![]() |
sterrenbeelden>kreeft
Oke dan de maand van de kreeft
en nu weer herken je jehierin?of een deel- -trouw, (romantisch) - Je moet ze goed kennen om te kunnen vermoeden hoe diep het innerlijk leven van een kreeft is -energiek goede combi met: Steenbok. Goed duo met: Maagd en Stier. Blijf af van: Boogschutter en Waterman. Je grootste valkuil: Te lief zijn voor de ander. Positief: Verbeeldingskracht. Inzicht. Vasthoudendheid. Affectie. Zorgzaamheid. Trouw. Toewijding. Voorzichtigheid. Negatief: Prikkelbaarheid. Bezitterigheid. Humeurigheid. Overgevoeligheid. Emotionaliteit. Veranderlijkheid. 22juni/22julie |
hier nog een plaatjehttp://astrologie.louisa-martin.com/j0288951.gif
|
Re: sterrenbeelden>kreeft
Citaat:
Ja dat zal vast wel :p - Je moet ze goed kennen om te kunnen vermoeden hoe diep het innerlijk leven van een kreeft is Best wel -energiek soms niet, vaak wel :p :) Positief: Verbeeldingskracht. Inzicht. Vasthoudendheid. Affectie. Zorgzaamheid. Trouw. Toewijding. Voorzichtigheid. :yes: Negatief: Prikkelbaarheid. Bezitterigheid. Humeurigheid. Overgevoeligheid. Emotionaliteit. Veranderlijkheid. :yes: klopt ook.. klopt over t algemeen dus wel :+ edit > goede combi met: Steenbok. hum..ken geen steenbok :p Goed duo met: Maagd en Stier. Stier is een goeie vriendin van me.. dus kan wel :) Blijf af van: Boogschutter en Waterman. oh :p Je grootste valkuil: Te lief zijn voor de ander. mwah soms:+ |
Re: Re: sterrenbeelden>kreeft
Citaat:
cool, kreeftje*) |
en nu weer herken je jehierin?of een deel- -trouw, (romantisch) jawel, een beetje dan... - Je moet ze goed kennen om te kunnen vermoeden hoe diep het innerlijk leven van een kreeft is klopt wel er is maar 1 persoon die ik veel over mijn emoties vertel. ik hou het vaak ook voor mezelf. -energiek nee klopt totaal niet :p goede combi met: Steenbok. Goed duo met: Maagd en Stier. oeh amanda is stier :D Blijf af van: Boogschutter en Waterman. Je grootste valkuil: Te lief zijn voor de ander. oke daar let ik wel op. maar hoezo 'te lief'? :? Positief: Verbeeldingskracht. Inzicht. Vasthoudendheid. Affectie. Zorgzaamheid. Trouw. Toewijding. Voorzichtigheid. Negatief: Prikkelbaarheid. Bezitterigheid. Humeurigheid. Overgevoeligheid. Emotionaliteit. Veranderlijkheid. verbeeldingskracht, inzicht, zorgzaamheid, trouw, voorzichtigheid, prikkelbaarheid, humeurigheid en emotionaliteit kan ik me wel in vinden klopt dus over het algemeen wel :thumbsup: |
en nu weer herken je jehierin?of een deel- -trouw, (romantisch) ZEKERS - Je moet ze goed kennen om te kunnen vermoeden hoe diep het innerlijk leven van een kreeft is DAS OOK WAAR -energiek HMM.. goede combi met: Steenbok. Goed duo met: Maagd en Stier. Blijf af van: Boogschutter en Waterman. HMM ME MOEDER IS WATERMAN EN DAAR HEB K RUZIE MEE, MAAR ME BESTE VRIENDIN IS OOK EEN WATERMAN??? Je grootste valkuil: Te lief zijn voor de ander. KLOPT Positief: Verbeeldingskracht. Inzicht. Vasthoudendheid. Affectie. Zorgzaamheid. Trouw. Toewijding. Voorzichtigheid. KLOP OOK WEL Negatief: Prikkelbaarheid. Bezitterigheid. Humeurigheid. Overgevoeligheid. Emotionaliteit. Veranderlijkheid. BEN NIE BEZITTERIG, MAAR DE REST KLOP OOK WEL |
en nu weer herken je jehierin?of een deel- -trouw, (romantisch) jaaa trouw aan de mensen van wie ik hou:) - Je moet ze goed kennen om te kunnen vermoeden hoe diep het innerlijk leven van een kreeft is jaa en dr is er ook maar 1 die mn innerlijke leven kent en dat is mn lieve vriendinnetje:) -energiek mwah ligt eraan met wat:p goede combi met: Steenbok. ja.... maar met weegschaal het best:D Goed duo met: Maagd en Stier jaa mn beste vriendin is een stief en mn beste vriend een maagd:) Blijf af van: Boogschutter en Waterman. jaaaa! Je grootste valkuil: Te lief zijn voor de ander. hmmm nee.. Positief: Verbeeldingskracht. Inzicht. Vasthoudendheid. Affectie. Zorgzaamheid. Trouw. Toewijding. Voorzichtigheid. een beetje behalve voorzichtigheid Negatief: Prikkelbaarheid. Bezitterigheid. Humeurigheid. Overgevoeligheid. Emotionaliteit. Veranderlijkheid. jaa klopt.. 22juni/22julie |
mooizo:thumbsup:
|
Ik ben een kreeft en er klopt geen reet van die analyse.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.