![]() |
Wat sport jij.....
:wave:
ik ben een sport aantzoeken |
:)
ik fitness tegenwoordig vrij veel, kan ik je aanraden(Y) |
Het is zomerstop qua voetbal, dus op het moment weinig :no:
|
Ik voetbal, en doe graag beetje hardlopen :) Zaalvoetbal roeleert ook, en ik kart regelmatig :9
|
fitness, basketbal bij een vereniging
"recreatie" voetbal en ik tennis 1 a 2 keer p/w met vrienden (kan gebruik maken van de tennisbaan bij mijn vaders werk) |
ik heb dit seizoen helaas maar een hand vol wedstrijden gevoetbald, ik ben sinds 2 maanden weer aant wielrennen, tennis op z'n tijd wel eens..hardlopen moet ik gaan doen, maar vind ik zooo ontzettend saai dat het er niet echt van komt :+ volgend jaar heel misschien weer voetballen bij mijn oude cluppie...om de zoveel weken zaalvoetballen
tsja da ist wel.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik mag niet op fitnis van die lui daar omdat me spieren nog niet volgroeit zijn |
Citaat:
Je moet alleen als je spieren nog niet volgroeid zijn oppassen met de zwaarte van de gewichten die je tilt andres kan je jezelf vergroeien. Voor de rest geen gevaar. |
ik doe aan fitness, al weer een half jaar
ook aan fietsen en hardlopen, dat laatste heb ik er sinds een maand pas bij gegooid en is toch erg leuk |
ik raad je aan: mauy thai, kickbocksen of free fighten
|
ik ga vanaf dinsdag eindelijk weer kickboksen ben ik mee gestopt omdat ik een knieblessure had niet omdat ik het niet leuk vond dus
en ik rij paard... maargoed dat moet je leuk vinden met me moeder ga ik 1x in de twee weken zwemmen ook tennis ik meestal wel keertje in de week en squashen heb ik afgelopen weken weer paar keer gedaan, das ook best leuk |
Citaat:
|
voetbal......
|
schaatsen:7
|
ik doe een poging tot voetballen:no:
|
ik doe aan waterpolo, heel leuk or! :yes:
|
Ik doe aan.... KORFBAL!!!!!!!! de sport voor iedereen dus......:yes: O-)
|
Citaat:
|
Elke dag dansen en paardrijden (dat laatste lukt niet meer elke dag dus dat doet mijn zus nou) 1 keer in de week trainen voor tennis en dan doe ik nog weleens aan wedstrijden mee..
En in de winter skieen/snowboarden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik tennis elke dag...erg leuk hoor...maybe is dat wat voor je?:thumbsup:
|
Re: Wat sport jij.....
Citaat:
ik vind jouw echt een basketbal meisje |
Citaat:
ik heb er nu 4, en bij mij leven ze ook elke dag en ernaast werk, draai, kickboks ik en nog meer onnuttige dingen kun je best combineren :yes: |
ikke doe handbal en tennis
|
Ik ga op basketbal na de vakantie....
|
Citaat:
wat ontzettend leuk! echt ontzettend bedankt dat je dat zomaar met ons wilt delen:$ en ontzettend veel plezier! zet hem op he! jeeeej!:wave: |
ik zwem
|
waarom?
|
- tennissen
- hardlopen - fitness - skeeleren (alleen dan in de zomer) en ik wilde gaan mountainbiken, maar wegens tijdgebrek is dat plan tijdelijk geskipt + ik zit opgescheept met een blessure dus moet ik het tijdelijk rustig aan doen...spijtig |
Ik speel volleybal.... :d
|
voetballen...heerlijke sport gewoon
|
niks
|
o
|
Citaat:
|
ik doe tennis
elke dag 3 uur trainen en vaak zelf ook nog een uurtje op de baan. als ik toernooien heb dan is het tuurlijk iets minder trainen, maar dan sta ik wel nog altijd ff op de baan. verder ga ik sochtends voordat ik naar school ga om 6 uur nog ff een half uurtje hardlopen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.