![]() |
weekend planning
?????????wat wat wat??????????
|
werken en tennis...drukdrukdruk
|
vanavond naar de bios met vriendin
morgen weet ik nog niet zondag naar engeland |
vanavond weetk nog nie morgen leren :[ en zondag handballen:9
|
vanavond naar het eindejaarsbal van mn vriend,morgenmiddag werken,morgenavond afgesproken met een vriend,zondag slapen en pc
|
ZUIPUHHHHHH
|
werken, vanavond Daklozen party en morgen waarschijnlijk vakantiebespreking. De rest van het weekend ligt nog open..
|
Zaterdag hele dag de stad in en naar de bios
Zondag gewoon naar buiten en me haar verven |
Morgen grandioos naar de TT 8-)
en zondag werken.. :{ |
Weet nog niet precies :) Maar iig parkpop :D
|
Zaterdag: uitslapen, huis opruimen, schoonmaken, afwassen (whaaaa, de afwas staat torenhoog :{)...Boodschappen doen..
Filmpje kijken.. Zondag: uitslapen, ouders komen terug van vakantie!!! :love: 8-) |
Citaat:
eigenlijk wordt ons weekend best eentonig he? |
Citaat:
|
vanavond slapen, morgen sporten, savonds naar de bios, zondag naar vriendinnetje en parkpoeppp en dan bij vriendinnetje slapen :9
|
vnaaf uit
morgen toernooi zaterdag aaf uit zondag gaattoernooi weer verder |
vanavond werken en daarna poolen
morgen huiswerk en niks doen en s'avonds feest bij iemand zondag niks doen en huiswerk:no: |
werken dansen slapen leren dansen slapen leren
eerste weekend dat ik niet uit ga |
straks filmkijken ofzo.. morgenvroeg eerst boodschapen doendan afwassen, en dan leren eten leren ontspannen en slapen
zondag= leren eten leren eten leren slapen. |
weet nog niet wat ik vanaaf ga doen
morgen eerst mijn oom en tante helpen verhuizen, dan of uit gaan of naar een verjaardag gaan (als ik vervoer heb) zondag parkpop |
morgen eerst werken van 7 tot 9 dan luieren in de zon en om 17 uur weer werken tot 19 uur daarna misschien uit of biosje ofzo zondag uitslapen en weer luieren in de zon
en tussen door nog ff dit forum checken en op msn8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.