![]() |
school =
verleden tijd...want het is nu ZOMERVAKANTIE :d:d:d:D:D:D:D:D
|
soms relax soms niet
|
Re: school =
Citaat:
goodbye school :wave: (voor aantal weekjes dan, maar toch:p) |
Re: Re: school =
Citaat:
|
We zullen je missen lieve leerkrachten, fijne taken, moeilijke en saaie lessen :'( :'( :'(
NOT :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
|
ik heb nog steeds school ja |:(
wrijf het nog maar es in zeg :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb vanmiddag nog 1 tentamen en dan...
kan ik een maand gaan werken :no: maar daarna ga ik op vakantie!!! :thumbsup: :yes: |
whiiieeej ik heb inmiddels ook vakantie :D
echt beter :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, lekker vakantie :)
|
mis school,verveel me te pletter,wil een baantje
oftewel *baaldag* |
Citaat:
|
Ik mis school ook wel een beetje.....
Elke dag is hetzelfde saai...... Laat je bed uit tv kijken computeren naar buiten... School is ook wel een beetje afleiding,,:| |
Het is eignlijk nooit goed heh: hebben we vakantie willen we naar school en vice versa. Eigenlijk zouden ze om de aantal weken school een paar vakantiedagen moeten inlassen zodat iedereen ff kan doen waar ze zin in hebben en dan weer aan het werk... Zou op zich niet zo'n gek id zijn, toch??
gr, LittleEve |
...toekomstige tijd
|:( |
gezellig, meestal :d het klinkt stom maar ik heb echt zin om morgen te gaan !:yes:
|
Ik heb absoluut GEEN behoefte om naar school te gaan volgende week woensdag, want ik heb het fantastisch naar mijn zin terwijl ik de hele dag game of internet.
De enige reden waarom het wel te verdragen is is dat ik mijn vrienden dan tenminste weer zie. |
Ik heb uiteraard géén recht om dhr. Denden op basis van hierboven genoemde uitspraken kansloos te noemen :?
|
juh
|
nog even en dan begint school weer
|
Voor mij pas 2 sept.:thumbsup:
|
Jah miste school.. een maandje geleden..maah nu kan de vakantie niet lang genoeg duren...:p :z
|
moet over een week alweer naar school:'(
|
ik over een uur en een kwartier.
maar toch alleen maar van 'hoi welkom terug op school, tot volgende week' ofzo. dus. ik heb ook nog wel ffies denk ik :) |
Misschien vinden jullie me nie normaal maar ik vind school hartstikke leuk maar mss is da omdat ik dan weg van thuis ben en ff afleiding van me probleme heb zou da?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.