Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Wat is nou typisch een kenmerk oid van jouw provincie? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32875)

Headliner 22 June 2003 21:08

Wat is nou typisch een kenmerk oid van jouw provincie?

vertel het maar8)

GregoorvanDijk 22 June 2003 21:10

Ik kan een veel te lang verhaal gaan houden :wave:

The6thgate 22 June 2003 21:10

Citaat:

Originally posted by bartje518
idd:+

dext0r 22 June 2003 21:10

tulpen

biffyclyro 22 June 2003 21:11

delftsblauwe shit

Headliner 22 June 2003 21:11

Citaat:

Ik heb de tijd bertje:wave:

8)

PFP 22 June 2003 21:11

criminaliteit ,zwarte wijken

Headliner 22 June 2003 21:14

veel water, veel natuur, veel van die hoogspanningsvelden

tja dat was het eigenlijk

Headliner 22 June 2003 21:15

oh ja.. en veel dijken

PFP 22 June 2003 21:17

Citaat:

Originally posted by Headliner

flevoland is echt een saaie pokke vlakte

Karliene 22 June 2003 21:17

Geeeeen ideee...:D..

Stapper?! :) :p

GregoorvanDijk 22 June 2003 21:19

Drugsverslaafden, Criminaliteit, Heuvels, de Maas, Maastricht, Vrijthof, Bronsgroen Eikenhout, Vlag, overstromingen, mijnstreek, Roda JC, Jos Verstappen, Sjeng Schalken, Bierbrouwerijen, bourgondiërs, mooi dialect, Valkenburg aan de geul, achterbuurten (talrijke), veel woonwagenvolk (Amby, Vinkenslag, Sanderbout, Vossekuil), Tuindorp, hangjeugd, Arnold van der Lijden, winnaars op Alpe d'huez, Amstel Goldrace, Eaters uit Geleen, Handbal, Basketbal, en ongetwijfeld nog héél veel dat ik zo even niet bedenkt :+

Bobba. 22 June 2003 21:22

Citaat:

Onafgebouwt kasteel in almere ... :O

Headliner 22 June 2003 21:24

Citaat:

Originally posted by C220L
Onafgebouwt kasteel in almere ... :O
kerel wat weet jij daar nou van? dat kasteel is al 1,5 jaar af, maar staat op een andere locatie:z

Headliner 22 June 2003 21:24

Citaat:

Originally posted by PFP

flevoland is echt een saaie pokke vlakte

dat klopt ja :no:

theo tank 22 June 2003 21:27

Ijzerkoekies! Al is dat meer iets van Vlaardingen

Voor de rest heeft elke zelf respecterende Zuid-Hollander een hekel aan Noord-Holland :+ :wave:

theo tank 22 June 2003 21:28

Citaat:

Drugsverslaafden, Criminaliteit, de Maas, achterbuurten (talrijke), veel woonwagenvolk (Amby, Vinkenslag,hangjeugd
Net de randstad!

GregoorvanDijk 22 June 2003 21:30

Citaat:

Originally posted by theo tank

Net de randstad!

Heet bij jullie de kampen dan ook Amby, Vinkenslag en Vossekuil enzo :?

Oh ja, de zichzelf respecterende Limburger heeft een hekel aan Holland trouwens, en een voorliefde voor de belgen. Goede tip, Theo :thumbsup:

theo tank 22 June 2003 21:31

Citaat:

Heet bij jullie de kampen dan ook Amby, Vinkenslag en Vossekuil enzo :?

Oh ja, de zichzelf respecterende Limburger heeft een hekel aan Holland trouwens, en een voorliefde voor de belgen. Goede tip, Theo :thumbsup:

Oh kut vergeten die namen weg te halen hehe :o

En jullie liefde voor Duitsers dan?

FunFair 22 June 2003 21:32

kenmerk?

hele domme boeren :+

GregoorvanDijk 22 June 2003 21:34

Invalletje in Vinkenslag :+
http://www.spinsels.nl/artikelen/030...slag_inval.jpg

Ennem, Theo, Duitsland is alleen de mijnstreek hoor, niet heel Limburg die daar sympathie voor hebben :x

Miss_Sweetgirl 22 June 2003 21:38

Naast Lelystad en Zeewolde zit er nog zo'n pokkestad waar een pokkejoch woont :(

GregoorvanDijk 22 June 2003 21:41

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
Naast Lelystad en Zeewolde zit er nog zo'n pokkestad waar een pokkejoch woont :(
Zeewolde woont klasgenootje van mij :+

Headliner 22 June 2003 21:44

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
Dronten?
Emmeloord?
Urk?

:?

Forza 22 June 2003 21:49

Gelderland- Vitesse!

WishfulDreaming 22 June 2003 21:53

Diamand? (antwerpen)
Heide? (kempen)
Palieter! (Lier)
Hoog criminaliteits- en drugscijfer (Mechelen)

The6thgate 22 June 2003 21:53

Citaat:

Drugsverslaafden, Criminaliteit, Heuvels, de Maas, Maastricht, Vrijthof, Bronsgroen Eikenhout, Vlag, overstromingen, mijnstreek, Roda JC, Jos Verstappen, Sjeng Schalken, Bierbrouwerijen, bourgondiërs, mooi dialect, Valkenburg aan de geul, achterbuurten (talrijke), veel woonwagenvolk (Amby, Vinkenslag, Sanderbout, Vossekuil), Tuindorp, hangjeugd, Arnold van der Lijden, winnaars op Alpe d'huez, Amstel Goldrace, Eaters uit Geleen, Handbal, Basketbal, en ongetwijfeld nog héél veel dat ik zo even niet bedenkt :+
:thumbsup: gewoon mooi landschap:Y)

GregoorvanDijk 22 June 2003 21:54

Citaat:

Originally posted by Saartje17
Diamand? (antwerpen)
Heide? (kempen)
Palieter! (Lier)
Hoog criminaliteits- en drugscijfer (Mechelen)

Mecheleeeeeeennnnnnnnnnn :respect: :9 *) :yes: :thumbsup:

WishfulDreaming 22 June 2003 21:56

Citaat:

Mecheleeeeeeennnnnnnnnnn :respect: :9 *) :yes: :thumbsup:

Hier zijn ze daar niet zo blij mee hoor :p

Headliner 22 June 2003 21:57

misschien dat stapper het wel kent..

de beruchte flevolijn, waar elke maand wel een paar conducteurs worden bedreigt en in elkaar worden geslagen :no:

WishfulDreaming 22 June 2003 21:58

Citaat:

de beruchte flevolijn, waar elke maand wel een paar conducteurs worden bedreigt en in elkaar worden geslagen :no:

Bij ons schieten ze juweliers dood...

Headliner 22 June 2003 22:02

Citaat:

zieke mensen :no:

GregoorvanDijk 22 June 2003 22:03

Citaat:

Hier zijn ze daar niet zo blij mee hoor :p

:no: Mechelen is kicks hoor :9 Laatst nog geweest, in eetcafé Kebabland, hehe, en daarna naar achter de Kazerne 8-) Mechelen vind ik statig, maar ontzettend sfeervol. Kan veel mensen daar, heb nooit echt wat gemerkt van criminaliteit hoor, maar dat komt omdat de mensen die jullie crimineel vinden, ongetwijfeld ook KVM-fans zijn :yes: MALINWAAAA!!!!!!!!! :):):):7

GregoorvanDijk 22 June 2003 22:05

Citaat:

Is dat zo bijzonder? In Heerlen wil de NS nie eens meer stoppen :no: De conducteurs moeten zelf uit Heerlen komen, anders kun je beter zorgen dat je hard weg kan rennen.. |:(

WishfulDreaming 22 June 2003 22:07

Citaat:

:no: Mechelen is kicks hoor :9 Laatst nog geweest, in eetcafé Kebabland, hehe, en daarna naar achter de Kazerne 8-) Mechelen vind ik statig, maar ontzettend sfeervol. Kan veel mensen daar, heb nooit echt wat gemerkt van criminaliteit hoor, maar dat komt omdat de mensen die jullie crimineel vinden, ongetwijfeld ook KVM-fans zijn :yes: MALINWAAAA!!!!!!!!! :):):):7

Erm... Jij weet echt wel niet over wat jij het hebt ;)
In sommige straten moet je in mechelen nog niet ALLEEN doorkomen... Ze rippen je gewoon af of bedreigen je... Valt wel te zien in welk deel van de stad je zit... maar het is daar gestoord gevaarlijk... Alleen Antwerpen is erger...

Headliner 22 June 2003 22:07

Citaat:

Is dat zo bijzonder? In Heerlen wil de NS nie eens meer stoppen :no: De conducteurs moeten zelf uit Heerlen komen, anders kun je beter zorgen dat je hard weg kan rennen.. |:(

dat is hier ook zo :no:
het liefst zet de NS sneltreinen in, zodat er van amsterdam/utrecht direct naar lelystad of andersom wordt gereden |:(

Kampie 22 June 2003 22:10

Drenthe: HUNEBEDDEN!!!!! Dierentuin.. :)

Groningen: Ole Grieze, Studenten, boeren :)

:+

Miss_Sweetgirl 22 June 2003 22:10

Citaat:

Dronten?
Emmeloord?
Urk?

:?

neeeeej almere:(

GregoorvanDijk 22 June 2003 22:12

Citaat:

Erm... Jij weet echt wel niet over wat jij het hebt ;)
In sommige straten moet je in mechelen nog niet ALLEEN doorkomen... Ze rippen je gewoon af of bedreigen je... Valt wel te zien in welk deel van de stad je zit... maar het is daar gestoord gevaarlijk... Alleen Antwerpen is erger...

Weet ik veel hoe die buurten/wijken heten in Mechelen :+ Kan misschien schelen dat wij meestal met een mannetje of 100 komen, hehe ;) Antwerpen heb ik me ook nog nooit onveilig gevoeld.. maar ik kom uit Heerlen, ken je dat? Als je dat gewend bent, vallen de meeste steden reuze mee :d :Y)

Jolie 22 June 2003 22:12

Te lange 'O' :d

GregoorvanDijk 22 June 2003 22:14

Citaat:

dat is hier ook zo :no:
het liefst zet de NS sneltreinen in, zodat er van amsterdam/utrecht direct naar lelystad of andersom wordt gereden |:(

Hehe, tis de stoptrein naar Enkhuizen toch? 8) Bij ons de stoptreinen naar Maastricht Randwyck, intercity naar Den Haag, en de internationale naar Aachen die de probleemjongens zijn :)

WishfulDreaming 22 June 2003 22:14

Citaat:

Weet ik veel hoe die buurten/wijken heten in Mechelen :+ Kan misschien schelen dat wij meestal met een mannetje of 100 komen, hehe ;) Antwerpen heb ik me ook nog nooit onveilig gevoeld.. maar ik kom uit Heerlen, ken je dat? Als je dat gewend bent, vallen de meeste steden reuze mee :d :Y)

Dan wil ik jou op je eentje wel eens 's nachts door antwerpen laten gaan. Ik ben vroeger dikwlijks (stiekem toen nog) naar meetings in antwerpen gegaan. Het is daar echt eng... En onveilig... Ik kan helemaal niet geloven dat Heerlen onveiliger dan antwerpen zou zijn... Helemaal niet... Ik hoop het voor jou van nie... Want anders heb je een serieus probleem daar ;)

GregoorvanDijk 22 June 2003 22:17

Citaat:

Dan wil ik jou op je eentje wel eens 's nachts door antwerpen laten gaan. Ik ben vroeger dikwlijks (stiekem toen nog) naar meetings in antwerpen gegaan. Het is daar echt eng... En onveilig... Ik kan helemaal niet geloven dat Heerlen onveiliger dan antwerpen zou zijn... Helemaal niet... Ik hoop het voor jou van nie... Want anders heb je een serieus probleem daar ;)

Nou, Heerlen is dus de crimineelste stad van Nederland;) Maar als je vrij veel mensen kent, dan valt het reuze mee, ik voel me hier nooit onveilig.. Ik voel me trouwens nooit echt onveilig, nergens, in Antwerpen niet, Maastricht niet, en Mechelen ook niet.. Kan schelen dat ik een jongen ben natuurlijk :)

Arie-Kanarie 22 June 2003 22:22

Citaat:

En je hebt in Belgie juweliers die de overvallers dood schieten....

En zo hoort het! :Y)

WishfulDreaming 22 June 2003 22:25

Citaat:

Originally posted by Arie-Kanarie

En je hebt in Belgie juweliers die de overvallers dood schieten....

En zo hoort het! :Y)

Hier in Heist-op-den-Berg heeft Clem Verkammen (= juwelier die mijn oorbel geschoten heeft) een *inbreker* doodgeschoten...

Achteraf bleek dat die inbreker de vader was, van een jongen die ik van op school kende :{

GregoorvanDijk 22 June 2003 22:27

Hier is laatst iemand vermoord onder de tunnel bij het CS, ergens stukje verderop, en op het Emma-plein is ene in stukken in verschillende putten gedumpt..

Arie-Kanarie 22 June 2003 22:28

en dit is weer een andere

Citaat:

KORTRIJK - Een juwelier in het Belgische Kortrijk heeft zaterdag een inbreker doodgeschoten en twee andere gewond, van wie één levensgevaarlijk. Tegen de man is een onderzoek gestart, maar hij is niet aangehouden. In Amsterdam werden donderdagavond twee winkeliers wel gearresteerd, omdat ze een winkeldief na een achtervolging een klap hadden gegeven.

Zaterdagmorgen sloegen drie mannen met een hamer de etalageruit in van de Kortrijkse juwelier Scaldis. De 41-jarige eigenaar Manuel Scheldeman, die boven de zaak woont, hoorde glasgerinkel, pakte zijn revolver en ging naar beneden. Daar begon hij te schieten op de overvallers. Eén van hen zakte in elkaar en overleed ter plekke.

Een andere overvaller werd later bewusteloos in een auto enkele straten verderop aangetroffen. Hij is in kritieke toestand naar een ziekenhuis gebracht.

De derde overvaller wist te ontkomen in een auto die eerder in Nederland was gestolen. Uit bebloede kledingstukken die in de buurt van de juwelier zijn gevonden, leidt de politie af dat de man in zijn linkerschouder is geraakt.

Scheldeman heeft een wapenvergunning. Tegen hem is een onderzoek begonnen, zoals in dit soort zaken gebruikelijk, zei woordvoerder Tom Jansens van de Kortrijkse politie, 'maar dit betekent niet automatisch dat hij ook vervolgd wordt'. Het is mogelijk dat het Belgische openbaar ministerie de zaak beschouwt als wettige zelfverdediging.

Eerder zijn een vader en zoon met een juwelierszaak in het Belgische Lebbeke vrijgesproken, nadat ze hadden geschoten op vier Roemeense inbrekers, van wie er één zwaar gewond raakte.

WishfulDreaming 22 June 2003 22:28

Citaat:

Originally posted by Arie-Kanarie
en dit is weer een andere

één van de vele ...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:19.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.