![]() |
Zo'n rotdag vandaag...
... heb er gelijk geen zin in :(
Om 14.00u vergadering van jeugdbeweging... Alles moet nog in orde gemaakt worden voor kamp. Heb stiekem nog nx gedaan... Aaarghh.... Om 15.00u foto's maken voor kampboekje... Heb ik ook al geen zin in... Haat foto's maken voor kampboekjes... Om 17.00u gaan we eten met de leidingsploeg van jeugdbeweging... Kan wel gezellig worden... Maar dan nog... *zucht* Om 19.00u ga ik naar braderij/kermis. Heb ik echt geen zin in. Het zijn allemaal stomme mensen daar. En heb vandaag echt geen zin om buiten te komen.... Én dan komt er nog eens bij dat mijn ex-vriendje mij wil spreken. Waarschijnlijk loopt die ook rond op de kermis... Allé, waarschijnlijk... Daar mag je 100% zeker van zijn. Heb geen zin om dingen te bespreken vandaag... *zucht* Ik heb alléén maar zin, om vandaag de hele dag in mijn bed te liggen :{ |
tjah :7
|
ik heb n beetje n kater en eind van de middag/avond staat er weer een hele lading bier te wachten8)
het leven is hard:+ |
kut voor je meid. :yes:
|
heb vrij weinig zin om vandaag wat te gana doen, dus dan doe ik dat ook niet :)
|
Citaat:
|
Lullig voor je :p Ik heb knallende koppijn van vannacht, maar ga toch zometeen F1 kijken, hééééérlijk :yes::9
|
Citaat:
|
niet zo fijn neej....
mijn dag kan vandaag nie meer stuk :P ik heb nu weer een tennistoernooi alleen dat is een veel hoger niveau dan dat ik eink heb, maar ik sta ondanks dat toch alweer in de kwart *) :) |
zondag is kut
|
lol k heb toch nog een zeer geslaagde dag gehad:Y)
|
Saar? Gaat 't weer?
:aai: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.