![]() |
Die wolfhawk he
wat heeft ie eigenlijk gehad, gewoon een IP-ban of zijn er verdere stappen ondernomen :?
|
koelkast was er toch nog niet, dus zal wel verder geen juridische stappe zijn ondernomen
|
Ik stel voor het IP waaronder die wolfahawk poste een IP-ban te geven :yes:
|
*aargh* en ik weet nu nog niet het ganse verhaal? god,moet dat zo doodgezwegen worden ofzo? :rolleyes:
|
Ik heb forza zijn 2de naam geband maar niet meer :+
Als dat niet lief is :) Ik hoop dat hij nu ook eens lief gaat doen tegenover ons en enkel op zijn forza_vites account zal blijven 8| *hint* |
Citaat:
|
Irene staat trouwens nog steeds op een van die vage site van hem:thumbsup:
http://www.nicegirls.nl/index.html en dan ''de dames'' :p |
Citaat:
was ff niet mee :+ Ipban geloof ik maar geen verdere stappen als ik het me goed herrinner :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
hoe kom je daaraan
|
Citaat:
|
hehehe die waaier heb ik ook :d
|
Citaat:
Of een echt Wolfhawk dossier maken:7 |
Wolfhawk Dossier
Voor het eerst sex (leeftijd) : Hoeveel meiden: Grootte penis: Foto's: :7 |
|
Citaat:
|
|
Hehe hij had toch ook een LoeLoe.txt bestand :d:d
|
neuj hij is nu ergens 25 ofzo :? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat sommigen hier de kunst van het overdrijven tot in den perfectie verstaan zal het dus in de praktijk minder ernstig zijn geweest dan sommigen in hun kinderlijke hoofdjes er van gemaakt hebben..
Sorry als ik er naast zit... :rolleyes: |
Citaat:
|
Nah die Wolfhawk zat ook op onze site, en dat was geen pretje :x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wolfie is echt een lekker ding joh! :9
|
Citaat:
|
Citaat:
En DAT was het probleem, hij was net "iets" te openbaar bezig met zijn sexuele handelingen en gedachtens. |
Dus je kan eigenlijk wel stellen dat het een heel groot, opgeblazen verhaal is :)
|
Ik trek me ook af op al die dozen hier.. dan heb ik ook mijn webcam aanstaan...
Dus? :? Krijg ik nu een ban? En ik weet van eclipse en bartje518 dat ze het ook doen.. Zelfs BW trekt zich af op dit forum, maar dan op de sexy mannen uit het meidenforum... :wave: |
Citaat:
|
k vind het echt zielig van de personen in kwestie dat ze zoiets doms verzwijgen maar soit..
|
Citaat:
|
voor de insiders.. bekijk de avatar van BWM eens.. :d:d:d:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het mannengedeelte op die site is akelig leeg...:o :p
|
ik was er toen allang hoor ik was er al voor wolfhawk op het forum kwam.
waarom mensen denken dat ik altijd iedereen aanklaag is me ook een raadsel :Y) |
Yep, had hem op een gegeven moment maar van zijn account gekopieerd omdat ik me afvroeg in hoeverre het nou nog een taboe was hier...
Vroeg me ook steeds af wat er was, als ik het zo lees, wat is dan het probleem?? doe ik ook met bepaalde mensen (as in: meisjes waarvan ik dingen ook echt moet onthouden zoals telefoonnummers, verjaardagen enzo) |
niet alleen irene staat erop chickel ook
krijg de rillingen van hem vond hem toen al erg |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.