![]() |
Uw saldo bedraagt..
€0,95.. Dat wordt dus even niet naar de kermis gaan :no: Heb deze maand alles opzij gezet voor vakantie, maar die lui uit Groningen motten mijn studiefinanciering eens overmaken, en mijn salaris moet ook nog komen :yes:
|
Ook geen geld voor de kleine zomerkermis maarja had toch al geen zin om ruzie te krijgen omdat ik op iemand bots in de botsauto's
|
Citaat:
|
Mijn saldo begraagt nog wel lekker veel
alleen me portemonnee niet:( en van de bank ga ik geen geld afhalen want dat had ik laatst al weeer gedaan |
Citaat:
|
uw saldo bedraagt
heel veel.... maar dan debet :[ |
Veel :) ene: 10.51 andere simkaart: 10.80
En in portemonee ook veel :) nu ja, 'k heb toch nx te doen... als het vakantie wordt zal het wel anders zijn |
Vorige maand had je op deze datum ook geen knaken... :p net als mij...
|
ik heb 141,50. en daar komt binnenkort nog 106 bij. whoei:)
|
Ik sta nu...geen flauw idee, maar ik weet wel toen ik uit tunesie kwam dat ik op -79 stond...:huh:
|
Kermis?
Dat is toch 1 botauto's tent, de octopus, lunapark en gijpmachines? Ohja, zou ik bijna nog de Marokkanen, negers en turken vergeten |
hehe je bent me er eentje..
|
Citaat:
|
ik heb er nu 4500+ erop staan :? :d
|
mijn saldo bedraagt: 385,48
en daarvan moet ik eigenlijk iemand terugbetalen maar ik werk veel en moet nog op vakantie, dus daar wacht ik nog even mee. Meer dan 300 euro maak ik op vakantie toch niet op, de overnachting is al betaald nu en eten kost met zn drieen voor twee weken echt niet superveel dus:) |
Re: Uw saldo bedraagt..
Citaat:
Wat een zootje daar zeg.. :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die kermissen hier maar stom
|
37 cent
|
137 en een beetje
en op m'n spaarrekening dikke 2000 wat ik zelf gespaard heb:7 *trots op mezelf*:d |
Re: Re: Uw saldo bedraagt..
Citaat:
|
mijn saldo...heeeel veel :)
17.884 euro en 67 cent :x O-) om precies te zijn |
uw saldo bedraagt: €789, 12 cent
huh, gister kreeg ik me loon gestoord 8-) |
Citaat:
[edit] Ik zoek btw nog een sponsor.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tering das echt veel voor deze leeftijd |
Ik geef trouwens niet zo veel om geld
|
Doh :$ dacht eerst dat het over saldo op gsm ging :$
ene rekening: 200euro.. ander: 2500euro (= niet zo veel want vorig jaar al m'n geld opgedaan , aan o.a. computer + internet) |
die lui in groningen zijn echt almme ambtenaren zeg, stelletje dwemers. ipv ff bericht te sturen dat de jaaropgaaf niet opgevraagd kan worden bij de belasting :no: kon ik er zelf achteaan bellen, :x en dat geld komt ooik altijd te laat :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.