![]() |
Er moeten meer newbies komen...
Seksualiteit en liefde zijn weer saai :9
|
Re: Er moeten meer newbies komen...
Citaat:
|
Re: Re: Er moeten meer newbies komen...
Citaat:
Neuh... zo bedoelde ik niet... en zo ben ik niet ook nie O-) Ik bedoelde maar... Die openen altijd van die leuke topics 8) |
O-) O-) O-)
|
Re: Re: Re: Er moeten meer newbies komen...
Citaat:
Alleen oversexte topics meestal :( Van wie slikt enzo.. Die hebben we al 10x gehad :9;) |
tja newbies zijn wel leuk moet je iedereen met de echte naam aan spreken dan weten ze niet wie nou wie is :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow nee, nog niveaudaling :no:
|
Citaat:
Kan het lager dan? :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Er moeten meer newbies komen...
Citaat:
ow had ik niet moeten zeggen he :rolleyes: |
hoi iedereen!! ik zit met zooooooooooo'n groot probleem!!!! :(:( ik ben heel erg verliefd op een jongen maar ik weet niet hoe ik het hem moet vertellen :o :'(:'( :'( wat moet ik nou doen???
groetjezzzzz en kuzzzzzz :7 |
Wie van jullie doet het wel eens anaal? Ik wil het graag gaan doen, maar durf er niet tegen te beginnen tegen mijn vriendin :(:'( Heeelllpp wat moet ik doen |:(
En maar hopen op vunzige reacties :9 |
hoi bart!! ik zou het ook grag doen met die jongen :(:( maar gewoon vragen!! :*:* het lukt je wel!! anders verkracht je haar toch gewoon?? :thumbsup: :thumbsup: :O
kuzzzzzzzzzzz :wave: :wave: |
Ehm, nu kan ik niet meer reageren :( Newbies houden t opok altijd bij 1 post :no:
|
soms ook op 2 of 3 O-) maar dan worden ze bang van alle negatieve reakties en gaan ze weg :o *pinkt traantje weg* O-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.