? |
Citaat:
lijkt me vrij kansloos als je zoiets gaat zingen |
in mijn herinnering scheen altijd de zon in v'dam?:o 8-)
|
Mmm als je gisteren al die oranje figuren weer zag
:{ :no: |
Echte vette tof man, alleen vinnik t beetje maf dat bartje zo super blij is dat hij naar NH gaat komen. :o normaal kan hij het wel schieten en komt ie er enkel uit noodzaak, maar nu is ie dolblij met dat ie naar dat visserdorpje gaat.
t kan ook voor de welbekende Cocaine zijn.:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lange leven de knotsgekke voetbalsupporters :no: Misschien kan RBC ook wel in de polonaise aansluiten is immers ook Oranje, of Heerenveen is wel niet Oranje maar wel reuze gezellig :no: |
Citaat:
|
Ik vind het jammer voor Helmond Sport, had liever die club in de eredivisie dan dat pauperige Zwolle :{
|
Citaat:
Enne, Tuur, wees blij ;) Zwolle was dan volgend jaar kampioen geworden in de 1e divisie, nu worden jullie het :d:thumbsup: |
Citaat:
|
:(
Emmen was er wel aan toe om een enkeltje eredivisie te nemen.. :( |
best dat ze hun clubkleuren willen tonen, maar zodra dit gebeurt dmv opblaaskronen en molens, dan hoef het van mij al niet meer.
Ben al lang blij dat er geen roodwitte opblaaskronen zijn, ik vind die mafkezen met lichtgevende kerstmusten in de Kuip al erg genoeg... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.