![]() |
Ik ga een week weg werken op een bollenboerderij en ik neem mee?
9 dagen weg
Code:
9 dagen weg |
ducktape ownadge :respect:
|
Citaat:
|
bloembollen?
|
Citaat:
of anders gezegt. ga ik bollenhollen :+ |
hey! ik neem de peper mee! :[
anders lijkt het alsof ik niks nuttigs meeneem :+ |
Zo eerst eens even mijn haard millimeteren 8-)
En dan maar eens alles inpakken. Ik heb denk ik nog wel een pannentje, maar die mag jochem ook wel meenemen hoor ;) |
lol :d
heb je ook iets van een licht koekenpannetje? of iets wat te gebruiken valt op die manier :p een plaat aluminium ofzow :+ wij hebben hier alleen maar van die wat zwaardere koekenpannen die niet bij een setje horen dus veel ruimte innemen :{ |
MIJN TAS ZIT NOG NIET VOL!!! :[ HIJ MOET VOL :]
|
waarom moet je dat laatste meenemen? :?
|
wil die boer hebben.. staat een nummer op wat hij moet hebben.. vorige jaren moest het ook.. toen vergaten we het steeds.. dit keer niet :Y)
wij snappen het zelf ook niet hoor :P hij zal wel iets stiekums ermee doen :+ |
4/5 boxers voor 9 dagen :? is dat niet btje weinig :?
|
Re: Ik ga een week weg werken op een bollenboerderij en ik neem mee?
Code:
[X] Gastankje (Laurens) Bandenplakspul Kussen Shampoo (moet ik kopen denk ik) |
Citaat:
ik ben gewend om een boxer 2 dagen aan te houden in de vakantie hoor, was daar mis mee? zolang je er geen gekke dingen mee doet (:p) kan het gerust Vroeger dee ik ook 3 dagen met dezelfde sokken op vakantie :) maar ik heb ook vloeibaar wasmiddel bij me hoor :) |
Citaat:
|
Aaaargggh... Die mannen toch... Neem nu eens gewoon voor elke dag proper ondergoed mee... Zoveel plek neemt dat nu toch ook weer niet in huh... |:( :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
familie pak homo condooms???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondergoed moet je gewoon elke dag ander aandoen :yes: Anders is het vies :yes: :) |
ligt er maar net aan wat je met het ondergoed doet :Y) kijk als je nou je pis niet kan inhouden kan ik me voorstellen dat je elke keer schoon ondergoed aan moet doen.. je kunt ook echter afwisselen en je ondergoed te luchten hangen om er weer frisheid in te krijgen. Het voornamelijkste wat erin komt te zitten is een beetje zweet.. dat waait er zo allemaal weer uit :Y)
-edit- ik ben geloof ik niet zo net als de gemiddelde mens. Zoals ik al eerder heb gezegt in andere topics vind ik het onzin om jezelf te schoon te houden. Het heeft een negatief op je afweersysteem waardoor je makkelijker allergieen en ziektes kunt krijgen. |
idd en precies :yes: dus Saar, niet zeuren :no:
|
*smijt met modder vol met bacterien naar saartje :+*
|
ahhh, nu moet dat arme zich helemaal gaan wassen, das zielig :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.