Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Haren... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33497)

MarkNMGN 5 July 2003 11:34

Haren...

van meisjes en dan vooral als ze lang haar hebben ruiken altijd zo lekker :Y) toch :z

Nightwolf 5 July 2003 11:47

:yes:

Dimas 5 July 2003 11:47

lang haar = leuk :)

MarkNMGN 5 July 2003 11:48

En dan zow als je gaat dansen hoofd op schouder leggen, pff denk dat k weer verliefd ben :$

TheGroovMaster 5 July 2003 12:11

gewoon lekkere shampoo gebruiken :)

Helenaa 5 July 2003 12:19

mango cocos cremspoeling :9~

MarkNMGN 5 July 2003 12:27

Citaat:

Originally posted by Essebes
mango cocos cremspoeling :9~
Die haal je toch bij the body shop? dies wel lekker jah :9

TheGroovMaster 5 July 2003 12:32

Citaat:

Originally posted by MarkNMGN

Die haal je toch bij the body shop? dies wel lekker jah :9

meneer komt er vaker 8-)

0Vera 5 July 2003 12:36

ik had vandaag toch lekkere shampoo joh, botanic care met green tea en biotinblaat :9 jummie die ruikt echt lekker

Ti_Mu84 5 July 2003 14:08

je hebt ook van die meiden die de hele dag roken... hun haren ruiken niet zo lekker :{

Atjeuh 5 July 2003 14:09

hadk me haren dan toch maar lang gelaten:'(

WishfulDreaming 5 July 2003 14:12

Ik denk nie da jullie mijn haar willen kammen :wave:

f

JoY_RFJK 5 July 2003 14:17

Citaat:

Originally posted by MarkNMGN
En dan zow als je gaat dansen hoofd op schouder leggen, pff denk dat k weer verliefd ben :$
whahaha...prachtig..

MarkNMGN 5 July 2003 14:29

Citaat:

Originally posted by JoY_RFJK

whahaha...prachtig..

:?, zeg wat is dat voor hooligan-foto in f&p :d

Bird Of Prey 5 July 2003 14:37

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik denk nie da jullie mijn haar willen kammen :wave:

f

val jij zeker in deze categorie?

Citaat:

Originally posted by Ti_Mu84
je hebt ook van die meiden die de hele dag roken... hun haren ruiken niet zo lekker :{

WishfulDreaming 5 July 2003 15:00

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

val jij zeker in deze categorie?

Als je daarmee doorverwijst naar het roken en stinkende haren?
Nee, dan val ik niet onder die categorie, aangezien ik niet rook, en elke dag mijn haar was met Fructis :p

Ik doelde er gewoon op, dat ik serieus veel knopen in mijn haar heb, en dat ik er 10min over doe, om het een beetje gekamt te krijgen. Meestal als ik dan beneden kom, is het dan al terug in de knoop :Y)

Riddler 5 July 2003 15:21

lang haar rules, half lang haar ook wel trouwens :). kun je zo leuk mee spelen als je samen onder de douche staat :9

Liekjuh 5 July 2003 15:37

Citaat:

Als je daarmee doorverwijst naar het roken en stinkende haren?
Nee, dan val ik niet onder die categorie, aangezien ik niet rook, en elke dag mijn haar was met Fructis :p

Ik doelde er gewoon op, dat ik serieus veel knopen in mijn haar heb, en dat ik er 10min over doe, om het een beetje gekamt te krijgen. Meestal als ik dan beneden kom, is het dan al terug in de knoop :Y)

heb je kroezig haar dan...?

ik kam mijn haren 's ochtens nooit. ik kom uit bed, dan douch ik, dan gooi ik was mousse in me haar, dan fohn ik het, dan nog wat mousse en een beetje haarlak en klaar....
en als ik een keer 's ochtens nie douche dan hoef ik het nog niet te kammen, dan kam ik al me krullen eruit, en dan kan ik er helemaal nix meer mee doen. dus dan ook gewoon wat mousse erin en klaar :) opzich heb ik best makkelijk haar :yes:

Riddler 5 July 2003 15:39

Citaat:

Originally posted by Liekjuh

ik kam mijn haren 's ochtens nooit. ik kom uit bed, dan douch ik, dan gooi ik was mousse in me haar, dan fohn ik het, dan nog wat mousse en een beetje haarlak en klaar....
en als ik een keer 's ochtens nie douche dan hoef ik het nog niet te kammen, dan kam ik al me krullen eruit, en dan kan ik er helemaal nix meer mee doen. dus dan ook gewoon wat mousse erin en klaar :) opzich heb ik best makkelijk haar :yes:

sjees, dat je daar smorgens zin aan hebt zeg :{
vindt scheren al en probleem :{

*lui is* :O

WishfulDreaming 5 July 2003 15:44

Citaat:

Kroeshaar :Y)
Nee, ik heb gewoon plat haar... recht naar beneden...
kweet nie hoe het komt, soms moet ik er zelfs de schaar inzetten,omdat ik knopen er nie uitkrijg :(

Liekjuh 5 July 2003 15:52

Citaat:

kweet nie hoe het komt, soms moet ik er zelfs de schaar inzetten,omdat ik knopen er nie uitkrijg :(

ohh...irritant man...
moet je van die antiklit spray kopen...toen ik klein was had ik die ook altijd...werkte best goed bij mij :yes: en die ruiken ook heel lekker :p

Liekjuh 5 July 2003 15:53

Citaat:

Originally posted by Riddler

wees blij dat je dan een jonge bent....ik moet veel meer scheren dan jou :d

Bird Of Prey 5 July 2003 15:59

Citaat:

*kent dat ergens van* :$

of ik vergeet t omdat ik s ochtends vroeg iig nog nooit echt wakker ben... :o

WishfulDreaming 5 July 2003 15:59

Citaat:

ohh...irritant man...
moet je van die antiklit spray kopen...toen ik klein was had ik die ook altijd...werkte best goed bij mij :yes: en die ruiken ook heel lekker :p

MIjn haarpunten zitten gewoon aan elkaar altijd. Vroeger had oik ook anti-klit-spray maar nu nie meer... :)
Vanboven is het makkelijk los te kammen, maar eens ik half ben, word ik kwaad, en trek ik meestal nog de helft uit ook :Y)
Ik heb wel een haaragressie eigelijk, hoewel ik het vertik van ze te laten knippen 8)

Riddler 5 July 2003 16:07

Citaat:

wees blij dat je dan een jonge bent....ik moet veel meer scheren dan jou :d

maar vast niet lek dag ofwel? :)

Liekjuh 5 July 2003 16:10

Citaat:

maar vast niet lek dag ofwel? :)

neej gelukkig niet....3 a 4 keer in de week...vink meer als genoeg. maar in verhoudinging moete wij toch meer scheren, ookal is het niet elke dag...:p

Riddler 5 July 2003 16:11

Citaat:

neej gelukkig niet....3 a 4 keer in de week...vink meer als genoeg. maar in verhoudinging moete wij toch meer scheren, ookal is het niet elke dag...:p

jullie moeten helemaal niks scheren. is jullie eigen vrije emancipatie wil hoor :) :wave:

0Vera 5 July 2003 16:12

Citaat:

:( pijnlijk... begin onderaan met kammen, dat gaat veel beter :yes: en antiklit conditioner dr in gooien en dat vijf minuten laten intrekken voor je t uitspoelt helpt wel :thumbsup:

ik heb erg makkelijk haar, ik kam et 's morgens en ik draai dr een staart in of laat t los hangen, net waar ik zin in heb. Zit de hele dag nagenoeg wel goed :Y)

Liekjuh 5 July 2003 16:12

Citaat:

MIjn haarpunten zitten gewoon aan elkaar altijd. Vroeger had oik ook anti-klit-spray maar nu nie meer... :)
Vanboven is het makkelijk los te kammen, maar eens ik half ben, word ik kwaad, en trek ik meestal nog de helft uit ook :Y)
Ik heb wel een haaragressie eigelijk, hoewel ik het vertik van ze te laten knippen 8)

je moet ook altijd onderaan bij de punten beginnen en dan langzaam omhoog...niet tegen de richting inkammen, maar gewoon de puntjes eerst kammen, dan een stukje erbij en zo doorgaan...dat wil ook nog wel eens helpe :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.