![]() |
Bevooroordeelt door beroep van ouders...
k haat het zo hé! ja, ok mn vader is landbouwer, so what? ik wordt het stillaan beu om van iedereen commentaar te krijgen daarover. "moej je papa niet halen met zn tractor nou." "zegt miss boerin jou soms nix?" " snif snif is je papa langs geweest?" en dan doodserieus sommige: "nouja ik zou echt niet aan jou zien dat je op een boerderij woont" alsof je het ziet dat je vader landbouwer is:? ze trekken het gewoon in het belachelijke, ik vind persoonlijk op een boerderij wonen best wel fijn, ok soms vervloek ik hier alles door het werk maar ik hou van de plaats en de strovelden... mn vader moet nu veranderen van beroep omdat we er bijna niets door verdienen en aangezien mn moeder nu ook een dik jaar halftijds werkt...
|
Re: Bevooroordeelt door beroep van ouders...
Citaat:
|
inderdaad niet alteveel op in gaan, dan houden ze snel genoeg op :)
en voor de rest mag je ook wel blij zijn om op een boerderij te wonen... teminste lekker de ruimte :p |
Re: Bevooroordeelt door beroep van ouders...
Citaat:
daaromvult mijn moeder altijd op brieven van school bij werk ouders N.V.T. in gewoon omdat ze het zo spuigzat is! ik vind het wel heel jammer van je vader vooral als hij zich fijn voelt bij het werk wat hij doet. :aai: |
Re: Re: Bevooroordeelt door beroep van ouders...
Citaat:
|
beroep ouders
Wat een zielige piepeltjes zeg. Zo bekrompen dat ze niks anders kunnen bedenken. Ga er gewoon boven staan en gun ze gewoon geen aandacht. Snap dat da niet eenvoudig is, maar je moet je sterk maken en schijt hebben, je bent altijd meer waard dan zo'n zielige figuren.
Grandhekker |
ik en dries hebben het ons nooit aangetrokken eh lot...enigste wat irritant was,waren die varkens *febrèsemoment* :p maar k vind da juist leuk da ge op een boerderij woont :D
|
mijn pappie is ook boer, maar hier vindt iedereen dat juist cooooooooool 8-)
|
wees blij dat je niet in groningen woont dan wordt je pas vaak voor boer uitgescholden:)
|
Citaat:
Ach, niks van aantrekken, hoewel dat soms moeilijk zal zijn :) |
zonder boeren geen brood op de plank zegt mijn moeder altijd :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een beroep.. ik noem mensen toch ook niet: Ach misselijke tandarts terwijl het zijn beroep niet is.. :? Boer zijn is cool.. ze kunnen niet zonder ons.. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.