Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik ga op vakantie en neem mee... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33676)

Jamiel 8 July 2003 20:36

Ik ga op vakantie en neem mee...

... een tandenborstel :Y)

DarkAngel 8 July 2003 20:37

een Kees zo in de koffer :+

Nickchange 8 July 2003 20:38

http://forum.leerlingen.com/ubb/images/icons/icon8.gif

O ja ik heb me voorgenomen niet meer bot op jou te reageren:7 *) :Y)

Neem wat geld mee ofzo :yes:

Jamiel 8 July 2003 20:40

Citaat:

Originally posted by Nickchance
O ja ik heb me voorgenomen niet meer bot op jou te reageren
:*

dupke 8 July 2003 20:46

een tandenbrosten een kees in me koffer:? geld en..... zonnebrandcreme

WishfulDreaming 8 July 2003 20:49

Citaat:

Originally posted by dupke
een tandenbrosten een kees in me koffer:? geld en..... zonnebrandcreme
een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme...

... en mijn knuffelbeer :Y)

DarkAngel 8 July 2003 20:54

Citaat:

Originally posted by Saartje18

een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme...

een tandenborstel, een Kees in m'n koffer :+ , geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van Saartje

ennuh een dildo voor Kees :p

Nickchange 8 July 2003 20:55

Citaat:

http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=467627

Knuffelbeer? :{

:] ;)

WishfulDreaming 8 July 2003 20:59

1 Bijlage(en)
Citaat:

Originally posted by Nickchance

http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=467627

Knuffelbeer? :{

:] ;)

:9

Eigelijk bedoelde ik deze

*oude webcamfoto*

dupke 8 July 2003 21:01

Citaat:

Originally posted by DarkAngel

een tandenborstel, een Kees in m'n koffer :+ , geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van Saartje

ennuh een dildo voor Kees :p

een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep

smaragdje 9 July 2003 01:16

een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...

een laptop :)

dyfusica 9 July 2003 08:37

een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...een laptop en een bikini

sk888er 9 July 2003 09:16

een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...een laptop en een bikini

zullen we dan ook maar een koffer meenemen anders is da zo moeilijk sjouwen:p

Little Angel 9 July 2003 09:29

Citaat:

Originally posted by sk888er

zullen we dan ook maar een koffer meenemen anders is da zo moeilijk sjouwen:p

Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer en...........

Vliegtickets.:yes:

RandyJC 9 July 2003 10:06

Radio

sk888er 9 July 2003 10:22

Citaat:

Originally posted by RandyJC
Radio
spelbreker

Headliner 9 July 2003 10:47

ik neem Jamiel mee.. 8)

Kampie 9 July 2003 11:03

Citaat:

Originally posted by Headliner
ik neem Jamiel mee.. 8)
:7

Larsjuh 9 July 2003 11:59

Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel......... en

tandpasta :+

JennyMindTricks 9 July 2003 12:02

Citaat:

Originally posted by Larsjuh
Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel......... en

tandpasta :+

en slaapzak

Little Angel 9 July 2003 12:03

Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren.

:yes:

JennyMindTricks 9 July 2003 12:10

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren.

:yes:

Zaklamp

Riddler 9 July 2003 12:11

een pc met internetaansluiting voor de ll.com-verslaving :p

Liekjuh 9 July 2003 12:50

heel veel kleren, bikini's en schoenen

MarkNMGN 9 July 2003 13:08

[QUOTE]Originally posted by Little Angel
[B]Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc,
euhh een bal en je mobiele telefoon :)

WishfulDreaming 9 July 2003 13:20

Een tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon...

...Shampoo :d

Nightwolf 9 July 2003 13:24

tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo...

en boeken :Y)

MarkNMGN 9 July 2003 13:25

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo...

8)

dupke 9 July 2003 13:59

Citaat:

tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor mieplaptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje :Y)

SpiNe 9 July 2003 14:49

Citaat:

Originally posted by Liekjuh
heel veel kleren, bikini's en schoenen
ik neem jou mee:+

Little Angel 9 July 2003 14:51

tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor mieplaptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed.....:yes:

JennyMindTricks 9 July 2003 19:05

tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor mieplaptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed..... en eh Nienke :)

Stelletje dozen jullie schreven allemaal mijn zaklamp verkeerd :p :D

Irene!!!! 9 July 2003 19:15

tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed,en eh Nienke...

een zonnebril 8-)

The Phit 9 July 2003 21:20

ik neem me kettingen mee. :)

GregoorvanDijk 9 July 2003 22:06

tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed,en eh Nienke een zonnebril. Niemand denkt aan condooms.. Jullie zijn onveilig mensen :no:

Kampie 10 July 2003 09:18

Citaat:

Originally posted by bartje518
tentje, beltegoed,en eh Nienke een zonnebril. Niemand denkt aan condooms.. Jullie zijn onveilig mensen :no:

Ik ga helemaal niet op vakantie.. en condooms heb ik altijd bij me.. :p

WishfulDreaming 10 July 2003 09:57

Citaat:

Misschien kan je beginnen om dan niet met de eerste en de beste te neuken :Y)

... én strandlaken...

anders kan ik nie bruin worden :p

Nightwolf 10 July 2003 10:22

zonder strand kan je ook bruin worden hoor :?

tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken...

en m'n digitale camera :Y)

WishfulDreaming 10 July 2003 10:37

Citaat:

zonder strand kan je ook bruin worden hoor :?
nietes want dat ligt niet lekker :+

tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken, digitale camera, ...

...schoenen !

Nightwolf 10 July 2003 10:50

Citaat:

nietes want dat ligt niet lekker :+

dat is een ander verhaal :p

tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken, digitale camera, schoenen.....

en deo :+

GregoorvanDijk 10 July 2003 11:13

Citaat:

Misschien kan je beginnen om dan niet met de eerste en de beste te neuken :Y)

dat doe ik ook nie :(

Jamiel 10 July 2003 11:40

Citaat:

je weet maar nooit ;)
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo, boeken, tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, strandlaken, digitale camera, schoenen, deo en

... een foto :love: ooh ja en dat kettinkje ;) :d

GregoorvanDijk 10 July 2003 11:48

Citaat:

Originally posted by Jamiel

:?

Waar heb ik je weet maar nooit getypt Jamiel? :?

Jamiel 10 July 2003 11:52

Citaat:

Waar heb ik je weet maar nooit getypt Jamiel? :?
nergens ;) , ff anderen duidelijk maken dat je nie meteen met iemand in bed duikt, maar dat je toch voorbereid bent :p

[edit] ofzo :?

GregoorvanDijk 10 July 2003 11:54

Citaat:

Originally posted by Jamiel

nergens ;) , ff anderen duidelijk maken dat je nie meteen met iemand in bed duikt, maar dat je toch voorbereid bent :p

Ohw zo, jah, dat klopt :yes::thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:28.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.