![]() |
vanavond mijn klasseBBQ
jeeej wordt weer gezellig
helaas komen paar van mijn vriendinnen niet, kreej z had al ander feest dus helaas zij ook niet :(, maar de rest van de klas wel tis wel duur.. 10 euro voor eten en drinken.. nou dat eet/drink ik er dus echt niet uit.. ze mogen de mixjes wel klaar hebben staan vind ik :z wie gaat er nog iets leuks doen met zijn/haar klas als afsluiting van dit jaar? |
geen idee :? we zouden nog wel een kaar naar een pretpark gaan in Duitsland ofzo :z
|
Ik heb al lekker vakantie:) en we hebben niets gedaan als afsluiting met school, wel met voetbal:)
|
ik ben uit eten geweest in de griek met mijn klas en de 5e (als soort griekenlandreis reunie ofzo) dus das niet echt afsluiten maar ook weer een beetje wel :?
maar verder gaan we niks doen :no: maar veel plezier! |
Wij gaan met enkele van 't klasje nog naar Sixflags Belgium dacht ik :d
|
Citaat:
heb er nu al zin in.. waarschijnlijk gaan we na de examens en voor het gala komen wij aan met een mooi kleurtje hoor!! 8-) |
Veel plezierrr laura!! Enne, 10 euro is toch nie zoveel :? Dat betaal je ook als je uiteten gaat :o Hoe dan ook, wordt best gezelli :)
|
Citaat:
en normaal drink ik ook niet zoveel met uitgaan ofzo dus dat valt ook wel mee :z en het zal zeker gezellig worden.. heb daarna nog examenfeest van een vriendin van me dus dubbel feest :7 |
wij zijn gewoon allemaal op café gegaan :z
|
wij hadden eerst ook een BBQ en daarna nog een errug groot en gezellie tuinfeest! was echt super :) :yes:
|
vanavond super groot vet feest van de school :)
en morgen bbqen dan blijven we met zn alle in tentjes slapen daar.. Is wel vet :) |
ik hou van BBQen vraag maar aan joey :yes: :yes: minstens 1 keer per week
|
Citaat:
Hehehe ja echt BBQ king joh, gewoon freaky hoe vaak hij BBQd!! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.