![]() |
het grote Was je planning Toppic..
vandaag ga ik naar een vriend toe voor 2 á3 dagen
vrijdag komt er een vriend bij mij voor een week daarna 2 week engeland daarna 1 week griekendland |
daarna school waar ik me op verheug:yes:
nieuwe schriftjes boekjes pennetjes kaftpapiertjes agendatjes en ik ga me voornemen om eens huiswerk te maken |
Citaat:
|
Citaat:
leer altijd op het laatste moment in de nacht dus voorkomt minder stress i guess*) |
vanaaf vriendje opzoeken en daardoor kan ik vanaaf geen belgen uitlachen :[
morgen 2 mensjes bellen nou ja mensen. Volgende week misschien paar dagen woudrichem Nog een weekje renesse ergens Werken En voor de rest proberen elke maandag avond naar de festival weken te gaan :+ jeuh belgen uitlachen :D |
Citaat:
|
vandaag verslag maken
morgen ook en morgen leren woensdag toets maken en verslag maken donderdag leren en verslag afmaken vrijdag toets en vakantie:z over 2 weken met de bus naar italie:9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanaf zondag ben ik 2 weken in de Verenigde Staten op vakantie..
Daarna nog 3 weekjes vrij en dan ga ik weer naar school toe... Dan heb ik in totaal 10 weken vakantie gehad 8-) |
Citaat:
|
vanavond ga ik naar me moeder, daar ga ik eten :)
morgen ga ik werken, woensdag en donderdag ook, vrijdag naar het ziekenhuis het weekend ga ik lekker rustig aan doen en duimen voor goed weer. de rest van de maand werk ik doordeweeks, en volgende maand ga ik op vakantie! :D:D:D |
ik moet dadelijk de was doen en strijken
morgen moet ik al mijn boekken bij elkaarzoekken en ontkaften woensdag is ikke jarig en komt bezoek en moet ik mijn boeken inleveren. donderdag weer naar school shejsen om de nieuwe boekenlijst inteleveren en vrijdag me rapport ophalen weer naar school 8| en dan vakantie :) |
morgen: 2 tentamens
woensdag: 1 tentamen daarna: werken, werken en werken.. misschien nog es een dagje er tussenuit.. verder nix.. :) |
En vanaaf heel veel geld uitgeven, kerel wil geld van me :+ geeft nog geen eens gratis zijn boeken weg :( en daar geef ik dan mijn avondje belgen uitlachen voor op :p :+
|
dinsdag strand
donderdag strand vrijdag feest maandag Legally Blonde 2: Red, White & Blonde!! :D |
Vandaag heb ik de hele dag niks gedaan, beetje gta vice city:+ , strx even naar het pleintje met een vriend.
Morgen moet ik even naar de radio, en Woensdag ga ik naar de megafestatie om een sfeerreportage te maken!:) |
tot woensdag werken...
dinsdag avond wel even film checken met vriend van me woensdag avond naar amber.... tot zondag.., wat er in tussentijd gebeurt... dat kan een hoop zijn..., kzal wel blij zijn haar weer terug te zien als ze terug is van vakantie :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.