Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Orange -- Siemens S55 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33583)

inVision 6 July 2003 22:15

Orange -- Siemens S55

Hey,

Ik moet een nieuwe telefoon aangezien deze kapot gaat (Nokia display probleem), maar ikwil ook een abbonement (heb nu Hi prepay).

Ik zat te denken aan Orange Free 20 (20 euro per maand), nu wil ik alleen weten of de dekking van Orange goed is..., dat ik dus een mooie telefoon heb, maar kut bereik... heeft iemand Orange of weet je hoe de dekking is?

Ik wil via GSMWeb.nl bestellen, en dan deze telefoon met een Orange 2jaar Free 20 abbonement.

Iemand ervaring met GSMWeb.nl?

Thnx!

koelkast 6 July 2003 22:17

:] ik ken ze wel ja :]

bloempjuh 6 July 2003 22:17

GSMweb schijnt best goed te zijn. Maar orange is minder. Ik heb 3 jaar met Dutchtone gebeld en vooral in mijn eigen huis & omgeving had ik 0,0 bereik.

Maar ik woon in een klein kl*tedorp..

Heb nu KPN en vind het geweldig dat ik nu zelfs bereik heb onder mijn dekbed, ook al heb ik daar natuurlijk niets aan :)

Bobba. 6 July 2003 22:19

Ten 1e, waarom zou je een S55 pakken terwijl ik bijna 100% zeker weet dat je alle functies wat die foon zo duur maakt toch niet gaat gebruiken. Volgens mij weet je niet eens wat GPRS en BlueTooth is :z
Ten 2e Ik heb een tijdje dutchtone prepaid gehad toen nog. En daarmee had ik overal bereik. Dus dat is mijn insteek qua bereikbaarheid

inVision 6 July 2003 22:24

Citaat:

Originally posted by C220L
Ten 1e, waarom zou je een S55 pakken terwijl ik bijna 100% zeker weet dat je alle functies wat die foon zo duur maakt toch niet gaat gebruiken. Volgens mij weet je niet eens wat GPRS en BlueTooth is :z
Ten 2e Ik heb een tijdje dutchtone prepaid gehad toen nog. En daarmee had ik overal bereik. Dus dat is mijn insteek qua bereikbaarheid

Dutchtone = Orange? Da wist ik nog nie...

Ik weet heus wel wat GPRS is en Bluetooth, GPRS zal ik net zo veel gebruiken, maar Bluetooth wel, voor bijvoorbeeld een headset!

Bobba. 6 July 2003 22:26

Citaat:

Originally posted by inVision

Dutchtone = Orange? Da wist ik nog nie...

Ik weet heus wel wat GPRS is en Bluetooth, GPRS zal ik net zo veel gebruiken, maar Bluetooth wel, voor bijvoorbeeld een headset!

draadloze headset? BlueTooth is vooral dat je er een windows handpad erbij kan gebruiken en zo je agenda en adressen bestand kan bij houden.

The6thgate 6 July 2003 22:27

weer iemand die n s55 wil? tword wel te erg:z

Bobba. 6 July 2003 22:28

Citaat:

Originally posted by The6thgate
weer iemand die n s55 wil? tword wel te erg:z
Persoonlijk vind ik de SL55 dan weer veel mooier

inVision 6 July 2003 22:29

BlueTooth is een door een nederlander ontwikkelde chip dat van een zeer goodkope en weinig energie gebruikende chip gebruik maakt, niet gericht hoeft te worden zoals bij Infrorood en voor veel dingen gebruikt kan worden...

The6thgate 6 July 2003 22:30

Citaat:

en het is ook nog eens veel origineler

inVision 6 July 2003 22:30

Citaat:

Die SL55 is ook mooi, maar niet mijn smaak en VEEL duurder...

inVision 6 July 2003 22:33

Citaat:

en het is ook nog eens veel origineler
Orgineler? Wat kan mij het nou boeiuh wat voor telefoon de rest van deze aartkloot heeft zolang ik maar een goeie en naar mijn smaak, telefoon heb!

inVision 6 July 2003 22:33

Citaat:

Originally posted by koelkast
:] ik ken ze wel ja :]
Nogwat meer over te zeggen, want daar heb ik geen donder aan...

Kampie 6 July 2003 23:58

via een site bestellen werkt perfect....

BlauweTanden is geweldig en dus absoluut geen nutteloze functie (wat drenthenaren tegenwoordig al niet uitvinden.. :p )

Ik zou zeggen.. "Ik zou het gewoon doen" :+

inVision 7 July 2003 00:26

Die telefoon is het probleem niet... ik wil weten hoe Orange is, anyone else?

Kampie 7 July 2003 06:43

Citaat:

Die telefoon is het probleem niet... ik wil weten hoe Orange is, anyone else?
Orange is absoluut het probleem ook niet.. Orange heb je overal gelijk bereik! :)

F_asd 7 July 2003 08:29

ik heb geen goeie ervaring met dutchtone (als orange iig dutchtone is,maar dat haal ik uit dit topic) vorig jaar in limburg moest je een veldje oprennen en dan je arm met telefoon de lucht in steken om een net genoeg bereik te krijgen om je smsje te versturen :{

Larsjuh 7 July 2003 08:55

Als orange dutchtone is zou ik het ook niet doen, op vakantie vorig jaar op de camping in zeeland bijna geen bereik en een kameraad van mij had dik goed bereik, hij had O2. Kheb nu zelf Hi prepay en das vele malen beter :d

inVision 7 July 2003 12:28

http://www.dutchtone.nl/ gaat meteen naar http://www.orange.nl/ dus zijn hetzelfde...

Maarja Orange is een wereldwijd bedrijf en zit in meerdere landen, en ze kunnen ondertussen geinvesteerd hebben in hun netwerk...

Ik wil dus weten hoe het Orange netwerk er nu voorstaat en niet dat van Dutchtone...

inVision 7 July 2003 15:32

Heeft er nou niemand Orange? :huh:

Riddler 7 July 2003 15:34

Citaat:

Heeft er nou niemand Orange? :huh:
ik heb KPN end as groen, dus nee :)

xlizzx 7 July 2003 16:23

Ik heb orange en ik heb nergens geen problemen mee :P

The6thgate 7 July 2003 16:25

ik heb vodafone maar zit hier soms op orange:p

inVision 7 July 2003 16:47

Citaat:

ik heb vodafone maar zit hier soms op orange:p
Leg dat is uit? en hoe is dat Orange dan?

The6thgate 7 July 2003 16:51

Citaat:

Leg dat is uit? en hoe is dat Orange dan?

als vodafone eens een minder dagje heeft zit ik wel eens op orange. k heb wel altijd volledig bereik hier met orange, meer weet ik er niet van

Kampie 7 July 2003 16:56

KPN is kut...

Vodafone is de beste,
T-Mobile en Orange zijn daarna de betere
en daarna O2

onderaan komt KPN

inVision 7 July 2003 16:58

Citaat:

Originally posted by Kampie
KPN is kut...

Vodafone is de beste,
T-Mobile en Orange zijn daarna de betere
en daarna O2

onderaan komt KPN

Wat is er dan kut aan KPN? Me berijk is daar altijd goed...
o2 kan nooit goed zijn voor die prijs, abbo kost nix en bellen ook niet, dan zal je er ook wel nix voor terugkrijgen 8-)

Kampie 7 July 2003 17:05

Citaat:

Wat is er dan kut aan KPN? Me berijk is daar altijd goed...
o2 kan nooit goed zijn voor die prijs, abbo kost nix en bellen ook niet, dan zal je er ook wel nix voor terugkrijgen 8-)

KPN is veeeeel te duur voor wat ze bieden.. En er zijn vele (door mij gebruikte) functies die het bij KPN gewoon niet doen..

O2 is gewoon een mindere.. maar superslecht is het niet..

inVision 7 July 2003 18:38

Heb het besteld :)

dext0r 7 July 2003 19:27

o2 heb ik juist nergens problemen mee? ;/

Riddler 7 July 2003 19:28

Heb al 2 jaar dezelfde telefoon en zit nog niet eens aan een ander te denken :)

inVision 7 July 2003 19:37

Ja, ik ook niet..., maar kapot is kapot, dan "moet" je wel...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.