Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Sensation (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33556)

MarvinV 6 July 2003 13:32

Sensation

was weer een goeie was om 14.00 thuis
O-) O-)

F_asd 6 July 2003 13:43

white :kots:

JennyMindTricks 6 July 2003 13:48

Zolaat:huh:

Orochimaru 6 July 2003 13:49

Bah, Sensation :kots:

F_asd 6 July 2003 13:51

Citaat:

Originally posted by Orochimaru
Bah, Sensation :kots:
Wanneer ging jij ook alweer weg ? :z

Riddler 6 July 2003 13:52

bah, Trance enzo :kots:

Orochimaru 6 July 2003 13:52

Citaat:

Originally posted by F_asd
Wanneer ging jij ook alweer weg ? :z
nooit :z

Orochimaru 6 July 2003 13:52

Citaat:

Originally posted by Riddler
bah, Trance enzo :kots:
weg met trance :thumbsup:

F_asd 6 July 2003 13:53

Citaat:

nooit :z
triest

Orochimaru 6 July 2003 13:54

Citaat:

triest
je moeder

Riddler 6 July 2003 13:54

Citaat:

weg met trance :thumbsup:
en weg met jou, want jij bent alto :kots:

Orochimaru 6 July 2003 13:55

Citaat:

Originally posted by Riddler

en weg met jou, want jij bent alto :kots:

weg met jou, want jij zeurt :kots:

MarvinV 6 July 2003 13:56

iedereen zijn eigen ding :thumbsup:

Riddler 6 July 2003 13:56

Citaat:

weg met jou, want jij zeurt :kots:
ja, ik ben oud zeurwicht :{

Orochimaru 6 July 2003 13:56

Citaat:

Originally posted by MarvinV
mjah. :)

als iedereen dezelfde smaak had zou et ook maar saai zijn :p

JennyMindTricks 6 July 2003 13:57

Citaat:

Yep :)

Maar dan snappen sommige niet ;)

Bird Of Prey 6 July 2003 14:00

Citaat:

:respect:

Riddler 6 July 2003 14:04

Zeg ook alleen wat ik ervan vindt hoor :) :{

xlizzx 6 July 2003 14:42

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad!!!

GregoorvanDijk 6 July 2003 14:57

Black is 100.000x beter :thumbsup:

F_asd 6 July 2003 15:25

Citaat:

je moeder
:z je oma

F_asd 6 July 2003 15:25

Citaat:

Originally posted by bartje518
:thumbsup:

Larsjuh 6 July 2003 15:47

Citaat:

:thumbsup:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

MarvinV 6 July 2003 16:23

Citaat:

stoer 8-)
*edit smaken verschillen en vorig jaar was black echt een kinderfeestje... allemaal blije jongens die het stoer vinden dat ze naar een hardhouse festival gaan bleeh:kots:

xlizzx 6 July 2003 16:26

Citaat:

mee eens

joeyB 6 July 2003 16:33

Citaat:

stoer 8-)
*edit smaken verschillen en vorig jaar was black echt een kinderfeestje... allemaal blije jongens die het stoer vinden dat ze naar een hardhouse festival gaan bleeh:kots:

ja marvin black is gewoon commercieler bij de mensen hier omdat hardhouse opeens super commerciel is. dan zijn de wat zachtere stijlen van house opeens niks meer volgens hun:no:

En dan nog zeggen dan denken ze nog dat ze verstand er van hebben

F_asd 6 July 2003 16:34

Citaat:

Originally posted by joeyB

ja marvin black is gewoon commercieler bij de mensen hier omdat hardhouse opeens super commerciel is. dan zijn de wat zachtere stijlen van house opeens niks meer volgens hun:no:

sensation.. black en white sucken allebij, tis alle2 te "commercieel"

Karma-Killer 6 July 2003 16:39

Wat is dan eigenlijk het verschillen tussen black en white?

MarkNMGN 6 July 2003 16:41

Citaat:

Originally posted by Karma-Killer
Wat is dan eigenlijk het verschillen tussen black en white?
Black=Harder :7

joeyB 6 July 2003 17:35

Citaat:

sensation.. black en white sucken allebij, tis alle2 te "commercieel"
alle van dat soort feestjes is commerciel. Te denken valt aan trance energy, impuls, ehmm en noem maar op

F_asd 6 July 2003 17:45

Citaat:

alle van dat soort feestjes is commerciel. Te denken valt aan trance energy, impuls, ehmm en noem maar op

jup :yes: dancevalley niet te vergeten :kots:

GregoorvanDijk 6 July 2003 17:59

Het gaat mij totaal niet om het feest zelf, aangezien het in de arena is en dus sowieso zuigt :rolleyes: Wel om de muziek, en ik ben nu eenmaal al sinds mij 13e meer fan van hardere muziek dat de wat softere, White dus :z Beetje jammer om dat daar kritiek op te gaan lopen geven heren Joey en marvin :kots:

Karma-Killer 6 July 2003 18:29

ALS ik naar zoiets zou gaan, zou ik juist voor het feest gaan. Ik hou helemaal niet van die muziek, maar het lijkt me nou toch wel een beetje gaaf :yes:

MarvinV 6 July 2003 19:17

Citaat:

Originally posted by Karma-Killer
ALS ik naar zoiets zou gaan, zou ik juist voor het feest gaan. Ik hou helemaal niet van die muziek, maar het lijkt me nou toch wel een beetje gaaf :yes:
juistem.... De sfeer is bij white veel beter...
Ik ga al mee vanaf de thunderdome feesten dus ik weet heus wel wat het hardere werk is .. Vorig jaar op black heeft alleen dana lekker gedraait de rest was ook bagger

Maar nogmaals bartje ieder zijn ding..... Jij wil jou mening aanpraten met je black is 100 000 keer beter.. ben je weleens op white geweest of is dat niet stoer genoeg :9

GregoorvanDijk 6 July 2003 19:21

Citaat:

Maar nogmaals bartje ieder zijn ding..... Jij wil jou mening aanpraten met je black is 100 000 keer beter.. ben je weleens op white geweest of is dat niet stoer genoeg :9

Ja wil je t nou nie snappen :??! Ik ben naar beiden nie geweest, aangezien t in de arena is :{ Alleen Black is veel meer mijn muziek, en white nie. Is dat zo moeilijk te snappen?!

MarvinV 6 July 2003 20:08

Citaat:

Ja wil je t nou nie snappen :??! Ik ben naar beiden nie geweest, aangezien t in de arena is :{ Alleen Black is veel meer mijn muziek, en white nie. Is dat zo moeilijk te snappen?!

Wil ik het niet snappen of kan jij het niet uitleggen. Jij gaat dus je mening geven over iets waar je nog nooit geweest bent. Beetje jammer jongen.. Had dan gezegd ik luister liever naar Hardhouse
NADENKEN :z

Rijntje 6 July 2003 21:18

k ga volgend jaar naar white...dit jaar konnik nie

JoY_RFJK 6 July 2003 21:51

Citaat:

nou, jij hebt ook blijkbaar niet veel verstand Joey...
Want de stijl die op dit moment commercieler word is niet HARDHOUSE. Maar dat is HARDSTYLE.
Hardhouse word steeds minder.

Men wil alleen maar harder. Dit jaar zal de animo in bijv. Dance Valley vast kleiner worden...

hardstyle is een stijl die nu ongeveer 2 jaar flink aan het opkomen is en dat zal wel zo blijven. Hardhouse daarintegen sterft langzamerhand uit.

De meesten feesten van ID-T zijn commercieel. Vooral Sensation en Trance Energy. Al die reclames dit en dat. Zo is ID-T gewoon.

Er zijn lui in me lijst, echte KNEUZEN gewoon die naar Sensation gaan/zijn geweest (white dan).
Dat zijn echt van die mensen die: 1) nooit naar partys gaan 2) niet weten wat een echte party is, en 3) omdat ze het wel tof lijken omdat ze toevallig een commercial ervan hebben gezien of gehoord.

Vind je het gek dat er zoveel blagen daar komen?
Mij niet gezien!
De DJ's zijn trouwens ook best ruk, behalve dana en Luna dan..

geef mij maar feesten van Q-dance.
Feesten als Qlimax, X-Qlusive of Qlubtempo...
Q-dance is niet zo commercieel ingesteld, maar wel populairder dan ID-T. Bij Q-dance is er elke week wel een feest.

Dusja.. Sensation is commerciele rotzooi...

GregoorvanDijk 6 July 2003 21:56

Citaat:

Wil ik het niet snappen of kan jij het niet uitleggen. Jij gaat dus je mening geven over iets waar je nog nooit geweest bent. Beetje jammer jongen.. Had dan gezegd ik luister liever naar Hardhouse
NADENKEN :z

Ik dacht toch dat het na 2 posts wel duidelijker was :z

F_asd 6 July 2003 23:23

Citaat:

Originally posted by JoY_RFJK

Q-dance is niet zo commercieel ingesteld, maar wel populairder dan ID-T. Bij Q-dance is er elke week wel een feest.

hardbass loudness multigroovehouseqlassics decibel :thumbsup:

B2S en Q-dance :respect:

joeyB 6 July 2003 23:36

Citaat:

Originally posted by JoY_RFJK

nou, jij hebt ook blijkbaar niet veel verstand Joey...
Want de stijl die op dit moment commercieler word is niet HARDHOUSE. Maar dat is HARDSTYLE.
Hardhouse word steeds minder.

Men wil alleen maar harder. Dit jaar zal de animo in bijv. Dance Valley vast kleiner worden...

hardstyle is een stijl die nu ongeveer 2 jaar flink aan het opkomen is en dat zal wel zo blijven. Hardhouse daarintegen sterft langzamerhand uit.

De meesten feesten van ID-T zijn commercieel. Vooral Sensation en Trance Energy. Al die reclames dit en dat. Zo is ID-T gewoon.

Er zijn lui in me lijst, echte KNEUZEN gewoon die naar Sensation gaan/zijn geweest (white dan).
Dat zijn echt van die mensen die: 1) nooit naar partys gaan 2) niet weten wat een echte party is, en 3) omdat ze het wel tof lijken omdat ze toevallig een commercial ervan hebben gezien of gehoord.

Vind je het gek dat er zoveel blagen daar komen?
Mij niet gezien!
De DJ's zijn trouwens ook best ruk, behalve dana en Luna dan..

ja hardstyle dan sjonge,

wat kom je uitleggen joh met geen verstand. Ik ben een van de weinig mensen hier denk ik die alle stijlen muziek respecteerd. En dat komt omdat ik een echt muziek hart heb. En daarom geef ik ook altijd een goede mening er over.

JoY_RFJK 7 July 2003 00:13

Citaat:

hardbass loudness multigroovehouseqlassics decibel :thumbsup:

B2S en Q-dance :respect:

Qlimax op 1;)

JoY_RFJK 7 July 2003 00:15

Citaat:

ja hardstyle dan sjonge,

wat kom je uitleggen joh met geen verstand. Ik ben een van de weinig mensen hier denk ik die alle stijlen muziek respecteerd. En dat komt omdat ik een echt muziek hart heb. En daarom geef ik ook altijd een goede mening er over.

mijn excuses... ik overdreef een beetje.. maar ik doelde alleen op die zin van jou dat hardhouse steeds populairder word en niet hardstyle.. maar pardon.. *)

Ar-Tuur 7 July 2003 16:11

Hmjah, ik denk dat ik me zowel op White als op Black me wel zou vermaken qua muziek. Over sfeer kan ik niet oordelen, maar wel jammere discussies hier, want ieder z'n smaak. En je argument "het is in de Arena, dus kut" vind ik vrij zwak Bart. :{

GregoorvanDijk 7 July 2003 21:18

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Hmjah, ik denk dat ik me zowel op White als op Black me wel zou vermaken qua muziek. Over sfeer kan ik niet oordelen, maar wel jammere discussies hier, want ieder z'n smaak. En je argument "het is in de Arena, dus kut" vind ik vrij zwak Bart. :{
Zei ik dat dan Tuur? :Z Ik zei meen ik dat ik er niet heen zou gaan, aangezien ik dat feest toch kut vind omdat het in dat ballenstadion is :O

bruggi 8 July 2003 00:03

Citaat:

Het gaat mij totaal niet om het feest zelf, aangezien het in de arena is en dus sowieso zuigt
Citaat:

Hmjah, ik denk dat ik me zowel op White als op Black me wel zou vermaken qua muziek. Over sfeer kan ik niet oordelen, maar wel jammere discussies hier, want ieder z'n smaak. En je argument "het is in de Arena, dus kut" vind ik vrij zwak Bart.
Citaat:

Zei ik dat dan Tuur? :Z Ik zei meen ik dat ik er niet heen zou gaan, aangezien ik dat feest toch kut vind omdat het in dat ballenstadion is :O

ligt het aan mij of begrijpt bart niet wat ie zelf zegt :wave: :z

Bon 8 July 2003 11:15

nou joy... ballendj's op sens. balck...
wat denk je van die TechnoJap... vet man!
je kunt geen grote hardstyle namen verwachten he, dat zijn namelijk veel q-dance dj's...
Maar ik ga ook liever naar Q-dance feest, minder commercieel en ik vind het Q-dance publiek ook leuker als dat van id&t
Vind het b2s publiek ook leuker als ID&T
JOY NOG NAAR DECIBEL?! :d
Q-dance :respect:

maar ik had eigelijk wel een vraagje over white
Hoe was het geluid?

MarvinV 8 July 2003 11:35

Citaat:

Originally posted by Bon
nou joy... ballendj's op sens. balck...
wat denk je van die TechnoJap... vet man!
je kunt geen grote hardstyle namen verwachten he, dat zijn namelijk veel q-dance dj's...
Maar ik ga ook liever naar Q-dance feest, minder commercieel en ik vind het Q-dance publiek ook leuker als dat van id&t
Vind het b2s publiek ook leuker als ID&T
JOY NOG NAAR DECIBEL?! :d
Q-dance :respect:

maar ik had eigelijk wel een vraagje over white
Hoe was het geluid?

Het geluid was helemaal goed :thumbsup: :thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.