Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ooooooowww yes... je moet niet fucken met... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33762)

JoY_RFJK 11 July 2003 11:28

Ooooooowww yes... je moet niet fucken met...

...Vites!!:thumbsup:

Stevie 11 July 2003 11:30

vitesse zuigt :kots: O-)

JoY_RFJK 11 July 2003 11:32

volgend jaar kampioen!:yes:

Stevie 11 July 2003 11:34

Citaat:

Originally posted by JoY_RFJK
volgend jaar kampioen!:yes:
hehehe geloof je dat echt zelf :o :wave:

Headliner 11 July 2003 11:36

verdedigingsduo stefanovic - konterman... onpasseerbaar 8)

GregoorvanDijk 11 July 2003 11:37

Stefanovic is weg 8).. Maargoed, heel Nederland gaat natuurlijk weel fucken met Vites, net als afgelopen jaar 8-)

Headliner 11 July 2003 11:38

stefanovic is (nog) niet weg, hij kreeg geen werkvergunning 8)

Jennifer1203 11 July 2003 11:39

Citaat:

Originally posted by Headliner
he een advater van mij:*

GregoorvanDijk 11 July 2003 11:41

Citaat:

Originally posted by Headliner
Ahzo, dus Vitesse heeft daar ook nog geen geld voor gevangen.. En toch al Bertje gehaald. En straks, als ze weer 40 miljoen schuld hebben draait de belastingbetaler daar weer voor op :yes: |:( :Z En Roda maar eerlijk alleen centjes uitgeven die ze hebben :(

Riddler 11 July 2003 11:55

Hoort dit niet in sport :?

Stevie 11 July 2003 11:57

Citaat:

Originally posted by Riddler
Hoort dit niet in sport :?
nee want dit is een onzin topic :p

Larsjuh 11 July 2003 12:01

Voormalig Vitesse-verdediger Dejan Stefanovic zal zijn debuut voor zijn nieuwe werkgever Portsmouth vooralsnog moeten uitstellen. De international van Servië en Montenegro heeft van de Engelse overheid geen werkvergunning gekregen. Stefanovic heeft de laatste twee jaar slechts 60 procent van de internationale wedstrijden van zijn land gespeeld, terwijl spelers van buiten de Europese Unie in minimaal 75 procent van de duels in actie moeten zijn geweest.

Stefanovic, die drie weken geleden een driejarig contract bij Portsmouth tekende, bleef positief onder de teleurstelling. "Maandag of dinsdag gaat de club in beroep tegen deze beslissing. We gaan er van uit dat alles goed komt. Als ik geen vergunning krijg kan ik altijd nog terug naar Vitesse. Daar heb ik nog een driejarig contract," aldus Stefanovic.

Volgens een woordvoerster van de armlastige club is er van een terugkeer echter geen sprake. "Het is niet ons probleem. Als hij geen werkvergunning krijgt hadden ze dat bij Portsmouth beter moeten uitzoeken. Het is volgens ons in elk geval geen ontbindende voorwaarde in het koopcontract."

volgens Vitesse komt stefanovic niet terug

Riddler 11 July 2003 12:09

Citaat:

Originally posted by Stevie

nee want dit is een onzin topic :p

In sport zie ik anders ook veel onzin hoor :{

xlizzx 11 July 2003 12:28

ze gaan volgend jaar degraderen en failliet

MarkNMGN 11 July 2003 12:30

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
:thumbsup:

Stevie 11 July 2003 12:34

Citaat:

Originally posted by jennifer1203
he een advater van mij:*
moet je blij om zijn, daarstrax had hij nog een loeloe-avatar :+

JoY_RFJK 11 July 2003 13:08

Citaat:

Originally posted by bartje518

Ahzo, dus Vitesse heeft daar ook nog geen geld voor gevangen.. En toch al Bertje gehaald. En straks, als ze weer 40 miljoen schuld hebben draait de belastingbetaler daar weer voor op :yes: |:( :Z En Roda maar eerlijk alleen centjes uitgeven die ze hebben :(

geld hebben we al binnen... licentie gelukkig ook

JoY_RFJK 11 July 2003 13:08

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
::no:

GregoorvanDijk 11 July 2003 13:22

Citaat:

geld hebben we al binnen... licentie gelukkig ook

Dankzij de centjes van de belastingbetaler ja :wave: Vites heeft gewoon in guldens 100 miljoen meer uit kunnen geven dan Roda, en er zit geen enkele consequentie aan. De overheid betaald dat gewoon terug.:no:

Larsjuh 11 July 2003 13:43

waren ze maar failliet:{ hopelijk degraderen ze volgend jaar:]

JoY_RFJK 11 July 2003 13:47

Citaat:

Dankzij de centjes van de belastingbetaler ja :wave: Vites heeft gewoon in guldens 100 miljoen meer uit kunnen geven dan Roda, en er zit geen enkele consequentie aan. De overheid betaald dat gewoon terug.:no:

dat geld is van die transfer pik, en een anonieme geldschietert heeft de andere 2miljoen betaald voor de licentie.. *)

GregoorvanDijk 11 July 2003 13:56

Citaat:

dat geld is van die transfer pik, en een anonieme geldschietert heeft de andere 2miljoen betaald voor de licentie.. *)

En die andere 29 miljoen? :wave:

Ar-Tuur 11 July 2003 15:18

Ach ja, Bart heeft natuurlijk helemaal gelijk. Als Vitesse Konterman kan betalen, kunnen wij het ook. En als wij Konterman zouden hebben, en dus een betere verdediging, worden we kampioen en... ach laat ook maar. Het is oneerlijk verdeeld :x

GregoorvanDijk 11 July 2003 15:31

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Ach ja, Bart heeft natuurlijk helemaal gelijk. Als Vitesse Konterman kan betalen, kunnen wij het ook. En als wij Konterman zouden hebben, en dus een betere verdediging, worden we kampioen en... ach laat ook maar. Het is oneerlijk verdeeld :x
Zie het contrast: Vites haalt Konterman met een vette schuld, en de Graafschap moet met wél eerlijk beleid genoege nemen met abdeloui :(:no:

Ar-Tuur 11 July 2003 15:34

Maar op Vitesse mag je trots zijn Joy. Ik had nooit echt een grote hekel aan Vitesse, maar deze hele geschiedenis van een financiëeel verpauperde club gaat me steeds meer tegen staan :{

JoY_RFJK 11 July 2003 16:09

Citaat:

Zie het contrast: Vites haalt Konterman met een vette schuld, en de Graafschap moet met wél eerlijk beleid genoege nemen met abdeloui :(:no:

"Vitesse haalt konterman met een vette schuld " ... wij kunnen met moeite een speler binnen halen. Wij mogen juichen als er uberhaupt onze club komt versterken.
en Twente dan? of Utrecht? Hebben die geld dan? Ramzi, Gakhokidze, ten Rouwelaar? Utrecht haalt vd haar. Heeft Utrecht geld dan? Daar hoor ik je ook nooit over Bart... maar als vitesse een speler heeft binnengehaald...
Maar jongen, denk je dat ík blij ben met dat beleid? denk je dat die andere 20.000 daar blij mee zijn? Natuurlijk niet... maar wat kunnen wij daar aan doen? We schamen ons dood kerl, en dan hoef je echt niet voor de driehonderdste keer met je zelfde verhaal komen, want dat weten we ondertussen ook wel

JoY_RFJK 11 July 2003 16:10

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Maar op Vitesse mag je trots zijn Joy. Ik had nooit echt een grote hekel aan Vitesse, maar deze hele geschiedenis van een financiëeel verpauperde club gaat me steeds meer tegen staan :{
Financieel dit, schulden dat.. jongen.. we hebben ook nog een voetbalteam... houd je dáár eens mee bezig...

The Phit 11 July 2003 16:36

OUD!!!!

JoY_RFJK 11 July 2003 16:39

Citaat:

Originally posted by Phitje
OUD!!!!
.

:yes:

xlizzx 11 July 2003 18:47

Citaat:

::no:

:yes:

GregoorvanDijk 11 July 2003 19:41

Citaat:

"Vitesse haalt konterman met een vette schuld " ... wij kunnen met moeite een speler binnen halen. Wij mogen juichen als er uberhaupt onze club komt versterken.
en Twente dan? of Utrecht? Hebben die geld dan? Ramzi, Gakhokidze, ten Rouwelaar? Utrecht haalt vd haar. Heeft Utrecht geld dan? Daar hoor ik je ook nooit over Bart... maar als vitesse een speler heeft binnengehaald...
Maar jongen, denk je dat ík blij ben met dat beleid? denk je dat die andere 20.000 daar blij mee zijn? Natuurlijk niet... maar wat kunnen wij daar aan doen? We schamen ons dood kerl, en dan hoef je echt niet voor de driehonderdste keer met je zelfde verhaal komen, want dat weten we ondertussen ook wel

Daar hoor je me nooit over? Hehe, kerl, kijk eens even wat ik zo rond die bekerfinale allemaal over Utreg heb geroepen anders 8-) Ik heb t ook niet tegen de supporters van Vitesse, ik zeg niet dat jij iets fout doet, maar het gaat om de club, Joy. Dat jij een echte fan bent dat weet ik heus wel..

Red_Scorpion 15 May 2004 12:28

Het komt steeds dichterbij

Steady 15 May 2004 15:18

we hebben de rijn,de fles de hoeren en vites! 8-)

Ar-Tuur 15 May 2004 15:49

Gisteren weerklonk weer eens het aloude "Het zijn de homo's.." :z :{ en ook "Forza Utreg" 8) en natuurlijk v/d Haar :love:

Misette 15 May 2004 16:49

gooi een bom, gooi een mes, weer een dooie bij vites 8{

bartje518 15 May 2004 17:13

Was jij niet dat mens die voor Vitesse was omdat Forza daar ook voor was ooit, de Helena van weleer? 8-)

Impressions 15 May 2004 17:43

Ligt er een sporttopic hier in adb.. Ik schrik me de tering :|

Red_Scorpion 15 May 2004 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Was jij niet dat mens die voor Vitesse was omdat Forza daar ook voor was ooit, de Helena van weleer? 8-)
Maar zo was Chica ook voor Roda JC en Aachen 8)

chica 15 May 2004 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Maar zo was Chica ook voor Roda JC en Aachen 8)
Sja, dat krijg je dan hè:p Dan ga je meeleven enzo, en dan vind je het leuk..

Maar jij was niet lief, dus dat ken jij niet!

niemand 16 May 2004 00:06

Utreg _0_ Morguh is het tabee vites.. oftewel over een x aantal uur _0_

Larsjuh 16 May 2004 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
Utreg _0_ Morguh is het tabee vites.. oftewel over een x aantal uur _0_
12,5 uur8)

niemand 16 May 2004 21:41

godver kut tering 8|

BlackTurtle 16 May 2004 21:53

voetbal zuigt kont.:kots:

niemand 16 May 2004 21:54

BlackTurtle zuigt lul

:7

Larsjuh 16 May 2004 23:05

verdomme, come on Sparta:7

Steady 17 May 2004 10:41

en vitesse heeft gewonnen OLE OLE OLE!

AmbyPur 17 May 2004 10:45

ga het in sport lopen vieren ipv ouwe topics te uppen ofzo :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.