![]() |
Help Me Plz
HELLUP!
ik heb een school nodig in rotterdam:huh: ik zoek me helemaal de @#%%# op inet maar ken nix vinden 8|weten jullie nog wat?!?!? plz help... :| |
leuk welke richting welk niveau?
|
Zat eerst op havo/vwo,moet nu naar vmbo en moet in rotturdam zijn:(:(
|
Euhm ik sta ingeschreven op RSG maar ben er nog nooit geweest maar weet wel dat het een school in Rotterdam is :p maar wat voor een school weet ik niet :?
|
Voortgezet Onderwijs Rotterdam Caland lyceum
Voortgezet Onderwijs Rotterdam Citycollege St. Franciscus Voortgezet Onderwijs Rotterdam Comenius college Voortgezet Onderwijs Rotterdam Comenuis College Voortgezet Onderwijs Rotterdam CSG Johannes Calvijn Voortgezet Onderwijs Rotterdam Einstein Lyceum Hoogvliet Rotterdam Voortgezet Onderwijs Rotterdam Emmauscollege Voortgezet Onderwijs Rotterdam Erasmiaans Gymnasium Voortgezet Onderwijs Rotterdam Erasmiaans Gymnasium Voortgezet Onderwijs Rotterdam Farel college Voortgezet Onderwijs Rotterdam Johannes Calvijn Voortgezet Onderwijs Rotterdam Johannes Calvijn Voortgezet Onderwijs Rotterdam Kevin Voortgezet Onderwijs Rotterdam Libanon Lyceum Voortgezet Onderwijs Rotterdam Maarten Luther Voortgezet Onderwijs Rotterdam Melanchthon College Voortgezet Onderwijs Rotterdam Montessori Lyceum Rotterdam Voortgezet Onderwijs Rotterdam Novacollege-Montfort Voortgezet Onderwijs Rotterdam SG Wolfert van Borselen Voortgezet Onderwijs Rotterdam Sint Laurens College Voortgezet Onderwijs Rotterdam Tooropmavo Dat zijn de middelbare scholen die ik kan vinden 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
had jij eigenlijk ook kaartje voor het concert van evanescence?
|
Citaat:
maar je komt al gauw in 1 van die eerste 2 |
Citaat:
|
Citaat:
door je emailadres en die zin onder je naam (don't try to fix me I'm not broken) |
Citaat:
|
Voortgezet Onderwijs Rotterdam Johannes Calvijn
Voortgezet Onderwijs Rotterdam Johannes Calvijn Op één van die zit ik . maar ze noemen het gewoon Juliana school ofzo ( Juliana mavo :? ). Als je niet van Huiswerk houd moet je daar heen gaan ,je hebt er speciale huiswerk klassen . Je bent altijd wel een uur later uit , maar je kon er volgens mij ook vanaf gaan :) |
Citaat:
ow haha..ja ben wel fan van ze maar had geen kaartjuh:'( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.