![]() |
telefoonrekening
Ik had laatst weer eens lekker ruzie met me ouders over de telefoonrekening....hij was weer 467,96 euro...:(
|
:huh: beetje veel :s
|
achja je hebt toch ruim 17.000 € op je rekening..dusja wat is het probleem>?
|
hier is de telefoonrekening binnenkort nog maar 50 euro per 3 maanden :) (inclusief aansluitingshit)
|
Citaat:
|
Re: telefoonrekening
Citaat:
maarm, lekker bedrag! |
zit mijn vader te zeiken als hij boven de 50 euro uitkomt :huh:
|
mijn moeder zeikt al als het 30 euro is:z
maja k bel toch niet zoveel |
Citaat:
|
Citaat:
|
de kosten zijn hier + aansluitkosten ong. 55 € als het meer is kan ik gaan mee betalen ook als ik niet zo veel gebeld heb :{
|
bijna 500 pleuro!!! tering... heb je perongeluk 24 uur 0906-0666 aan laten staan? :+
|
Ik bel gewoon nooit :)
Alleen om afspraken te maken of dingen af te zeggen en dat duurt meestal zo een 5 seconden :+ Of ze moeten mij bellen dan wil ik nog wel is over de telefoon praten :p In het verleden heb ik wel veel afgebelt :+ |
Hmm hier kwam laatst een rekening van 125 euro binnen en toen heb me moeder alle nummers uit zitten vissen wie wie had gebeld.
Ze gaf mij de schuld dat ik zoveel gebeld had:huh: Maar ik had maar voor 0,98 cent in totaal gebeld, dus dat ligt toch echt aan haar eigen belgedrag alleen wil ze dat nooit geloven...die specificaties drukken haar tenminste met de neus op de feiten8-) |
Mijn rekening van mijn mobiel is ook maandelijks meer dan € 20 maar ik heb dan ook geen vaste telefoon..
en de telefoonrekenign van mijn paps en mams was ook regelmatig van die hoogte van lieke, maar sinds adsl en kampie op kamers is die drastisch naar beneden gegaan.. :) |
ik bel ook nooit maar als een vriendin mij belt duurt dat soms wel 1 of 2 uur:{
|
ik bel niet helemaal vaak...maar als ik bel dan bel ik ook wel heel lang....maarja
gelukkig zitte we op de kabel ja :) anders was ie nog wel wat hoger geweest... maar ik heb ook nog 2 zusjes en die kennen het woord bellen maar al te goed...dus nu heb ik op me flikker gekregen terwijl hun altijd elke dag een uur ofzo aan de foon hange....*zucht* edit Citaat:
|
ze zouden jou en je zusjes gewoon ieder een ISDN lijn moeten geven
EN ZELF DIE FUCKIN REKENING DOKKEN |
ik bel ook weinig, en als ik bel komt het niet boven de 2 minuten, maar ik msn ook veel met vrienden dus via die weg maak ik afspraken.
|
Citaat:
Snap jij het nog? Ik ook niet..:no: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.