Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Tofke_H is en blijft een PAUPER :@ (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33273)

GregoorvanDijk 30 June 2003 21:40

Tofke_H is en blijft een PAUPER :@

Wat zijn er toch KANSLOZE figuren werkelijk.. Tofke_H is zo iemand, velen kennen m wel, die kansloze met 140 posts per dag. Ik kom al ruim een half jaar weer op scholieren, gedraag me keurig, en wil graag met mensen praten daar over Formule 1, aangezien daar veel meer liefhebbers zitten van die sport dan hier. Nu het vakantie is bijvoorbeeld kan ik daar niet meediscusiëeren, aangezien mijn PC thuis nog steeds gebanned is. Ik vroeg Mitros even me te unbannen, maar die heeft het blijkbaar niet tot FB+ geschopt nog, en kan dus niet unbannen. Tofke negeert continue mijn PM's en e-mails, en dus vroeg ik Saartje even hem te adden op msn in een gesprek. Dat wilde ze helaas nie |:( Meneer was wel zo dapper even nog te reageren :z

Tofke_H says:
maw hij blijft gebanned

Tofke_H says:
daarbij, hij zit op s.com vanaf zijn school.. hij mag blij zijn dat die nickname niet terug gebanned wordt

Dapper hoor kerel!! Wat ben jij een kansloos :kots: :kots: :kots:

Orochimaru 30 June 2003 21:43

hmmz, best wel lullig van em.

maar er zullen vast wel redenen zijn dat je niet unbant word?

GregoorvanDijk 30 June 2003 21:44

Citaat:

Originally posted by Orochimaru
hmmz, best wel lullig van em.

maar er zullen vast wel redenen zijn dat je niet unbant word?

Neej, dat is t m nu net :x Als ik rotzooi wilde schoppen dan had ik dat al lang gedaan op school.. Die tijd hebben we wel gehad ;) Nee, hij kickt gigantisch op macht, dat is t m net..

Orochimaru 30 June 2003 21:45

Citaat:

Originally posted by bartje518

Neej, dat is t m nu net :x Als ik rotzooi wilde schoppen dan had ik dat al lang gedaan op school.. Die tijd hebben we wel gehad ;) Nee, hij kickt gigantisch op macht, dat is t m net..

hmmz. dan is et wel erg lullig :\

mjah soms kicken alle fb's daar op macht :p

Stevie 30 June 2003 21:49

Citaat:

dat is precies waar het daar om draait ja. macht... tofke_h wordt door alle fb's de hemel in geprezen en voelt zich daardoor ook superieur. ik heb het ook niet zo op die gast.
vraag Mitros anders een goed woordje voor jou tedoen bij tofke_h alhoewel ik denk dat dat ook niet veel effect heeft :Z

WishfulDreaming 30 June 2003 21:50

Misschien heeft ie daar zen redenen voor?

Ik weet de hele situatie niet... en ik verdedig geen van beiden..
Maar FB is FB huh... en regels zijn regels :)

Ik heb hier vroeger eens gespamd dacht ik, ofwel was het dat gospelforum... kon ook :p :Y)

GregoorvanDijk 30 June 2003 21:51

Citaat:

Hier ook, maar het valt reuze mee vergeleken met dit figuur :z

GregoorvanDijk 30 June 2003 21:53

Citaat:

Originally posted by Saartje17
Misschien heeft ie daar zen redenen voor?

Ik weet de hele situatie niet... en ik verdedig geen van beiden..
Maar FB is FB huh... en regels zijn regels :d

Ik heb hier vroeger eens gespamd dacht ik, ofwel was het dat gospelforum... kon ook :p :Y)

Nee, die heeft ie niet. Daarom wil ie ook niet met me praten. FB is FB ja, maar hij is er al vanaf het begin, en heeft er mede voor gezorgt dat iedereen nu hier zit met zijn kansloze gedrag. Hij kan goed slijmen bij een bepaalde groep, maar fatsoenlijke argumenten tegen de anderen heeft ie nooit :z Regels waren er toen trouwens helemaal niet. Dat was ver voordat jij je daar aanmelde.

WishfulDreaming 30 June 2003 21:59

Citaat:

Originally posted by bartje518

Nee, die heeft ie niet. Daarom wil ie ook niet met me praten. FB is FB ja, maar hij is er al vanaf het begin, en heeft er mede voor gezorgt dat iedereen nu hier zit met zijn kansloze gedrag.

Je zal wel iets misdaan hebben, zo snel word je ni geband op s.com hoor, in ieder geval kan je dan de reden nog vragen bij andere FB's...

Citaat:

Hij kan goed slijmen bij een bepaalde groep, maar fatsoenlijke argumenten tegen de anderen heeft ie nooit :z

Hier slijmen ze ook :d :yes:

Citaat:

Regels waren er toen trouwens helemaal niet. Dat was ver voordat jij je daar aanmelde.

Pardon, maar ik sta hier volledig buiten.
En ik denk dat er altijd al regels geweest zijn op s.com ;)
Een forum zonder regels is onmogelijk :)

Banaan 30 June 2003 22:08

Ik haat hem, hij haat mij. En dat omdat ik hem 'bad girl' noemde. :{ Echt zo een geval van: Ik-ben-machtig-en-ik-neuk-graag-me-zeepsop. |:(

Tyskie 30 June 2003 23:08

:z

Wat een ongelooflijke ramp dat je niet meer op s.com mag komen zeg... Ik zou het wel weten als ik jou was... :no:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:34.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.