![]() |
Er komt een man op je af
Er komt een man op je af en die zegt:Ik ben de duivel die nog nooit dood geweest is terwijl jij vroeger wel dood geweest bent en daarom heb ik je met één van mijn mirakels tot leven gebracht omdat je anders nog steeds dood zou zijn dus wie ben jij in jouw relatie met mij?
Wat antwoord je dan? |
"Hoi, ik ben de vriendin van Tijs. Als je nu niet snel je bek houdt bel ik 'm op en dan komt 'ie je omver kletsen.."
Nee, ik zou 'm zeggen dat hij wat meer punten en komma's moet gebruiken in zijn taalgebruik. |
zou hem de weg wijzen naar het dichtstbijzijnde afkickcentrum
|
Citaat:
|
ik zou um een kwartje geven( 10 € cent) kan ie de hulpdiesten bellen of de kindertelefoon :yes:
|
ik zou m keihard uitlachen
|
ik zou al bang worden als die man op me af kwam lopen. De duivel heeft trouwens altijd een imperfectie als ie zich aan mensen laat zien, dus zal ik ff goed op zn oog letten O-)
en verder, als ie zoiets tegen me zegt zou ik zeggen dat hij zelfs met groots berouw in gods genade kan vallen, en vervolgens wijs ik hem de weg naar t leger des heils :p |
'ja whatever' en doorlopen
|
Ik zou hem pijpen:love: :? :z :{
|
all of the above :+
|
Ikzelf word dan zo kwaad omdat wat hij zegt dan zo realistisch is dat ik hem dan vermoord en dat kan dan geen kwaad want ik ben nog steeds gezegend met de universele heiligheid
|
en nu lach ik jou uit
|
Citaat:
ik hoop dat je dit niet serieus meent, want anders moeten we jou even naar een afkickcentrum brengen. Trouwens, je bent ook vervloekt met de erfzonde. Dat heft elkaar op. Je vermoord iemand, DUS JE ZAL ROOSTEREN IN DE HEL!!! |
Citaat:
|
Ik zou hem aankijken en weg lopen
bij jou zou ik dat trouwens ook doen :{ |
ik zou gewoon zeggen "ja ook hoi" en "groeten aan je moeder" en dan doorlopen....
Of ik zou zeggen "heb je wel van Jezus gehoort?" net als die domme mensen die dan in Utrecht staan en dat steeds vragen :] |
Re: Er komt een man op je af
Citaat:
Hangt wel af van me bui, wat ik zou zeggen. Zal wel bij flikker op blijven. |
ik ga grunnings tegen hem lullen dan gaat ie vanzelf wel weg:]
|
Citaat:
Ik zou waarschijnlijk gewoon doorlopen. Tja, malloten vind je overal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zinloos |:( |:( |:( |:( |:(
|
ik zou em eerst vragen waarom hij in godsnaam nederlands spreekt aangezien de duivel internationaal is :p
maar daarna zou ik in de lach schieten aangezien hij duidelijk een gat in z'n hoofd heeft :D:D |
niks.. ik loop gewoon door
|
Pater noster, qui es in caelis:
sanctificetur nomen tuum; adveniat regnum tuum; fiat voluntas tua, sicut in caelo, et in terra. Panem nostrum cotidianum da nobis hodie; et dimitte nobis debita nostra, sicut et nos dimittimus debitoribus nostris; et ne nos inducas in tentationem; sed libera nos a malo. :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
uw naam worden geheiligd, uw rijk kome, uw wil geschiede op aarde zoals in de hemel, Geef ons heden ons dagelijks brood en vergeef ons onze schuld zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven En leid ons niet in bekoring, maar verlos ons van het kwade. |
waar slaat dat nou weer op? ik kan ook geen latijns lezen of wat dat ook is :{
|
en dan de rest nog :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.