![]() |
noem het maar...
opendag bij het meidenforum :d.....
ik vind het wel grappig :yes: |
mja maar als er dingen komen die heeeeel persoonlijk zijn dan niet :P glukkig zijn die er nog niet voor mij dan :)
|
Ik niet, ik heb zelf niet echt persoonlijke dingen gepost maar toch weetjewel, niet leuk voor die meiden die het wel hebben gedaan!! En trouwens... de jongens vinden het ook leuk, maar neit als dit had gebeurd met dat mannenforumpie van hun dusss
|
Citaat:
lekker boeiend dit.. er staat gewoon net niets in die topics toch??? |
Citaat:
DAAR wordt door de meiden zelfs al ettelijke malen voor gewaarschuwd! |
ik vind het ook grappig:) maja, ook best lullig hoor:) maar alser prive dingen over mij hier komen te staan vind ik het waarsschijnlijk opeens niet meer zo grappig:p
|
Ik ken er wel de humor van inzien :d Aangezien toch alle jongens al in meiden komen :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil dat topic zien waarin ze zeggen met wie van de mannen vh forum ze seks willen hebben. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff nou ik heb weinig persoonlijks van mezelf gezien maar grappig is et ni IMO :{
en met wie wij sex zouden willen hebben gaat jullie niks aan :p en mocht die ooit openbaar worden, so what :? er zijn ook algemeen leesbare threads over geweest d8 ik...:{ |
Citaat:
|
Citaat:
O-) msn O-) |
ik snap er verder geen ruk van..
ik geloof dat ik snap dat er topics uit het meidenforum terecht komen in de andere FORA... ik heb alleen geen idee welke dat zijn, aangezien er niet veel spannends te lezen is wat je hier normaal niet leest :Z |
Citaat:
dus vandaar :+ |
welke admin is zo aan het klooien dan ?
of zitten ze gebruik te maken van .... :{ |
Citaat:
|
als dat zo is, laat ze dan de sappige topics hier neerzetten :Y)
|
Citaat:
:d ja met wie ze graag naar bed willen enzow maar niets bijzonders :d |
Citaat:
:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.