![]() |
Geslaagd!!!
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ben geslaagd voor mn sax-diploma B!!! Echt ik ben superblij!!!!!!!!! Het ging dus zwaar kut, kan veel beter want heb mn eigen sax niet dies stuk. Nu heb ik zo'n leen maar die speelt best zwaar en dan hoor je een ruis en hij piept! maar dat wordt erger als je lang speelt en dat moest ik dus...En dan moest ik iets doen aan het eind wat toch al klote ging en dat ging dus helemaal niet want had het helemaal gehad en zag het vet somber in:{ Dus dat ging lekker kut en kon er geen reet van...de rest ging ook slechter dan normaal en die ene man vroeg steeds naar dingen die ik fout deed...en toen was ik klaar en mocht naar buiten en tegen iedereen zeiden ze als je weer gehaald werd van: tging goed hoor kom maar kijken! En tegen mij zei ze: kom maar even mee...ik was echt zenuwachtig! En ze zeiden: ja, ja, ja je theorie ging goed...en toen ineens: en de rest ook, kijk maar eens even! Dus ik ben blij:D 9,8 voor luisteren, waar ik dus het grootste deel van gegokt heb:+ en een 6 voor wat ik eerst zei wat zo kut ging...maarja dat vond ik niet erg! voor de rest zevens en achten!!:):*
|
sucks diploma8)
maar gefeliciteerd ofzo hoor:7 ik heb minder goed nieuws voor je, je dreamboy (stapper) is afgepakt door ene dupke 8) :Y) |
beterzzzz. dus jij gaat nu voor l.com een jazz cd opemen!!!
owja, nog gefeleciteerd |
@marco: Ben al overgestapt:+ Jammer he?
@Groov: Over 2 jaar, als ik mn C heb:p |
Feli Chica :?:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maaruh chica proficat met het behalen van je saxdiploma! :* :* |
gefeliciteerd met je sexdiploma, oeps saxdiploma:$
edit: foute grap sorry8| |
gefeliciteerd :D
|
Citaat:
enne: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en gefeliciteerd chica |
Citaat:
|
Citaat:
|
gefeliciteerd ermee schatje :* vanaaf krijg je van mij je beloning :yes:
|
Citaat:
|
mooi :) tot vanaaf :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar gefeliciteerd |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.