![]() |
net me pw-week cijfers gehaald...
:
Nl>> 3 BV>>4 Wis>>1 bio>>1+ engels>>4.8 frans>2.9 muziek>>1 gym>>1 geschiedenis>1 en ik moet van school af....|:( voel me wel errug dom nu :? :huh: :no: :$ |
woow das bes wel erg:huh:
|
sinds wanneer kan je voor gym een 1 halen
|
wat een.. goeie cijfers! O-)
nja, best wel klote :s |
Citaat:
ik zat m te maken>> L=leraar i=ik L>lindsey zitten wij af te kijken? i>wij?ikke nie u wel? L>weet je het zeker? i>jah best wel L>denk dak jou maar naar mevr koning stuur(is de rector) i>doe dat L>heb je wel een 1 he i>oh...nou dan ga ik niet L>je zat af te kijken dus je hebt zoizo een 1 i>okee dan heb ik een 1. ikke klas uit,naar de rector,ik leg alles uit,zij zegt:ik zorg er wel voor dat je gewoon een normaal cijfer krijgt hoor want dit slaat nergens op.. heb ik tog een 1:? :huh: |
Ik heb me tentamen Erfelijkheid gehaald!!!!
\m/ |
Citaat:
enne spiderr.. das niet best :huh: :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga trouwens voor de 2.0 voor wiskunde :p |
Citaat:
je kent het tarief |
't regent 1en... 8|
gelukkig heb ik cijfermatig niets te vrezen :z alleen die handelingsdelen... tjah :Y) enige cijfer dat ik terug heb heb ik wel verkloot Na12: 4,8 |
Ik zit er middenin |:(
sinds wanneer heb je voor gym proefwerken :? |
ik moet zeggen dat ik het toch heel knap vind:aai:
|
oei....
ik zit nu in de toetsenweek....ik had laatst ff uitgerekend wat ik voor elk vak moest halen om een voldoende te staan....voor elk vak kan ik een 3 halen en dan sta ik nog overal een 6...alleen voor engels moet ik een 6.5 ofzo halen...gaat me dus wel luken :yes: :) |
^^
Ga anders even naar het forum school ofzo.. Dit is een topic om minder goede resultaten te showen..:rolleyes: :p |
en dan te bedenken dat mijn lijst alleen maar bestaat uit 7, 8, 9 en 10en
maarja, je hebt gewoon eens een mindere periode op school, of het niveau is gewoon te hoog voor je, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je van deze lage cijfers hebt gehaald, waar afkijken der 1 is |
oef das niet leuk voor je meid :aai:
ik ga over met alleen 2 vijfjes :) en de rest 6/7/8 |
Ik heb vandaag nog een 9 gehaald maar jah:o
|
aarg.. das naar...
dat rapport had ik twee jaar geleden.. :no: is niet leuk :no: :aai: ach nu gaat het heel goed...eigenlijk :yes: mm ik had laatst ook nog een 1,2 voor engels.. dat vind ik dieptriest.. haal dan meteen een 1.. maar ja daar stonden twee negens tegenover dus het is allemaal goed gekomen.. maar dit is echt niet fijn *knuff* |
Citaat:
|
Van mijn schoolexamen- en toetsweek had ik ook maar 5 van de 11 cijfers voldoende, maar heb nu wel lekker vakantie!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.