![]() |
Schor..
Ik kan amper wat zeggen, of ik klink ongelooflijk hees..
Hoe kan ik het "genezingsproces" versnellen of zal de tijd het leren.. |
gewoon je mond een tijdje houden? :)
|
thee met honing?
|
Moi allergic voor honing..
Hé, mooie voor dat ene topic..;) Haha, Bruggi; ik ben een prater, geen denker..:p |
Citaat:
schor zijn is kut, en hoestdrankjes verzachten de pijn maar maken je keel er toch meestal niet minder schor van. ik zou zeggen dat je toch een tijdje rustig aan doet met je stem, en doe een sjaaltje om je nek :yes: :aai: (mama Vera :p) |
Zeker niet fluisteren, dat is heel slecht.
En het schijnt dat een hese stem sexy is, als het je kan troosten:+ |
(honing) dropjes eten
en gewoon ff je stem laten rusten ofzo? |
Citaat:
|
vooral niet veel praten k heb dat ook gehad toen kon k op een geven moment helemaal niet meer praten :?
Maar thee met honing is goed en een citroen perse en menge met heet water t is erg vies maar t helpt wel of suikerwater schijnt ook te helpe |
sta je op de vismarkt? :z
|
ik heb ook een schore stem (maar dat komt van het concert :$) en ik probeer gewoon niet te schreeuwen, en veel water drinken (geen prik dus:p).. dan gaat het vanzelf wel over :)
|
Citroen ijsthee van de Aldi, dat helpt echt, klinkt raar, maar hetwerkt :yes:
|
Ikweet niet... Ik wil ook een keer hees zijn! Ik ben het echt nooit ik kan zo hard en lang schreeuwen als ik wil en dan heb ik nog nooit lasr van mn keel :S
Maarja iets met honing jaa denk ik ook wel |
Kamille thee werkt bij mij :) maar je moet er maar van houden de meeste vinden die thee heel erg vies :) maar het verzacht erg en ja ik ben snel schor en dan drink ik dat :)
|
Citaat:
dan hebben ze er iig minder last van... van de medicinale werking van kamille geloof ik dus wel. |
Citaat:
|
heeeel veel goedkope waterijsjes eten :D:D
|
Citaat:
Je moest die mannen es horen die ik aan de lijn kreeg, die vonden et geweldig :d |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.