![]() |
Wat is jullie "planning" voor vandaag?
Dus wat gaan jullie vandaag nog allemaal doen??
|
Zometeen naar buiten...
|
oefenopgaves maken omdat we morgen een opdracht krijgen die meetelt voor de het tentamen8|
|
scheikunde moet ik nog leren maar het komt er steeds niet van :[
|
Citaat:
|
vanavond naar het nederlands kampioenschap beachvoetbal hier op de grote markt
|
k ga zo naar buite:yes:
|
Citaat:
hoe zou dat nou komen :7 :rolleyes: |
Citaat:
maar ben dus nog wel druk|:( |
Ik heb dus eindelijk terug een leven :) na 26dagen examens,
vanochtend laatste gemaakt... (voor dien leven : eten - leren - eten -leren - eten - leren - slapen) Maar nu dus: - nog naar veldstraat achter fles vanilejenever & massageolie ;) - beentjes scheren - kot wat opkuisen - afwas doen - douchen - valies maken - filmpjes op cdrom schrijven - naar vriendin en french manicure krijgen - naar leuven ;) naar m'n vriendje dat ik al een maand niet meer heb gezien, en filmpje en zo kijken :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leren,leren,leren en slapen
|
Citaat:
|
krantjes lopen, eten, naar een of andere vriendin vamme ma
|
ben net terug van school... boeken inleveren en rap. halen
kga zo lekker op t balkon zitten relaxen :) 8-) |
-kapper gaan
-spullen inpakken -aquarium schoonmaken -motivatie brief voor HJO schrijven dat was het wel zo'n beetje |
Heb trouwens net wat tijd doorgebracht met een vriend...
Ik ga over drie kwartier naar een bowlingbaan met de trein+bus, wat een mijl op zeven zeg...:O :Y) Daar eten we wat en bowlen we.. Geschatte tijd van thuis zijn: 0.00 uur... |
niks meer doen:) misschien beetje oefenen voor B-examen sax zaterdag...
|
-kapper bellen
en das alles8-) |
net gans de middag op café gezeten...
|
Was van plan om te gaan hardlopen maar Sluiter gaat zo tennissen dus dat ga ik maar kijken8{ :7
|
Citaat:
OMG |
Citaat:
|
Citaat:
|
k heb net 2 pitchers op in totaal ofzo, en een presentatie gedaan, en strax met honden lopen en eten voor mij en me hard werkende broers maken en daarna ga ik GTST kijke O-)
|
Citaat:
|
ik vertrek nu naar leuven :yes: *doe vrolijk dansje* :yes:
Tot donderdag :wave: (tot dan niet meer op internet) |
have fun sedes :* :wave:
|
daggie ff anders gelopen, ipv GTST is het kroeg + terras geworden. :yes:
|
daak ff douche en aankleden...
daarna ff naar de opticien, ik moet me nieuwe lenzen ophalen dan moet ik ff helpen met papa voor de keuken om 2 uur moet ik tennissen...en om half 10 moet ik ook weer tennissen...en dat was het wel zon beetje denk ik |
ik moest net gwoon van 9uur tot half 10 een pw maken :[ en nu ga ik de rest van de dag lekker nix doen:7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.