![]() |
Ik wou nog even reageren..
..Op die afschuwelijke posts in dat zelfmoord-topic..
Jullie zijn echt niet goed bezig, moet ik professionele hulp gaan zoeken? Sorry, dat heb ik al zo`n 5 jaar...Het gaat steeds beter met me, zoals met erge ziektes schelden doe ik absoluut niet meer, ook duik ik zéker niet met de eerste de beste jongen t voetbalveld op ofzo...Sorry, maar dat zijn allemaal oude koeien, waar je mij dus erg pijn mee doet, ik wil die dingen juist heel graag achter me laten..Maar jullie kunnen maar een ding en dat is mij zwart maken of mij pijn doen Maar oke, jullie kijken maar wat jullie gaan doen, jullie geven niemand een nieuwe kans, zoals bijvoorbeeld Wolfhawk of LoeLoe.. En nee ik ga geen zelfmoord plegen, ik ga lekker een maandje op vakantie, als ik terug kom kijk ik nog wel of ik nog hier langskom, maar het lijkt mij van niet, jullie zijn nu echt veel té ver gegaan! |
Re: Ik wou nog even reageren..
:wave:
|
oke
|
ik vind ook dat er op dit forum soms veel te ver wordt gegaan jongens jullie hebben toch wel een beetje manieren geleerd thuis :no: ook hier kan je mensen kwetsen ik ben teleurgesteld in jullie :[
|
Ik snap trouwens zelf nog niet wáárom er niks gedaan wordt(iig weinig) als Loeloe of Plankje uitgescholden worden, afgekraakt worden of gewoon fucketup gereageerd wordt.
Gewoon ff een opmerking uit je post. Maar verder plezier op vakantie en ik hoop je nog te zien hier.. :? |
Moeten we je nu zielig vinden ofzo of wat is hier de bedoeling van :?
|
Citaat:
heb je niks beters te doen jongen heb je geen sociaal leven... Durf je op straat tegen de jongens niks te zeggen omdat je bang bent in elkaar geslagen te worden en uit je hier je frustraties zeg het maar hoor we helpen je wel want daar is het forum voor :wave: |
Citaat:
|
it's a heartless world....................
|
sgatje ik vind het zonde dat je je door z'n mensen(noem geen namen) laat ''wegjagen'' ik vind het niet leuk voor je wat gebeurd is en ik vind het goed datje je profesionele hulp hebt gezocht.
ik ken je verder niet maar je lijkt me een heel leuk, vrolijk gezellig meisje. laat in godsnaam niet je leven leiden door zulke mensen hier op het forum, in werkelijkheid zijn ze waarschijnlijk niet zo hier is maar 50 % van hun uitspraken waar(niet alle mensen die zich nu aangevallen voellen maar enkele) Ze hebben hier gewoon een grote mond maar een klein hartje. ik wens je het allerbeste mocht je hier nooit meer komen. en ik hoop datje ooit eens een plekje vind waar jeje toch thuisvoel. Zo ik heb gesproken! :wave: :wave: |
Citaat:
magoed ik vond het ook een btje te ver gaan zoals er in dat topic werd gereageerd... veel plezier op je vakantie iig :wave: |
Wanneer ga je nou naar Tunesie?
|
Citaat:
|
k vind dat ze gelijk heeft... .
|
Citaat:
|
Ik begrijp best dat je gekwetst bent... maar je lult zelf over "geen oude koeien" maar je refereerd nu naar wat er vroeger bij jou gebeurd is..
En daarnaat vind ik jou woordgebruik altijd om te spugen. En dan kan je wel zeggen dat je dat niet meer doet maar dat is gelul want ik zag laatst nog een post waar je het wel deed.. :kots: |
Citaat:
*proest* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
......:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als jij nou niks terug doet voellen ze dat er geen intresse is en tieven ze meestal op.... dus waarom iets terug doen als je ook je mond kan houden en net doen of er niks aan de hand is! :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
iemand terug pakken op zijn daden dat is basisschool gedoe een rechter die iemand er op wijst vind ik geen basisschool gedoe hoor. die man doet zijn werk. iemand terug pakken vind ik LEEG. en sgatje weet zelf ook wel dat ze fout is geweest ze zit niet voor niets in therapie. en nee ik neem het niet voor haar op ik vind ruzies gewoon vreselijk! |
Sommige reacties gingen inderdaad best ver. Zeker voor iemand bij wie het zo gevoelig ligt.
Je kunt beter niet negatief op iets reageren hier, dan krijg je iedereen over je heen en maken ze het alleen maar erger voor je. Maarja, een beetje rekening houden met elkaar moet toch kunnen? Ook al ben je ut er niet mee-eens? Of mag je dat niet meer verw8en tegenwoordig? |
Citaat:
en iedereen heeft wel een klein beetje opvoeding gehad al is het maar een beetje dan weet je ook dat je soms beter kunt zwijgen dan je mond opendoen! :no: |
lullen jullie aub niet zo raar..
Iemand in z'n waarde laten is heel wat anders dan knikkers stelen en potloden breken.. Kinderen (van de basisschool) weten absoluut niet wat dat is, iemand in z'n waarde laten. Dus jullie basisschool discussie gaat niet op. Ik vind gewoon dat ze zich niet zo moet aanstellen. |
Citaat:
ik had t over van "als hij dat mag doen, dan mag ik dat ook doen" |
Ik heb volgens mij iets gemist. Maar het klinkt lachwekkend :z
|
..EN DE MAZZEL ! :wave:
|
Ach ja als je niet te veel over je zelf verteld op dit forum kan men je ook niet pakken op je woorden.......
dat was een beetje dom...... :wave: |
Citaat:
|
Ik heb die hele topic niet gezien maar ik hoop iig voor je dat het snel beter gaat.. En ook veel plezier op vakantie :* Vakantie doet altijd goed:)
|
Citaat:
Dus je moet niet zeggen dat je bijvoorbeeld kanker heb omdat ze je anders voor kankerhond uitschelden Je moet niet zeggen dat je gepest werd omdat ze je nu extra hard gaan pesten... Jij beweerd dat als je dingen over je zelf zegt dat de mensen je hier der helemaal mee gaan afkraken, nee dat is niet basisschoolachtig zeker (niet naar jouw bedoeld Wocky gewoon over hele topic) |
En van die zelfmoordtopics word ik ook schijtziek van!!
|
Best dat je keer geintje maakt,
Je moet ook ergens tegenkunnen vind ik... Ik vind ook dat Sgatje in ieder topic zegt :leuke foto. Is ook weer overdreven ja. Mjah daarentegen, te ver gaan hoeft ook niet... |
is ze al weg ?
|
ff wat gemist
*zoekt zelfmoord-topic op* |
Citaat:
En ik ga nu ook ff dat topic opzoeken ;) (url 'ns ff dan joh!) |
welk topic wordt eigenlijk bedoeld? Want ik heb het zelfmoordtopic waarin ik nog wat heb gepost doorgelezen, maar goed, niks gevonden
|
ehehe massale zoek actie
|
iemand dat zelfmoord ding al gevonde ?:z
|
Nope.. misschien een hersenspinselt van Daantjuh?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.