![]() |
Six Flags..
is gaaf..
Vooral de Goliath..Wat een kick krijg je daarvan zeg..8-) 8-) :7 |
get lijkt me echt helemaal niks :no:
|
|
Sixflags lijkt me niks nee, achtbanen zuigen :{ kom er bijna altijd ziek zwak en misselijk uit :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben allergisch voor wachtrijen en kudde gedrag
|
Citaat:
|
8 banen zijn kicks:Y)
|
6Flags rulez!! Ben er al hele tijd niet geweest..Vind t nog steeds jammer dat ik toen ook niet meekon met de 6flags LL.com meeting! Maarja, volgensmij ga ik binnenkort, want mijn moeder wil er ook wel eens heen!
|
Ik ben er afgelopen donderdag nog geweest.. Damn, ik moet echt vaker gaan.. Energie-boost! I Love Rollercoasters!
Alleen jammer dat 't zo f*cking ver weg ligt.. |
Ja, zeker he energieboost, whaha..Zeker een lachkick toen ik uit de Goliath kwam..
Crazy River is trouwens ook lachen..Ken je die Bloempjuh.. Jeetje, je word wel nat dan zeg whaha.. We gingen zo met z'n 2en vooraan zitten..= gewicht voorin Daardoor kwamen we recht in het water.. Grote splash joh whaha..De mensen in de wachtrij lachen en joelen :p 8-) Wat lees ik daar over een Six Flags meeting..Wanneer was die?! |
sixflags is hier niet zo ver vandaan:)
maar ik hou er niet van om 2 uur in de rij te gaan staan voor 2 á 3 minuten lol :no: |
1 Bijlage(en)
Ikke in de goliath :wave: Vond m vrij tegenvallen eigenlijk, Superman the Ride is veel vetter :)
|
Citaat:
|
Leuke foto! :)
Whaha, bij mij stonden mijn haren recht overeind op de foto.. Echt geen gezicht :d Leek net of ik een stroomschok gekregen had... ;) |
Bij mij ook, sta voor lul op die foto :no: zo zie ik er dus NIET uit hè? :+ Naast me zit mijn zussie, achter haar mijn neefje :+
|
Citaat:
|
Jij hebt kort haar, dat valt niet zo op :p
Mijn haar is halflang..*grinnik* Dat neefje van je is wel stoer hoor met zijn middelvingers O-) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verkeerd gelezen :$ En PFP; get a life..:O |
Citaat:
|
goliath 2x achter elkaar doen, zonder dat je weer in de rij moet staan, das pas leuk :+
|
Citaat:
|
De Goliath! De eerste (één van de wildere) achtbaan waar ik in ben geweest. 1x en nooit weer...dat ging zo knetterhard die helling af, ik dacht echt dat we voorover gingen vallen. En misselijk dat ik na afloop was...:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goliath opzich is een mooie achtbaan, vooral wanneer je weer naar beneden gaat voel je gewoon die druk op je maag. Niet dat je dervan moet kotsen ofzo, maar gewoon die luchtdruk, dat voel je.
Ik vinnim wel cool. Ik ben zowiezo helemaal wild van SixFlags (en achtbanen :+) |
Citaat:
|
http://www.shipmate.nl/land/belgie.gif :respect: :p
|
|
Citaat:
|
Raar maar waar.. Afgelopen donderdag ook geweest...
Conclusie: Goliath is veruit de beste en eigenlijk moet je hem als laatste doen (hierna vallen m.i. alle achtbanen alleen maar tegen... hoewel ze natuurlijk ook tof zijn.. :+ ) |
Raar maar waar.. Afgelopen donderdag ook geweest...
Conclusie: Goliath is veruit de beste en eigenlijk moet je hem als laatste doen (hierna vallen m.i. alle achtbanen alleen maar tegen... hoewel ze natuurlijk ook tof zijn.. :+ ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
stapper.... is idd vet als het lekker rusitg is!!! doorrennen en er weer inspringen, echt beter! dan is is wel vet.
mijn foto staat als ergens op het forum |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.