![]() |
Vlaamse les met Saartje
Midden in de nacht 8)
|
Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
|
Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
|
Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
HET IS GRAPPIG :p |
Re: Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
Tis ne keej lache e moat 8-) |
Re: Re: Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
|
Als ik weg ga zeg ik al Dada, saartje 8)
|
Geef jij es limburgse les dan:+
|
Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
het is een keer lache he maatje:? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een taal :|
|
Re: Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
SCHEELT ER IETS ? :{ :aai: |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vlaamse les met Saartje
Citaat:
|
vlaams is redelijk simpel :p
|
Vlaams is geinig joh
|
Citaat:
|
vlaams is leuk :)
|
Citaat:
|
tis net chinees voor me
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Springt een Belg in de lucht, springt hij mis!
|
zo moeilijk is dat vlaams helemaal niet :no: :{
|
Een Belg staat in Amerika voor het Witte Huis. Ineens stapt er een man naar hem toe, doet zijn jasje open en zegt: 'FBI'. De Belg doet ook zijn jasje open en zegt: 'Zuiver scheerwol.' 8)
|
Citaat:
|
In de Belgische horeca hebben ze geen ijsblokjes meer! Ze zijn het recept kwijt. :(
|
Citaat:
tegen maximale vergoeding natuurlijk :] |
Citaat:
weet je er was een stroomstoring in een warenhuis, zaten er twee Belgen drie uur vast op de roltrap :( |
Citaat:
Schandalig gewoon!! :[ |
Twee Belgen zitten op een tandem zegt de achterste Belg: 'Tring tring, ik ga je inhalen' 8)
|
Citaat:
|
Er loopt een Belg over straat en ziet tien meter verder een bananenschil liggen. Denkt hij bij zichzelf: "Oh nee, daar ga ik weer!".
|
Citaat:
EINDEXAMEN BELGISCHE MANAGEROPLEIDING [Stuur Uw antwoorden binnen 3 weken in.] ======================================== 1. Welke taal spreekt men in Spanje? 2. Wat is de voornaam van Paul van Dijk? 3. Welke godsdienst heeft de Paus? (Joods, Katholiek, Mohammedaan). (Een antwoord onderstrepen). 4. Waar is een gouden tientje van gemaakt? 5. Als de grote wijzer op twaalf staat en de kleine op een, hoe laat is het dan? 6. Hoeveel frietbuiltjes zijn nodig om Luik dicht te plakken? 7. Mozes ontving een aantal geboden, hoeveel ongeveer? 8. Spel 'CENT', 'EDDY' en 'GENT'. 9. Wie won de tweede wereldoorlog? Wie werd tweede? 10. Van welk land is de koning van België koning? (strikvraag) 11. Waarvoor wordt een flesopener gebruikt? 12. Omschrijf het principe van een kernreactor of schrijf je naam in blokletters. 13. Waar is de kelder in een gebouw van zeven verdiepingen? 14. Wie bouwde de Eifeltoren? Musolini/Eifel/Albert Hein? (Onderstreep het juiste antwoord) 15. Waar worden plastic bekers van gemaakt? 16. Hoeveel francs is een biljet van honderd francs waard? 17. Wie schreef de autobiografie van Churchill? Freud/Louis Neefs/Churchill. (Onderstreep het juiste antwoord) 18. Hoelang duurde de tachtig jarige oorlog? 19. In hoeveel tijd reed Eddie Merckx het wereld-uur-record? 20.En tenslotte nog een opinievraag: 'Waarom kan je bij een T-splitsing niet rechtdoor?' |
Citaat:
|
De Belgen gaan dit jaar links rijden: 1 augustus alle personenauto's, 1 september alle vrachtauto's 8)
|
Die moppen zijn gewoon idioot.
In belgie worden ze toch omgekeerd verteld, dus wat maakt het eigelijk uit :) Als jullie het leuk vinden om met ons te lachen, kan ik jullie verzekeren dat wij jullie ook belachelijk vinden ;) :p |
Citaat:
maar om jou een plezier te doen 8) Een Belg, een Hollander en een Engelsman zitten in de gevangenis. De Belg probeert uit de gevangenis te ontsnappen. De bewaker vraagt: “wie is daar?” De Belg zegt: “woef, woef.” Dan probeert de Engelsman te ontsnappen. De bewaker vraagt weer: “wie is daar?” Zegt de Engelsman: “woef, woef.” Daarna probeert de Hollander te ontsnappen. De bewaker vraagt: “wie is daar?” De Hollander antwoord: “ik ben een hond.” |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol @ DA:D
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Lisetje --> Ik kan supergoed Limburgs :) |
Hoeveel nederlandse euro's is 1 belgische? :(
|
Ik denk dat ik problemen ga hebben op school.. :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.