![]() |
Wie vind jij de grootste......
Forum bitch?
|
sgatje.
|
Citaat:
|
Bunny!!!!:*
|
Jolijn :kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik stem voor queenie :Y) |
psychobunny
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als 3 keer bunny. Jullie zijn stom. maar hebben wel mensen kennis ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ashley,wat heb ik jou misdaan dan? :rolleyes: van de andere weet ik wel waarom :z btw,groov,nu maybe wel,maar paar weken geleden zat je wel van,wil je webcammen,cam hier,blabla daar :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*komt niet meer bij van lachen* :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
no offence and all, maar ik hoop voor jezelf dat je verleden ook echt je verleden is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sgatje, je pm box is vol :p
|
Citaat:
Ik haat het als mensen zzegge dat ze pijn gedaan worden, want je maakt een fout, en dan kun je de concequenties verwachten, Zoals dat het hier op het forum gezet wordt. Als je daar niet tege kan, ben je een zwak persoon in de samenleving ik vind dat pshygobunny geen forum bitch is, ze is 1 van de weinig meisjes die ten minste ook es, kritisch of minder aardig reageert, De enige echte forum bitch op dit forum, is wel degelijk Loeloe, ze denkt dat ze macht heeft omdat ze forumbaas is, en maakt daar goed gebruik van, alleen wordt dat niet in dank afgenomen |
Citaat:
|
Citaat:
Ben t wel overal mee eens :thumbsup: |
Citaat:
En dext0r me pm box is echt niet vol hoor |
Citaat:
je verzonden berichten stond waarschijnlijk vol dan :+ |
Citaat:
dacht ik al, en het probleem is, je zit nu in een spiraal, want mense merke dat je zwakker bent, en veel mense make daar zonder dat ze het wete gebruik van, en schoppe je nog verder de grond in, er is maar 1 manier om eruit te komen, KEIHARD terug slaan zoals Dextor je bent een lul! |
Citaat:
en soms niet al te snugger :Y) :P |
Citaat:
|
Citaat:
neuken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway kbegrijp nog steeds niet wat er zo mis is met haar, maar ik open die discussie niet weer. bennet dus niet met je eens. Grootste bitch weet ik veel... er zijn er zat :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn mag jij niet oordelen want het gaat hier om FORUM bitch |
Ik mis LoeLoe :?
|
Ik vind Bartje de grootste bitch:yes: oneej w8 die was liev:(
euhhhh Jennifer bleh:z |
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja precies:)
|
Citaat:
Ik vind dit gewoon een klote topic, niet alleen omdat ik als eerste genoemd werd maar dat ook andere mensen hier gekwetst mee kunnen worden |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.