![]() |
Favo fruit,groenten
..ik vind alles wel lekker eigenlijk
mango rode bessen..frambozen:9~ appel vind ik wel te eentonig worden omdat ik het elke dag wel eet sla is lekker vooral als je het nog gaat hutselen en tomaat komkomer enso erbij doet met wat yogurt(of een vettere dressing) |
ik lust niks van groenten. Ik eet wel een paar groentes, maar met moeite.
uh fruit lust ik wel redelijk veel, en rauwkorst is om te kotsen |
ik eet bijna nooit groente, boontje en erwtjes ofzo zijn nog te eten maar de rest..
en ik eet elke dag 1 of 2 appels ofzo. verder lust ik elke type fruit wel en sla vind ik gewoon lekker met croutons erin en stukje komkommer met een beetje feta en slasaus ofzo.. yummie |
ik zou elke dag roukorts kunnen eten
volgens mij is het ook nog goed als je wilt ''ontgiftigen of afslanken'' |
KIWI!!!
|
fruit: perzikken hmmmzzzz heerlijk owja en pruimen
groente: zuurkool (maar wel met kaas en ananas) :yes: |
groenten: spruitjes zijn lekker :p :)
fruit: perzikjes, frambozen, ananas en uhmmmm aardbei! en druiven en sinasappels :9~ |
Groenten: alle warme groenten (broccolli, spruiten jawel :p, witloof, wortels, ....) en koude groenten: radijs, wortels en rauwe bloemkool vooral, maar de rest ook... maar wel zo dat ik dit enkel eet thuis, op kot te lui en te weinig tijd omdat allemaal zelf klaar te maken...
Fruit: peer, kersen, watermeloen:9~ , meloen,.. Geen appel :no: |
groenten: spinazie, kool en sla, zeker als je t mooi aankleedt met feta en cashewnoten :9~
fruit: watermeloen, nectarines, sinaasappels, hoe meer sap hoe lekkerder. |
erwten, broccoli, komkommer, paprika jumm :yes: :9
en ik ontbijt altijd met een peer, das echt moeilijk lekker gewoon :) |
van groenten lus ik alles wel, maar het is geen feestmaal
fruit, banaan, geschilde appel, ananas, watermeloen 95% van al het fruit is wel lekker :9~ |
Citaat:
verder vink bijna alle groenten en fruit wel lekker... vooral koud/rauw dan (komkommer, paprika, aardbei, appel, ananas...) |
Ik lust alles wel eigenlijk
granaatappel ook lekker alleen zoveel moeite om al dat witte pruts tussen de bolletjes te halen cactus is ook lekker(eetbare) alleen als je het pakt zonder te weten dat het behoorlijk zeer kan doen:[ dagen lang pijn ,vooral niet met je handen overelkaar schuren |
Groente: Spinazie a la creme
Fruit: Meloen (watermeloen,galia meloen), aardbeien, kersen, bramen, frambozen :9 |
fruit vind ik zoveel lekker.. lychees, kiwis, mango, passievrucht, abrikoos, pruim , perzik , ananas
kiwi vind ik ook machtig lekker.. maar vooral steenvruchten dus ;+ groenten..hmm, hangt van de bereidingswijze af... rauwe paprika bijv vind ik niet lekker, gekookte of verwerkt in roerbak enzo wel.. zelfde geld voor witlof. broccoli vind ik zeker lekker.. en tomaat. en ijsbergsla en en en en en komkommer..zoveel joh :+ |
watermeloen kan ik nooit genoeg van krijgen :9~
|
Citaat:
eet t de laatste tijd wat minder maar kiwi roelt :z |
ik ben gek op groente en fruit :7
peentjes komkommer meloen rauwe bloemkool banaantjes sinaasappels mandarijntjes appels frambozen rode bessen kersen aardbeien jummieee :9 |
groente nou klust alles wel maar ofk et lekker vind??????
ennuh een appeltje per dag! |
Citaat:
Mjah k vind spinazie wel lekker en witlof maar dan rauw en druiven aarbei perzikjuhs appel banaan meloen jammieeee en uhm jah eigelijk bijna alles wel met fruit jammie jammie |
fruit: ananas:D
groente: andijvie (in stamppot), zuurkool (idem), radijs!!!!!!!!!! als dat groente is:D |
alles zoland het maar geschild is met een samurai zwaard:yes:
|
Citaat:
ennuh ik vind appels en kersen wel lekker. Ik mag niet zoveel fruit helaas...En ik eet iedere dag gewoon veel groenten. |
ik lust van groente radijsjes en wortels :+ en komkommer smaakt toch nergens naar :p voor de rest eet ik het wel allemaal op witlof, spruitjes, zuurkool en meer van die troep na :+
Fruit lust ik alles maar niet lychees :kots: Dussuh: kiwi, aardbeien, ananas, sinasappel, appel, mango, mandarijnen, kersen, bramen, cranberries, kruisbessen, citroen :9, bananen enz :z |
van fruit lust ik alles! jammie :9 alleen meloen vind ik iets minder :)
groente is een ander verhaal.. het meeste lust ik niet.. k lust wel tomaat, sla, wortelen (rauw), radijsjes, komkommer, paprika doperwten (met appelmoesO-)), zuurkool, zure uitjes en dat was het eignelijk wel :? :) |
aardbeien! :9 :7 :thumbsup:
en peren zijn ook lekker! :):Y) |
:9~ ben dol op fruit. Ik lust echt alles!! Maar wat ik echt lekker vind zijn aardbeien, aalbessen en citroen.
Mn favo groente is spinazie (à la crème) en rauwe worteltjes. |
Citaat:
ik lust ook echt alles behalve lychees echt om te kotsen die dingen..gadver |
Citaat:
|
ik ben 1 van de weinigen die wel spruitjes lust :yes:
verder vind ik appels, ananas en mango's wel lekker :thumbsup: |
ik eet bijna alle fruit en groete (behalve witte bonen :kots: )
maaruh aardbeien met slagroom zijn het lekkerst O-) :$ |
fruit: kersen en frambozen
groente: kleine tomaatjes :9~ |
Eigelijk lus ik bijna alle groentes wel en watermeloen:9
|
grapefruit en aardbeien
|
aardbeien en bananen als favo fruit....heel soms een perzik maar dat ligt aan t weer
|
ik vind alles wel lekker als het maar gezond is:o
|
groente vind ik bah.....maar fruit vind ik bijna alles lekkerrrr
|
ik lust alles...
maar het lekkerste vind ik aardbeiden, (water) meloen, tomaten, kiwi's, bananen (vooral voor op de tennisbaan) en kersen |
worteltjes en appels :9~
|
Citaat:
:$ |
ik lust bijna alle groenten, ik vind ze zelfs lekker :)
van fruit heb k t liest meloen :9 en als dat er niet is een appel, banaan, sinaasappel, of manderijn :) of aardbeien :D |
watermeloen
|
ik lust bijna geen fruit :$ ik vind alleen appel en banaan wel lekker :)
maar de meeste groenten lust ik wel. ik vind wortels en brocolli wel lekker :9 |
Avocado's en aardbeien zijn niet te versmaden !
|
Mango en Watermeloen,
tja groenten... doe dan maar spinazie. |
Hmm ik lust het meeste fruit wel, alleen sommige soorten meloen vind ik om te :kots:
En qua groenten ben ik helemaal verslaafd aan bloemkool en broccoli:yes: |
Groente : Alles
Fruit: Ook alles, maar ik ben verlsaafd aan Aardbeien en Kersen :9 |
Citaat:
|
Fruit:
druiven appel (allergisch) banaan perzik (allergisch) galia-meloen (allergisch) aardbeien mjammie mjammie (ernstig allergisch) nectarines (allergisch) kiwi (allergisch) manderijn (allergisch) :x Groente Worteltjes (rauwe) Komkommer Tomaat Sla Andijvie (als in: stampot rauwe andijvie :9) |
groente fruit
Van groente vind ik spruitjes boontjes en bloemkool heel lekker. En komkommer ook. Van fruit ben ik helemaal gek op appels. Daarom heet ik ook elke dag een appel want; an appel a day keeps the docter away.....
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.