Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   borstvoeding (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33597)

kaaiman 7 July 2003 12:11

borstvoeding

Zijn er eigenlijk vrouwen die het (sexueel) aantrekkelijk vinden om borstvoeding op te wekken en te geven aan een partner?
Als een intieme demensie in een relatie.
Dat ze dat gewoon graag willen geven.
Zonder dat ze ooit zwanger zijn geweest.

Zo'n relatie lijkt mij best wel close.

(niet direct vreemde reactie geven! Lees anders eerst hier even wat van door op de link te klikken.
http://www.geocities.com/chaoscmm/CANING.htm[/URL]
:D

inVision 7 July 2003 12:19

Waarom posten altijd mensen met 1 post dit soort vragen...?

dupke 7 July 2003 13:05

Re: borstvoeding

Citaat:

Originally posted by kaaiman
Zijn er eigenlijk vrouwen die het (sexueel) aantrekkelijk vinden om borstvoeding op te wekken en te geven aan een partner?
Als een intieme demensie in een relatie.
Dat ze dat gewoon graag willen geven.
Zonder dat ze ooit zwanger zijn geweest.

Zo'n relatie lijkt mij best wel close.

(niet direct vreemde reactie geven! Lees anders eerst hier even wat van door op de link te klikken.
http://www.geocities.com/chaoscmm/CANING.htm[/URL]
:D

no jah weet niet waarom maar goed antwoord dan toch maar ff beleeft was tenslotte ook ooit een keer nieuw hier.... :)

neej 't lijkt me niks om aan mijn vriend/partner (wat dan ook) borstvoeding te geven, hij koopt zich zelf maar een pak melk ofzo
babytjes kunnen krijgen maar mannen mogen er mee spelen om het maar zo te zeggen
demensie nou neej bedankt me oma was dement en ik vond het vreselijk ze wist gewoon niet meer wat ze deed dus dan lijkt sex me overbodig omdat je er toch naderhand niets meer van kunt herineren.
die derde die snap ik niet en die vierde ook niet wat bedoel je er mee leg eens uit:?

een relatie close houden is voor mij iets anders dan dit boven genoemde:)

Jennifer1203 7 July 2003 14:15

Citaat:

Originally posted by inVision
viel me ook al op
omdat ze niet bekend zijn misschien en meestal posten die lui wat bij seksualiteit met vraagjes

Liekjuh 7 July 2003 14:43

je kunt toch ook iemand alleen borstvoeding geven als je zwanger bent..? of heb ik dat nou fout. nu maakt het toch geen melk aan zal ik maar zeggen :?

Bazzemans 7 July 2003 15:14

Citaat:

Originally posted by Liekjuh
je kunt toch ook iemand alleen borstvoeding geven als je zwanger bent..? of heb ik dat nou fout. nu maakt het toch geen melk aan zal ik maar zeggen :?
Dat heb je fout...

Het lijkt mij eerlijk gezegd helemaal niets :{.

sk888er 7 July 2003 16:20

Citaat:

Originally posted by inVision
het kan ok iemand bekend zijn van dit forum die zich voor zijn vraag of stelling schaamt:] :] :]

Dimas 7 July 2003 18:14

Citaat:

Originally posted by sk888er
het kan ok iemand bekend zijn van dit forum die zich voor zijn vraag of stelling schaamt:] :] :]
is dat een subtiele hint? :)

DarkAngel 7 July 2003 18:18

ik ga dus echt geen borstvoeding geven aan een volwassen kerel he :+

Jennifer1203 7 July 2003 18:59

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
ik ga dus echt geen borstvoeding geven aan een volwassen kerel he :+
bah:[

sk888er 7 July 2003 21:51

Citaat:

Originally posted by Dimas
is dat een subtiele hint? :)
nee ik schaam me nergens voor maar als je soms ziet wat voor domme toppics worden geoppend

Dimas 7 July 2003 22:14

Citaat:

Originally posted by sk888er
nee ik schaam me nergens voor maar als je soms ziet wat voor domme toppics worden geoppend
het was een geintje jong :)

kaaiman 8 July 2003 11:27

:yes:
Nee je hoeft niet zwanger te zijn of geweest te zijn. Klik maar op die link in m'n 1e berichtje. Daar kan je er over lezen.... als je een beetje Engels kunt.

Riddler 8 July 2003 14:00

:no: heb leiver gewoon een pak melk, hoef geen borstvoeding
en het lijkt me eerlijk gezegd ook onmogelijk

Liekjuh 8 July 2003 16:13

het lijkt me ook helemaal nix om een jonge of man :? 'borstvoeding' te geven... als ze melk willen moete ze het maar gewoon uit de koelkast vandaan hale ja...
alleen me baby later voed ik er dan mee...

dext0r 8 July 2003 17:03

volgens mij snappen bepaalde mensen hier de essentie van kaaiman zijn verhaal niet... t is natuurlijk niet de bedoeling om de man gewoon melk te gaan zitten geven :P

maar in het sexspel kan het laten zogen van de kerel aan de tepels.. en dat er dan dus daadwerkelijk ook nog wat uitkomt misschien wel een extra dimensie geven...
back to the roots van zijn leven, het gevoel dat hij geliefkoosd wordt..etc

en of hte onmogelijk is? als ik zo die site lees staat er dat dmv bepaalde stimulatie van de borsten er een hormoon wordt aan gemaakt wat zorgt voor lactide vorming enzo.. dus onmogelijk lijkt het me zeer zeker niet.

0Vera 8 July 2003 18:24

ja ik heb et op geocities gelezen, en nee het lijkt me niks :no:

Misschien is et een keer leuk om te doen als je zwanger bent en je hebt toch melk over, en je partner wil ook es weten hoe et smaakt enzo, maar om et als vast onderdeel van een sexrelatie te hebben :rolleyes: sorry maar dan vind ik een moeder-kind nabootsing echt te ranzig voor woorden :kots:

kreej-z 8 July 2003 20:20

lijkt me echt nix nee... :{ kweetnie, als ik later n kind heb, misschien op de manier die vera zegt, maar verder... nah :no:

kaaiman 9 July 2003 15:13

gelukkig is er nog iemand (dext0r) die het begrijpt wat ik zeg.:thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.