![]() |
na 14 jaar, elke dag doesjen, begint het mij te vervelen
IK WIL EEN BAD! :yes:
|
pas op hoor, ik ben gister voor de 5e keer flauwgevallen toen ik uit bad kwam. best pijnlijk
|
Citaat:
|
Dat schreeuw ik nou ook altijd... IK WIL EEN BAD!! :( :o
(a-naper:p) |
Citaat:
|
Citaat:
een bad is fijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en toen viel je in slaap. koppie onder. DOOD :{ |
Ik heb een bad én een doesj, ik kan kiezen
8) |
in bad is saai
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat neemt niet weg dat een bad wel chill kan zijn 8-) |
hier hangt een douche boven het bad8)
douche vind k fijner |
Citaat:
Citaat:
Vind bad saai. Lig me daar de hele tijd te vervelen. De tijdschriften worden steeds nat, de radio speelt nooit iets deftig, en als ik er dan uitkom, ben ik nog eens verrimpeld ook. Nx voor mij dus :d |
ik heb een bad en een doesj
ik kies meestal de doesj omdat in bad wil ik veels te lang zitten en daarom word het bijna niet gebruiktwel jammer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je mag mij bad wel lenen ik ga der ook maar zelden in... Als ik er in zit stap ik na 10 minuten toch over in de douche.. Is me allemaal veels te benauwd :P
|
Citaat:
|
Wie zijn bad mag ik ff een dagje lenen?? O-) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kvind er toch niet veel aan.. kga alleen in bad als ik heel smerig ben.. :p Maar als jij dan in mijn bad gaat................... O-) :p :] |
Jullie drie zijn raar heel raar :p
|
volgens mij is er veel animo om Jenny als badgenoot te hebben... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet gewoon een bubbelbad nemen
is echt zo relax |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bad is vooral fijn voor als je met z'n 2en bent, anders is het niets, of je moet gestressed zijn, dan is een bad wel relaxed
alleen heb ik het niet mis het ook niet |
als je in bad gaat moet je of zorgen dat ze afzuigkap aan staat of je je deur op een kiertje houdt want anders zuigt de warmte het zuurstof op.. daarom wordt je dan duizelig en val je flauw :)
maarja ik ga 1x per jaar ofzo in bad.. vind het niets aan en tis slecht voor je haar :$ nog een tip: ga nooit in bad als je verkouden bent :o ik ben daarna een week zek geweest en had toen bijna mn cheerleaden competitie gemist :+ |
ik ga eig ook nooit in bad, douche is veel fijner, dan in je eigen zieketekiemen te dobberen. daarbij is een bubbelbad wel flex, vooral met zijn 2 ;)
|
Ik doe alleen doesjen :9 En úren :yes:
|
ik heb een bubbelbad:9 :+
|
Wanneer is die beschikbaar?:9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende week donderdad, bubbelbad testtt.. misss sweetttgirl.. Staat erin!! :+:yes: |
Citaat:
|
Het is heel erg ongezond om elke dag te douchen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.