![]() |
Wat zou je liever willen zijn...
Blind of doof, en waarom :?
|
kan ik geen keuze tussen maken. als je blind bent, zie je niets meer van de 'mooie' wereld om je heen en je zult nooit meer iemand kunnen zien. als je doof bent zie je nog wel, kun je je dus beter orienteren enzo alleen je kan geen muziek meer horen bijvoorbeeld. mijn gevoel neigt naar doof maar ik kies voorlopig toch maar niets.
|
blind. Met gehoor en gevoel kun je veel meer dan met zicht en gevoel. Veel nuttiger :)
|
doe dan maar doof 8{
|
doof denk ik.. Het lijkt me handiger als je nog iets kan zien.
|
doof, niks zien lijkt me echt erger
|
Citaat:
|
precies.. en hoe denk je erover dat je geen muziek meer kunt luisteren? als ALLEs stil is.. wordt je hardstikke gek :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk er eens aan dat je nooit meer mooie meiden kunt zien man :{.. Brrrr.. doe dan maar doof :yes:
|
eigenlijkbeide niet....
mijn tante is blind geworde op latere leeftijd als ik haar zie heb ik zo iets blij dat ik niet blind ben.... een vriend van me hoort niet goed.. als ik naar hem kijk heb ik zo iets ik ben blij dat ik niet doof ben. maar daartegen kan die vriend zich wel behelpen en lekker naar de mooie vrouwelijke kontjes kijken. maar mijn tante kan niks dan ben ik toch liever doof! ondanks dat het alletwee niet leuk is :) |
Citaat:
|
Citaat:
op een gegeven moment kun je zien met je handen he ;) met veel oefenen dan :+ positief is dat je ook geen lelijke wijfen meer hoeft aan te kijken :Y) |
Citaat:
|
doof want niks zien lijkt me erg en je loopt dan tenminste niet met een stok en hoeft niet aldoor te vragen of iemand boodschappen voor je wil doen
en je kan je kleinkinderen later niet zien en whatever tv kijken wordtook moeilijk zonder ziende ogen en je hebt dan nog altijd ondertitelde filmen |
deaf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doof dan maar
|
Doof want dan zou ik nog een hoop meer kunnen.. Als je blind bent ben je zo afhankelijk.
|
ik kan ook geen keuze maken :$
als je blind bent, kun je op vakantie nooit meer de mooie stranden enzo zien.. nooit meer paradijs :( als je doof bent kun je geen muziek meer luisteren, dat zou ik ook heel erg vinden.. |
kun je niet 1 oor doof en 1 oog blind zijn :7
|
ik heb doof gekozen omdat je in deze samenleving veel meer hebt aan zien.
ik zou dan nooit meer kunnen computeren enzo. omdat ik dan niks zie. Geen tv geen film ja alleen geen DTS sound dat is wel jammer. |
Ik zou het liefst MarkNMGN willen zijn.. maar ja.. dat kan nu eenmaal niet.. :+
|
Citaat:
|
nah...doe dan maar doof...
dan weet je tenminste hoe alles eruit ziet....en als je doof bent hoor je tuurlijk nix...maar dan kun je wel meer denk ik...en dan weer je ook niet hoe je er zelf uit ziet :? hoe doe je dat sochtens voor de spiegel..:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.