![]() |
Ooooooowww yes... je moet niet fucken met...
...Vites!!:thumbsup:
|
vitesse zuigt :kots: O-)
|
volgend jaar kampioen!:yes:
|
Citaat:
|
verdedigingsduo stefanovic - konterman... onpasseerbaar 8)
|
Stefanovic is weg 8).. Maargoed, heel Nederland gaat natuurlijk weel fucken met Vites, net als afgelopen jaar 8-)
|
stefanovic is (nog) niet weg, hij kreeg geen werkvergunning 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoort dit niet in sport :?
|
Citaat:
|
Voormalig Vitesse-verdediger Dejan Stefanovic zal zijn debuut voor zijn nieuwe werkgever Portsmouth vooralsnog moeten uitstellen. De international van Servië en Montenegro heeft van de Engelse overheid geen werkvergunning gekregen. Stefanovic heeft de laatste twee jaar slechts 60 procent van de internationale wedstrijden van zijn land gespeeld, terwijl spelers van buiten de Europese Unie in minimaal 75 procent van de duels in actie moeten zijn geweest.
Stefanovic, die drie weken geleden een driejarig contract bij Portsmouth tekende, bleef positief onder de teleurstelling. "Maandag of dinsdag gaat de club in beroep tegen deze beslissing. We gaan er van uit dat alles goed komt. Als ik geen vergunning krijg kan ik altijd nog terug naar Vitesse. Daar heb ik nog een driejarig contract," aldus Stefanovic. Volgens een woordvoerster van de armlastige club is er van een terugkeer echter geen sprake. "Het is niet ons probleem. Als hij geen werkvergunning krijgt hadden ze dat bij Portsmouth beter moeten uitzoeken. Het is volgens ons in elk geval geen ontbindende voorwaarde in het koopcontract." volgens Vitesse komt stefanovic niet terug |
Citaat:
|
ze gaan volgend jaar degraderen en failliet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dankzij de centjes van de belastingbetaler ja :wave: Vites heeft gewoon in guldens 100 miljoen meer uit kunnen geven dan Roda, en er zit geen enkele consequentie aan. De overheid betaald dat gewoon terug.:no: |
waren ze maar failliet:{ hopelijk degraderen ze volgend jaar:]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja, Bart heeft natuurlijk helemaal gelijk. Als Vitesse Konterman kan betalen, kunnen wij het ook. En als wij Konterman zouden hebben, en dus een betere verdediging, worden we kampioen en... ach laat ook maar. Het is oneerlijk verdeeld :x
|
Citaat:
|
Maar op Vitesse mag je trots zijn Joy. Ik had nooit echt een grote hekel aan Vitesse, maar deze hele geschiedenis van een financiëeel verpauperde club gaat me steeds meer tegen staan :{
|
Citaat:
en Twente dan? of Utrecht? Hebben die geld dan? Ramzi, Gakhokidze, ten Rouwelaar? Utrecht haalt vd haar. Heeft Utrecht geld dan? Daar hoor ik je ook nooit over Bart... maar als vitesse een speler heeft binnengehaald... Maar jongen, denk je dat ík blij ben met dat beleid? denk je dat die andere 20.000 daar blij mee zijn? Natuurlijk niet... maar wat kunnen wij daar aan doen? We schamen ons dood kerl, en dan hoef je echt niet voor de driehonderdste keer met je zelfde verhaal komen, want dat weten we ondertussen ook wel |
Citaat:
|
OUD!!!!
|
Citaat:
:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het komt steeds dichterbij
|
we hebben de rijn,de fles de hoeren en vites! 8-)
|
Gisteren weerklonk weer eens het aloude "Het zijn de homo's.." :z :{ en ook "Forza Utreg" 8) en natuurlijk v/d Haar :love:
|
gooi een bom, gooi een mes, weer een dooie bij vites 8{
|
Was jij niet dat mens die voor Vitesse was omdat Forza daar ook voor was ooit, de Helena van weleer? 8-)
|
Ligt er een sporttopic hier in adb.. Ik schrik me de tering :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij was niet lief, dus dat ken jij niet! |
Utreg _0_ Morguh is het tabee vites.. oftewel over een x aantal uur _0_
|
Citaat:
|
godver kut tering 8|
|
voetbal zuigt kont.:kots:
|
BlackTurtle zuigt lul
:7 |
verdomme, come on Sparta:7
|
en vitesse heeft gewonnen OLE OLE OLE!
|
ga het in sport lopen vieren ipv ouwe topics te uppen ofzo :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.