![]() |
Ik Verveel Me
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeel erg:kots: :huh: :? :z :Z O-) :O :no: :no: :no: :no: :no: :no:
heeeeeeeeelp:aai: :aai: :thumbsup: :thumbsup: :wave: :wave: :O :x :Z :D iemand een:Y) idee:Y) ? |
nee:Y)
|
Re: Ik Verveel Me
doe schoenen uit en ga met je tenen spelen :+
|
Citaat:
|
het was me nog niet opgevallen, maar ga van je pc weg en ga lekker buiten spelen :+
|
Re: Re: Ik Verveel Me
Citaat:
*ga met tenen spelen* ja kijk dat zou wel kunnen:yes: maar me tenen vervelen zich ook en ze spelen niet terug:O |
Citaat:
BUITEN SPELEN?! neeeeeeee buiten is het eng:yes: lopen hele enge mannen enzo:yes: 8| |
Citaat:
je gaat naar de plaatselijke speeltuin... en doet afentoe je jas een stukje open... moet je eens kijken als je het goed speelt wordt je misscien nog meegenomen door mensen me blauwe kleren ook! |
Citaat:
:huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: DAT VIN IK EEN GOED IDEE:thumbsup: ikke doen!! :thumbsup: *swaaj swaaj*:d |
Jezus zeg..
Moeilijk he, smileys gebruiken :{ |
Citaat:
:yes: :wave: |
Als je je verveeld dan moet je 3 muizen kopen en ze bij de buren in huis loslaten.
Je nummert de beestjes eerst wel ff: 1, 2 en.... 4 :p Ze zoeken zich het apezuur.. :p en jij maar lachen.. :d:d:d |
Citaat:
|
Nou, je vermaakt je geloof ik al met smilies posten.. Wie ben ik dan om je nog meer tips te geven :p:)
|
en nu..........een dag later........
VERVEEL IK ME NOG STEEDS:[ :yes: :yes: :yes: |
ga je slapen ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*psst* dat is een goot met allemaal winkels |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.