![]() |
wat nu?
Kijk ik ben pas 14, maar ik vind mezelf nog te jong voor sex.. Maar ik wil zo graag een keertje gebefd worden en ik heb geen vriendje dus hij kan het ook niet doen. Wat moet ik nu doen?...
xxxjes :| |
aan een vriendinnetje vragen!
|
Vanwaar ben je??? :9~ :)
|
zorgen voor een vriendje :p
heb je msn? :+ |
Een paar ribben laten weghalen en het zelf doen|:(
|
Citaat:
|
eerlijk gezegd is dat idee van dextor nog niet eens zo slecht.
|
wat een vreemde vraag :x
ga een keer uit en laat een of andere playa het doen ofzo als je dat zo graag wilt waarom wil je dat nu eigenlijk.. je bent pas 14 joh tijd zat |
whahah....... heb je geen hond of kat ofzow :?
|
Citaat:
Dus nog eens: Vraag het aan een vriendinnetje :? stel dat ze het echt vraagt :s Stelt zich even lesbi-scénes voor :kots: :kots: :kots: Of koop een hond...:d |
aaaaaaaah baaaaah geen sex met dieren :kots: :no:
sjah je bent jong, je wil wat, maar ik zou zeggen meid geniet van je onschuld zolang het nog kan, als et voor jou tijd is om dingen te ontdekken komt dat vanzelf :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon wachten tot het vanzelf komt... Alles op zijn tijd ofzo :)
|
9 kansen op tien is dat gewoon ne gast dat dat hier post ....:)
|
als je nou met dat "jochie van 11" afspreekt, die wil het vast wel als jij hem pijpt :{
|
Citaat:
ik heb nix gezegd :x |
Citaat:
|
Misschien moet je gewoon wat leniger worden :wave:
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
spannend toch! |
standje 69 en langs komen :+
|
whaha, dit neem je toch niet serieus :D
vraag het je moeder :o |
Ga met je zakgeld naar de hoeren die willen het misschien ook wel:{ |:( 8| :no: :|
|
Citaat:
meisje doe maar gewoon rustig aan je tijd komt nog wel voordat je je door jan en allemaal laat likken... bedenk je eerst maar eens dat het iets speciaals moet zijn niet voor iedereen toegankelijk... |
Citaat:
|
Citaat:
Jongens hoeven ook wat minder ver he... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel kost zon operatie om mn onderste ribbe weg te hale???8)
|
Citaat:
|
jeeej, je bent pas 14!! wacht maar gewoon af, dan komt t vanzelf wel n keer zover :) zoiets moet je niet overhaasten, daar krijg je spijt van...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.