Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   hoe maak je het goed uit? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32973)

Judith 24 June 2003 10:35

hoe maak je het goed uit?

Wat vinden jullie een goede manier om je verkering uit te maken? En hoe vaak hebben jullie het al uitgemaakt?

Pakspul 24 June 2003 10:41

sms de gekste

0Vera 24 June 2003 10:43

ik heb et twee keer uitgemaakt, en beide keren was t ni makkelijk :{
het hangt heel erg van de persoon af met wie je t wil uitmaken wat hij et prettigst vind, maar over t algemeen raad ik aan om et face to face te bepraten, waarom je niet meer wil. stel je kwetsbaar op, dat doet hem toch goed, dan ziet ie dat je nog om em geeft.
verder voel je je zelf ook een tijdje kut en dat moet ff uit'bloeden', daarna is et allemaal weer beter :)

Judith 24 June 2003 10:48

Citaat:

Originally posted by 0Vera
ik heb et twee keer uitgemaakt, en beide keren was t ni makkelijk :{
het hangt heel erg van de persoon af met wie je t wil uitmaken wat hij et prettigst vind, maar over t algemeen raad ik aan om et face to face te bepraten, waarom je niet meer wil. stel je kwetsbaar op, dat doet hem toch goed, dan ziet ie dat je nog om em geeft.
verder voel je je zelf ook een tijdje kut en dat moet ff uit'bloeden', daarna is et allemaal weer beter :)

Dat klinkt niet egt vrolijk :{

secretgirl 24 June 2003 11:17

idd gewoon face to face en rustig uitleggen waarom je niet meer wilt enzoow en hem ook de kans geven om het ff tot hm door te laten dringen

Nickchange 24 June 2003 11:21

Steeds in slaap vallen tijdens de sex na een tijdje zegt die ander het wel uit:thumbsup:

Of als jij een vent bent slaan, dan zegt de vrouw het ook wel uit:thumbsup:

boertje 24 June 2003 11:22

ik heb ut 3x uitgemaakt....

de meest lompe manier was toch wel via de voicemail:$

psychobunny 24 June 2003 12:51

ik denk 4 keer ofzo zelf uitgemaakt,en meest lompe manier was via msn,ander face to face

MarvinV 24 June 2003 13:57

Goed uitmaken gaat niet vooral als je een beetje om iemand geeft. als je een korte periode hebt gehad is het natuurlijk makkelijker om het uit te maken. Het beste is gewoon eerlijk zijn hoe moeilijk het ook is :yes:

Het hoeft voor jou misschien niks meer te betekenen maar bedenk wel dat de persoon waar je het mee uitmaakt helemaal gek van je kan zijn het doet hem of haar dan ook pijn...

succes :thumbsup:

0Vera 24 June 2003 14:22

Citaat:

Originally posted by Judith14
Dat klinkt niet egt vrolijk :{
uitmaken is ook ni vrolijk :{ :? sinds wanneer is uitmaken dikke pret dan :x

je vroeg ook hoe het netjes was, niet hoe je et t leukst kon doen :p ;)
dr is geen leuke manier om et uit te maken nl :{

urban-tiger 24 June 2003 14:38

ik heb totaal geen ervaring met uitmake, sterker nog, geen ervaring met het "aan" hebben

The Phit 24 June 2003 16:51

gewoon zeggen, heel makkelijk, nix moeilijk aan. Als ik het gevoel heb dat t nix wordt dan maak ik er een eind aan. :) anders krijg je irritaties, en bleeeehhhh, daar hou ik nie van. Liever vrijgezel dan. :*

Chrizlybeer 24 June 2003 17:40

Zeg dat je niet meer verliefd op hem bent en dat je het niet goed vind om op zon manier door te gaan.

dupke 24 June 2003 18:23

poeh ik kan me nog maar een keer herineren...
en toen heb ik het hem via de telfoon gezegt dat we elkaar niet meer moesten zien en dat het toch niks verder kon worden en hij wou toen al sex en ik was er niet klaar voor.

drie weken later maakt hij het nog eens uit via sms! okey het was al uit maar ik vond het zo lullig!!!
hij vond dat een jongen een verkeering moest uitmaken een meisje had niks te zeggen :rolleyes: 8|

bruggi 24 June 2003 23:24

Re: hoe maak je het goed uit?

Citaat:

Originally posted by Judith14
Wat vinden jullie een goede manier om je verkering uit te maken? En hoe vaak hebben jullie het al uitgemaakt?
ben je tom nu al weer zat 8) ?

GregoorvanDijk 25 June 2003 09:42

Re: Re: hoe maak je het goed uit?

Citaat:

Originally posted by bruggi

ben je tom nu al weer zat 8) ?

Hehehe, inderdaad :d:D*)

Judith 25 June 2003 15:52

Re: Re: Re: hoe maak je het goed uit?

Citaat:

Originally posted by bartje518

Hehehe, inderdaad :d:D*)

nee helemaal niet! Maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe andere mensen hun verkering uit maken...ik wil het helemaal nog niet uitmaken!! :o

nevaeh1987 25 June 2003 15:58

in zn gezicht en als je dat eccccccccht niet durft dan maar over de telefoon. En gewoon eerlijk zeggen waarom.. ik heb eigenlijk niet echt tips ik kan er ook wel gebruiken eigenlijk :$

Judith 25 June 2003 16:59

Citaat:

Originally posted by nevaeh1987
.. ik heb eigenlijk niet echt tips ik kan er ook wel gebruiken eigenlijk :$
dan zit je met de andere adviezen wel goed geloof ik 8)

nevaeh1987 25 June 2003 19:28

mwoah.. eigenlijk... niet echt.. ik bedoel je moet toch voor je eigen beslissen op welke manier je het het beste kan doen. Als je 2 maanden verkering hebt doe je het al anders dan dat je 2 jaar verkering hebt toch? Er is niet echt een grens van: goed/slecht

Judith 26 June 2003 10:34

Citaat:

Originally posted by nevaeh1987
mwoah.. eigenlijk... niet echt.. ik bedoel je moet toch voor je eigen beslissen op welke manier je het het beste kan doen. Als je 2 maanden verkering hebt doe je het al anders dan dat je 2 jaar verkering hebt toch? Er is niet echt een grens van: goed/slecht
Das waar...:yes:

Grietjeuhhhh 26 June 2003 10:43

Ikzelf heb het nog maar 1 keer uit gemaakt, via een briefje (hoe kom ik erbij:? ) Maar als ik zo bij vriendinnen kijk, je hebt er die het grof doen (--> pief, poef, paf- tis af), maar je kan het ook gewoon zeggen (--> ik vind jou nog heel leuk etc. maar ik denk dat er voor ons geen toekomst is) Ik vind dat je het wel face to face moet zeggen, anders kan dat nogal grof overkomen denkik!

Koeienvlekken 26 June 2003 10:46

ik vind dat het niet uitmaakt hoe je het doet, als je het maar zelf tegen diegene zegt, dus geen smsjes, mailtjes, brieven of het iemand anders laten zeggen. Zeg het gewoon 1 op 1 of bel diegene op zodat diegene jouw stem hoort en als je het dan verteld dan weet diegene tenminste ook gelijk dat het serieus uit is.

citizen_erased 26 June 2003 12:55

waarschijnlijk ben ik de zoveelste die het zo zegt, maar uitmaken uis altijd moeilijk, er is geen goede manier om het te doen, maar zorg er wel voor dat je die persoon persoonlijk spreekt, en die via 1 of andere 'anonieme' manier.....ik ben er zelf ook niet helemaal uit hoe ik het moet overbrengen.....maar het lukt je wel, en na een tijdje kan je meestal weer goed met elkaar omgaan.

Dimas 26 June 2003 13:08

Ik 2x. Allebei via MSN. Maar dat kwam omdat ik elke keer zei dat ik hun die volgende dag wilde spreken. En toen vonden ze dat ik het maar beter via MSN kon doen.

Judith 27 June 2003 11:53

Citaat:

Originally posted by Dimas
Ik 2x. Allebei via MSN. Maar dat kwam omdat ik elke keer zei dat ik hun die volgende dag wilde spreken. En toen vonden ze dat ik het maar beter via MSN kon doen.
vaag...want via MSN vind ik weer heel laf...:{

hollywood 30 June 2003 01:04

persoonlijk lijkt het mij de fijnste manier om een brief te ontvangen waarin het gezegt word. Je hoeft je dan, als je het leest, niet groot te houden en kan je er rustiger over nadenken.
En echt laf vind ik het niet, want je doet diegene toch wel pijn en je voelt je toch wel erg lullig als je het uitmaakt als het goed is. Of het nou via de telefoon, brief of face to face is. Face to face is trouwens niet alleen moeilijker, meestal ook oneerlijker omdat je niet helemaal eerlijk durft te zijn in veel gevallen. En daardoor gaat liegen etc.
Het is maar hoe je het bekijkt.

Greetzzz

Ik ben in LoVe:love:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.