Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   programma? tsjek, ticket? tsjek, geld? tsjek (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33091)

bAnAnAqUeEn 26 June 2003 15:05

programma? tsjek, ticket? tsjek, geld? tsjek

oki naar werchter dan *)

mij zie je niet meer voor een weekje
:wave: toedeloeeee

Raspberry 26 June 2003 15:08

veel plsier! :wave: :)

bAnAnAqUeEn 26 June 2003 15:09

Citaat:

Originally posted by RaSpBeRRy
veel plsier! :wave: :)
tnx :] hopelijk loop ik nick tegen het lijf, kan ie mij eentje traktere :z (of twee... zou ook al goed zijn :p)

Stevie 26 June 2003 15:10

*jaloers is*

maar toch veel plezier :wave:

Miss_Sweetgirl 26 June 2003 15:11

veel plesjier:wave:

Karliene 26 June 2003 15:30

Duurt dat een week?!!? :?

A campingflight to Lowlands duurt geloof ik 3 dagen en een vriendin van me was daar geweest en die was echt helemaal stuk :d

MarkNMGN 26 June 2003 15:34

:wave:

chica 26 June 2003 15:34

veel plezier:wave:

Stevie 26 June 2003 15:38

Citaat:

Originally posted by Karliene
Duurt dat een week?!!? :?

A campingflight to Lowlands duurt geloof ik 3 dagen en een vriendin van me was daar geweest en die was echt helemaal stuk :d

werchter duurt 4 dagen, nog t/m zondag... maar daarna gaat ze 4 dagen slapen denk ik ofzow :p

bAnAnAqUeEn 26 June 2003 15:46

Citaat:

Originally posted by Stevie

maar daarna gaat ze 4 dagen slapen denk ik ofzow :p

:) hihi :) neeeeeeee totaal niet :D maar ja ;) tzal iig vermoeiend zijn :) maar ik overleef dat wel ;) en als ik foto's heb zal ik ze posten :D

Stapper 26 June 2003 15:53

ik ben jaloers op je, ik wilde ook, maar toen ik kaartjes wilde bestellen was het al uitverkocht, ze hadden alleen dingen voor donderdag en vrijdag, maar dat was niet de moeite waard om naar belgie te rijden

veel plezier daaro en zorg een beetje dat je heel thuis komt en dus niet mee gaat "pitten" :+

bAnAnAqUeEn 26 June 2003 16:04

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik ben jaloers op je, ik wilde ook, maar toen ik kaartjes wilde bestellen was het al uitverkocht, ze hadden alleen dingen voor donderdag en vrijdag, maar dat was niet de moeite waard om naar belgie te rijden

veel plezier daaro en zorg een beetje dat je heel thuis komt en dus niet mee gaat "pitten" :+

hihi :) ik heb de mijne ook wat later verkocht :p maar toch nog voor 125 euro :) dus dat was nog vrij ok die prijs..
en dat pitten :p eheh :-) vorige keer, vorig jaar op werchter, een keer perongeluk der in geraakt onder rammstein en hoe ben ik eruitgekomen? :d met mijnb h op mijn buik (iemand had zich blijkbaar aan mij omhooggetrokken en er is toen een bandje gesprongen :p) maarja :)

biffyclyro 26 June 2003 16:27

ik had geen geld daarvoor, anders was ik ook wel gegaan :)
maar veel plezier!

Babysmurfie 26 June 2003 17:24

Whah jij gaat Anouk zien:o
*Jaloers:$*
Veel plezier en maak foto's van het optreden van Anouk :D

bAnAnAqUeEn 27 June 2003 11:08

Citaat:

Originally posted by Babysmurfie
Whah jij gaat Anouk zien:o
*Jaloers:$*
Veel plezier en maak foto's van het optreden van Anouk :D

oki zal mijn best doen :yes: zal wel mijn best moeten doen om boven de massa uit te moetenspringen :D

gisteren was trouwens al dik ok, björk was wel speciaal, radiohead was freaky, en underworld hebben we niet gezien omdat we met de fiets nog 11 km naar huis moesten rijden :d morja ;)
nu een pasghetti en daarna terug ni met het fietsjeuhhhh naar werchteuhhhhhr :D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:12.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.