Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   cybersex (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33206)

bloempjexxx 29 June 2003 17:05

cybersex

ik heb een vraagje.

Ik keek laatst met een vriendin naar de tv toen er wat op kwam over cybersex (dus erotisch chatten met een vreemde en dan soms mee doen) ik moest er erg om lachen maar mijn vriendin niet zo. Ze vroeg wat ik daar van vond. En vertelde dat ze het zelf wel eens deed (ze heeft geen vriend)

ik wist niet zo goed hoe ik hier op moest reageren

wat vinden jullie hier van? heb je het zelf wel eens gedaan of zou je het willen doen??

Stevie 29 June 2003 17:36

ik heb het nog nooit gedaan en ik heb er ook niet echt behoefte aan. lijkt me ook wel raar om zoiets met een wildvreemde, die je helemaal niet kent, te doen...

psychobunny 29 June 2003 18:39

met mn vriend zou ik zoiets wel doen,met een wildvreemde echt wel niet

Bazzemans 29 June 2003 18:53

Volgens mij kan je dat beter aan de forumbazin van Foto's en plaatjes forum vragen?

GregoorvanDijk 29 June 2003 19:02

Citaat:

Originally posted by Bazzemans
Volgens mij kan je dat beter aan de forumbazin van Foto's en plaatjes forum vragen?
Hehehe, verklaar U nader Bas :+

Bazzemans 29 June 2003 19:35

Citaat:

Originally posted by bartje518

Hehehe, verklaar U nader Bas :+

Kun je zelf die naam niet zoeken? Ik heb er persoonlijk niets mee te maken...

0Vera 29 June 2003 21:33

Citaat:

Originally posted by Bazzemans
Kun je zelf die naam niet zoeken? Ik heb er persoonlijk niets mee te maken...
hou dan ook gewoon je mond :{

ontopic: cybersex met vreemden is grappig :d maar zou et ni serieus doen, straks is et een onwijze ranzige gast :kots:
en verder deed ik et sporadisch eens met iemand die ik goed ken, maar da was onschuldig :)

GregoorvanDijk 29 June 2003 22:00

ontopic: nee, daar zou ik denk ik echt geen kick van krijgen :no:

Larsjuh 30 June 2003 00:16

neej totaal geen behoefte aan

SpiNe 30 June 2003 11:58

Citaat:

Originally posted by Larsjuh
neej totaal geen behoefte aan

TheGroovMaster 30 June 2003 14:59

zo heel af en toe... maar echt tot zelf beverdeging, nee zover s het nog niet gekomen, gewoon geil verhaal ophangen

dupke 30 June 2003 17:12

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
zo heel af en toe... maar echt tot zelf beverdeging, nee zover s het nog niet gekomen, gewoon geil verhaal ophangen
jah waarom niet he je moet toch iets doen om het gezellig te houden op msn ofzo.
en zolang je er niet bij gaat ''handelen'' is het toch goed anders vind ik diegene vies bezig je gaat je toch niet voor je pc rukken/vingeren....
ik heb 't ook al een keertje gedaan ik heb me echt kapot gelachen voor de reacties aan de andere kant en daar doe je het tenslotte voor! :)

dext0r 30 June 2003 21:50

Citaat:

Originally posted by dupke

jah waarom niet he je moet toch iets doen om het gezellig te houden op msn ofzo.
en zolang je er niet bij gaat ''handelen'' is het toch goed anders vind ik diegene vies bezig je gaat je toch niet voor je pc rukken/vingeren....
ik heb 't ook al een keertje gedaan ik heb me echt kapot gelachen voor de reacties aan de andere kant en daar doe je het tenslotte voor! :)

met stapper?

BWM 30 June 2003 22:26

Citaat:

Originally posted by dext0r

met stapper?

Gheghe, wedden dattie neukt als een trein

dext0r 30 June 2003 23:55

Citaat:

Originally posted by BWM

Gheghe, wedden dattie neukt als een trein

en te vroeg ontspoort :+

TheGroovMaster 1 July 2003 00:05

LMAO 8-)

Stevie 1 July 2003 09:33

ahahaha :d

biffyclyro 1 July 2003 12:27

ROFL :+

L_angeldc 1 July 2003 12:55

ontopic : nee nog nooit gedaan en dat hoeft van mij ook niet

dupke 1 July 2003 14:16

Citaat:

Originally posted by dext0r

met stapper?

nee niet met stapper.... :p
alhoewel wat niet is kan nog komen8)

Stapper 3 July 2003 15:21

Citaat:

nee niet met stapper.... :p
alhoewel wat niet is kan nog komen8)

waarom cyber sex hebben als het ook in het echt kan

Duffie 3 July 2003 15:29

cybersex onder de noemer met iemand die je niet kent? nee dat niet. met je vriendje cybersex ? best voor mij :yes: kan verrijkende ervaring zijn, toch? *)

dupke 3 July 2003 15:35

Citaat:

Originally posted by Stapper
je hebt volkomen gelijk! :yes:

TheGroovMaster 3 July 2003 20:02

gister gedaan :D

Stapper 3 July 2003 21:26

Citaat:

je hebt volkomen gelijk! :yes:
http://forum.leerlingen.com/vbb/avat...ine=1057064588

Liekjuh 5 July 2003 16:07

het lijkt me raar eigenlijk....met een wildvreemde enzo...

maarja als ze het lekker vinden...hun keuze

The6thgate 5 July 2003 16:40

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
gister gedaan :D
lol:+ met n onbekende?

DarK-RaiN 9 July 2003 00:01

Citaat:

Originally posted by Stapper

helemaal mee eens, in het echt is het veel lekkerder ;)

Snoes 11 July 2003 18:06

het is heel leuk, vooral als je netmeeting hebt!!en een webcam natuurlijk, nog leuker is als je echt een mooie jongen beet hebt, anders sluit je gewoon af natuurlijk!!:thumbsup:

Impressions 21 October 2003 22:27

Tja, het is wel grappig om een keer met een groepje te doen... Hiermee bedoel ik niet met een groepje naast elkaar trekkend achter de cam, maar doen alsof je een geil meisje van 14 bent. En dat de andere gast (waarschijnlijk pedofiel van boven de 50 maar dat terzijde:) ) het echt meent. HIJ is triest bezig, WIJ zijn lollig bezig :yes:

WhizzCat 21 October 2003 23:01

Nou even een serieuse reply... :{

Die lui die aan cybersex doen mogen dan bestwel vaak ranzig enzo zijn maar aan de andere kant, wat zou er gebeuren als die lui dat in het echt gingen doen....?

Precies, zomaar een meisje/jongen van de straat plukken en verkrachten. Ik denk zelf dat het best een gezonde uitlaatklep is, net als masturberen.

We doen daar allemaal, nou jah tegenwoordig minder, best moeilijk over, maar dat is onzin. Beetje masturberen en cybersexen is gezond :Y)

Anders blijf je er toch maar mee zitten.

Impressions 22 October 2003 10:10

Citaat:

Originally posted by WhizzCat
Nou even een serieuse reply... :{

Die lui die aan cybersex doen mogen dan bestwel vaak ranzig enzo zijn maar aan de andere kant, wat zou er gebeuren als die lui dat in het echt gingen doen....?

Precies, zomaar een meisje/jongen van de straat plukken en verkrachten. Ik denk zelf dat het best een gezonde uitlaatklep is, net als masturberen.

We doen daar allemaal, nou jah tegenwoordig minder, best moeilijk over, maar dat is onzin. Beetje masturberen en cybersexen is gezond :Y)

Anders blijf je er toch maar mee zitten.

En op deze wonderbaarlijke wijze laat hij zien dat hij toch wel inteligent is. Spreek je uit ervaring? :wave:

Ontopic: Maar sommige gasten die cybersexen die willen afspreken enzo. En dan is er meestal wel een grote kans op verkrachting en/of aanranding... :notgood: :notgood: dus als je het doet, doe het wel anoniem, misschien kom je nog wel bekenden tegen waarvan je niet weet dat het bekenden zijn :yes:

BlackMystery 22 October 2003 11:00

ik snap niet hoe dat eigenlijk juist in zen werk zou moeten gaan
*ik wrijf over je tepels*
*sta je al geil?*
:p
sorry persoonlijk vind ik het dom
*ramt zen *** in de cd rom drive*
aaaaaah :p

BlackMystery 22 October 2003 11:02

dan ook maar ff een serieuze reply van mij
diegene die het doet daar stoor ik mij niet aan
je doet erme wat je wil
het is gewoon ook een gevaarlijk feit omdat er bewezen is dat er veel pedofielen op dat soort dingen zit
dus zo gezond zou ik het ook niet noemen
daarom voor wie het doet, toch maar met oppassen

0Vera 22 October 2003 13:37

Citaat:

Originally posted by BlackMystery
ik snap niet hoe dat eigenlijk juist in zen werk zou moeten gaan
*ik wrijf over je tepels*
*sta je al geil?*
:p
sorry persoonlijk vind ik het dom
*ramt zen *** in de cd rom drive*
aaaaaah :p

:d

soms is et idd een goeie uitlaatklep, maar dan toch kunnen kinderlokkers net zo goed meisjes om de tuin leiden wat dan misschien alsnog tot aanranding of verkrachting komt :rolleyes: :x

over lichaamsdelen die in de cdrom drive worden gestopt: ik heb weleens iets gehoord/gelezen (op Fok! geloof ik) van een cybergestuurde neppik en dito vagina opening in een pc die stellen kunnen gebruiken die ver van elkaar af wonen. De neponderdelen volgen de bewegingen van de echte geslachtdelen en sturen die door naar de andere kant van de kabel
pfffffhahahahaha om je dood te lachen man wie bedenkt nou zoiets :d

Impressions 22 October 2003 16:04

Citaat:

Originally posted by 0Vera

soms is et idd een goeie uitlaatklep, maar dan toch kunnen kinderlokkers net zo goed meisjes om de tuin leiden wat dan misschien alsnog tot aanranding of verkrachting komt :rolleyes: :x

over lichaamsdelen die in de cdrom drive worden gestopt: ik heb weleens iets gehoord/gelezen (op Fok! geloof ik) van een cybergestuurde neppik en dito vagina opening in een pc die stellen kunnen gebruiken die ver van elkaar af wonen. De neponderdelen volgen de bewegingen van de echte geslachtdelen en sturen die door naar de andere kant van de kabel

Dat is inderdaad belachelijk, maar hoe moet je anders aan je trekken komen? Vreemdgaan is een optie waar ik tegen ben, en die naar mijn mening bij de wet verboden moet worden. En masturberen wordt waarschijnlijk saai na teveel keer. Maar de uitvinder van dat soort dingen heeft inderdaad tijd teveel :)

Dena 22 October 2003 19:51

Ik vind ut ranzig

BaRBie 22 October 2003 20:09

Ik vind het lachwekkend als mensen zo beginnen maar word absoluut neit opgewonden van een paar woorden, ik laat ze meestal wel uitpraten en reageer wel, maar echt cybersex is niks voor mij...

BlackMystery 24 October 2003 10:49

Citaat:

Originally posted by 0Vera

ok van de man kan ik dat begrijpen
maar dat van vrouwen beweegt da ook hard?
ok der zal wel verandering soms op zitten
maar toch niet zo hard als bij ons denk ik? :p
(of ben ik zo dom en sexondervoed?)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:14.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.