![]() |
GODVErdomme ik ga zelfdmoord plegen!!!
joey zegt de hele tijd hoe het gaat
nou het gaat niet! want ik ben zo dood |
okeej succes ermee!
|
Citaat:
:no: |
Citaat:
|
Ja, erg overtuigend na je betoog laatst :rolleyes:
|
Citaat:
|
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
|
Citaat:
|
ach joey is toch maar een sukkeltje :p ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
succes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
polsen doorsnijden lukt niet, van een flat (of het Hilton) wordt niet gewaardeerd, overdosis slaappillen wel na een anti-misselijkheidspil, heb ik ergens gelezen :Y)
ik denk ik help je ff :p [edit] owja een plastic zak over je hoofd spannen na een slaappil en zorgen dat je daarin nog genoeg lucht hebt om in slaap te vallen doet t em ook wel geloof ik :p |
Rot op met die zelfmoord topics oke!! Weet je hoe erg dat wel niet is!!!!
Als je echt zelfmoord wil plegen ben je óf heel erg ziek en moet je zsm naar een psych of huisarts, óf je wil alleen maar aandacht en met dat laatste moet je kappen oke! |
Gaat aub heen met die zelfmoordtopics!! |:(
|
Citaat:
En nou krijgen we als reactie: Hou je bek joh weet je hoeveel pijn je me daar mee doet... *zucht* 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo beter?? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog ff neuken ervoor forza? :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
of mag ik daar ook niet mee spotte? -als ik voor de gein geintje maak dat ik zelfmoord ga plege doe ik dat -als ik voor de gein zeg dat ik kanker heb, en nog 2 maande heb te leven, doe ik dat - als ik voor de gein zeg dat ik sars heb, en je onderkots, doe ik dat -als ik voor de gein zeg dat alle depresieve mense van mij zelfmoord moge plege, doe ik dat en nu? nu ga je huile? kut voor jou dan |
Citaat:
ja je bent alleen nr 6, niet erg toch? ;) |
Citaat:
|
anders doe je effe lekker normaal ipv alles belachelijk te maken.
|
Ben je nou al dood dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet je maar professionele hulp gaan zoeken, want volgens mij maak jij echt nooit ergens grapjes over en doet alles je pijn. Weet je wat pleeg zelfmoord....8| |
nduss... :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Beeeeeeeeeetje heel triest om dat laatste te zeggen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
:wave:
ga je gang |
is dit topic nou nog niet gesloten
:no: :no: :no: |
Citaat:
|
wat een boeiende topic :wave:
not :x |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.