![]() |
Cijfurlijst topic!!!
Citaat:
|
gelukkig zie ik weer een steigende lijn voor wiskunde :z :+
|
je komt er wel:p
|
Hier was er al ene van op examen-forum ;)
|
dus? :p ik doe geen examen :Y)
|
Wiskunde 1: 6
Computersystemen: 7 Ontwerp Gericht Onderwijs 1.2: 9 Automatentheorie en formele talen: 9 Ontwerp van algoritmen 1: 8 Computersystemen, deel A: 4.3 Informatiesysteemontwikkeling: 7 Ontwerp Gericht Onderwijs 1.1: VO Programmarealisatie 1: 8 Schakeltechniek: 6 Logica en verzamelingenleer: 9 Ethiek en Recht: 6 |
Muziek: 8
Informatica: 7 Beeldende Vorming: 7 Wiskunde: 6 Nederlands: 6 Aardrijkskunde: 6 Natuurkunde: 6 Scheikunde: 6 Duits: 6 Frans: 5 Engels: 5 Gosdienst: 5 Geschiedenis: 5 :) |
Citaat:
|
nederlands: 8
literatuur: 8 duits 1: 8 ckv1: 8 italiaans: 8 kunsteducatie: 8 geschiedenis: 7 frans 1 : 7 ckv 3 muziek: 7 economie 1,2 : 7 lo1: 7 muziek+: 7 engels: 6 anw: 6 wiskunde: 5 |
ik heb um nog niet... Moet nog 4 proefwerken maken :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
engels 5
frans 5 duits 5 maatschappijleer 6 glo 6 wiskunde b12 6 natuurkunde12 7 scheikunde12 7 informatica 7 nederlands 7 ckv V economie 7 gym 8 zoiets als ik geen vakken ben vergeten, maar die zijn dan een 7:d |
mogen jullie met 3 of 4 vijfen nog over?? wij niet....
|
Citaat:
of als je een 3 hebt en je heeeeeeeel goed kan slijmen... |
Multie Culture Vorming: 9
Werk Veld Orientatie: 9 Orientatie op de informatie analyse: 9 Installatie Software 9 Engels: 8 Helpdesk: 8 Installatie Hardware: 7 Nederlands: 7 Organistatie beheer netwerken: 7 Datacomunicatie: 7 Kantoorautomatisering: 7 OBI (weet niet waar voor het staat): 6 Bedrijfs Orientatie: vrijstelling uitslag, geslaagd |
voor elk vak een 6 behalve voor engels daar had ik een 9 op:+:d
|
Nederlands 6
Frans 7 Duits 7 Engels 8 Geschiedenis 6 ANW 7 Maatschappijleer 6 lichamelijke opvoeding voldoende letterkunde 8 CKV1 voldoende Wiskunde B1,2 4 Natuurkunde 1 5 Scheikunde 1 5 Biologie 1,2 6 Profielwerkstuk datacommunicatie snelheid : voldoende |
nederlands 5
engels 5 duits 1,2 5 frans 1 6 wiskunde a1 5 economie 1 5 handvaardigheid 4 algemene natuurwetenschappen 4 maatschappijleer 6 lichamelijke opvoeding v(oldoende) culturele en kunstzinnige vorming v(oldoende) Informatica o(nvoldoende) |
Citaat:
|
Alles voldoende (cijfers kan ik niet zo 123 opdreunen)
behalve inkoop algemeen.. Daar heb ik een 42 voor :{ |
Wiskunde A1,2 6
Economie 1,2 7 Engels 7 Duits1,2 7 Nederlands 8 Aardrijkskunde 8 geschiedenis 8 ANW 7 CKV Goed Maatschappijleer 8 Duits 1 7 Frans 1 8 Geschiedenis1 7 Profiewerkstuk "Slag om Arnhem" Goed 8{ |
Citaat:
bij ons mag je 2 5-en hebbe of een 4 |
:z Als jullie hier blij van worden... :thumbsup:
Code:
Elementair privaatrecht: deeltoets 1 |
Goed, ik zal m dan ook wel neerzetten :z
Marktonderzoek Theorie: 7 Wintersportgids: 8 Imago-Onderzoek: 7 Groepsprocers: 9 Portfolio 1: 9 Tactisch Marketingplan Praktijk: 6 Tactisch Marketingplan Theorie: 6 Engels Argumenteren: 6 Duits: 7 Portfolio 2: Nog nie bekend :? CRM Verkooptraining: 7 CRM ICT: 7 CRM Plan: 7 CRM Theorie: :? Marketing Communicatieplan: 7 Duits 2: 7 Global Advertising: :? Marketing Communicatie theorie: :? Uit eerste jaar: Marketing 1: 7 Meso/Macro/Communicatie: 6 Dienstenmarketing en Management Theorie: 9 :+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.