![]() |
7500
8) 8) 8)
|
feli8)
|
|
mag ik een stukje?:9
|
http://www.beeckestein.nl/images/bloemen.jpg
Gefeliciteerd :) |
Citaat:
(ik heb geen idee waar deze reactie op slaat :{ :+ |:( :* ) |
Citaat:
|
Citaat:
kinderen onder de 3 jaar oud kunnen daar in stikken hoor :o |
Citaat:
*zet bloempjes op water* |
Citaat:
dan geven we die gewoon slagroom taartjus :D |
Citaat:
|
Citaat:
nemen wij dan de notentaart? O-) .. of noten op een bordje? :s :p |
Jij hebt meer gespamt dan mij kun je zeggen O-) Feli met die overwinning :Y)
|
Wat zeg ik, je bent veel langer lid :o
|
k heb er bijna 10000:)
|
Citaat:
beetje amandelen mag wel :+ of wat dacht je van m&m's taart :D (das cake met een slagroomachtig iets, maar dan steviger eromheen en daar dan m&ms op geplakt :9) |
Citaat:
|
Citaat:
ik Total Posts: 7514 (8.90 posts per day) :p yupz... jij bent de grotere spammer :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
op s.com was het ook zoveel mogelijk posten per minuut.. dat was dus 5 keer :{
zat er met een seconde klok bij 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
laat ze daar maar lekker.. kan toch niet meer in dat sfeertje komen :O :O :O ik heb het huishouden gemist denk ik... 1 supergrote spamactie was genoeg voor levenslang :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
vervolgens hebben ze maar gelijk alle accounts van ons gebanned die te maken hadden met de ip's waar we de eerste keer mee bezig waren :p (waaronder een school IP :p) ze hebben best wat werk gehad met het opruimen :Y) want ze hadden een erg onhandige delete functie :p Dating was onder gespammed, Feedback en nog iets :p |
1 Bijlage(en)
Hehe, wij hadden ook ineens allemaal proxy's.. Ze hadden eentje van onze groep gebanned.. Dat was voor dit attachement.. Kwam altijd onder proxy terug.. Toen ontdekten wen ­ ofzoiets.. Dan konden gewone FB's de topics niet deleten, en hadden we heel sport en feedback kapot gemaakt zowat.. Maar dat was pas later.. We werden gebanned omdat Tofke_H FB werd op sport, en dat wilden we nie..
De poster van deze thread is Goefoe, die komt hier ook welles.. |
1 Bijlage(en)
deel 2 :+
|
God Bartje, wat vond ik jou toen een irritante etter zeg :o :Y)
|
Citaat:
|
0Vera
Registered: 24-02-2003 Total Posts: 1720 (14.36 posts per day) :Y) ik ben enthousiast :p |
OMG,ik word een stapper :huh:
23-02-2003 Status: saartje/marco-fanclub-lid Total Posts: 2625 (21.71 posts per day) |
:o :$
Date Registered: 15-01-2002 Status: Maximum Force Readiness! Total Posts: 11159 (21.24 posts per day) |
nerd :+
maar eigenlijk toch al meer dan 10000? :) |
I :love: DJ :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.