![]() |
Ik ga op vakantie en neem mee...
... een tandenborstel :Y)
|
een Kees zo in de koffer :+
|
http://forum.leerlingen.com/ubb/images/icons/icon8.gif
O ja ik heb me voorgenomen niet meer bot op jou te reageren:7 *) :Y) Neem wat geld mee ofzo :yes: |
Citaat:
|
een tandenbrosten een kees in me koffer:? geld en..... zonnebrandcreme
|
Citaat:
... en mijn knuffelbeer :Y) |
Citaat:
ennuh een dildo voor Kees :p |
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=467627 Knuffelbeer? :{ :] ;) |
1 Bijlage(en)
Citaat:
Eigelijk bedoelde ik deze *oude webcamfoto* |
Citaat:
|
een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...
een laptop :) |
een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...een laptop en een bikini
|
een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...een laptop en een bikini
zullen we dan ook maar een koffer meenemen anders is da zo moeilijk sjouwen:p |
Citaat:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer en........... Vliegtickets.:yes: |
Radio
|
Citaat:
|
ik neem Jamiel mee.. 8)
|
Citaat:
|
Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel......... en tandpasta :+ |
Citaat:
|
Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren. :yes: |
Citaat:
|
een pc met internetaansluiting voor de ll.com-verslaving :p
|
heel veel kleren, bikini's en schoenen
|
[QUOTE]Originally posted by Little Angel
[B]Een: tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, euhh een bal en je mobiele telefoon :) |
Een tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon...
...Shampoo :d |
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo...
en boeken :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
tentje :Y) |
Citaat:
|
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor mieplaptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed.....:yes: |
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor mieplaptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed..... en eh Nienke :) Stelletje dozen jullie schreven allemaal mijn zaklamp verkeerd :p :D |
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed,en eh Nienke... een zonnebril 8-) |
ik neem me kettingen mee. :)
|
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed,en eh Nienke een zonnebril. Niemand denkt aan condooms.. Jullie zijn onveilig mensen :no: |
Citaat:
|
Citaat:
... én strandlaken... anders kan ik nie bruin worden :p |
zonder strand kan je ook bruin worden hoor :?
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken.... tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken... en m'n digitale camera :Y) |
Citaat:
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken.... tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken, digitale camera, ... ...schoenen ! |
Citaat:
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken.... tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken, digitale camera, schoenen..... en deo :+ |
Citaat:
|
Citaat:
... een foto :love: ooh ja en dat kettinkje ;) :d |
Citaat:
|
Citaat:
[edit] ofzo :? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.