Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   De Jostiband, nog zo iets... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33853)

Bobba. 12 July 2003 17:55

De Jostiband, nog zo iets...

... Al wel de duizenste keer dat ik het luister, maar hij blijft prachtig :z

JoY_RFJK 12 July 2003 18:12

Zo zeg.. ik heb die hele gozer ondergekwijld..:yes:

xlizzx 12 July 2003 18:17

appel appel peer

F_asd 12 July 2003 18:19

ongeinspireerde bagger

The6thgate 12 July 2003 18:27

tuig

Bobba. 12 July 2003 18:29

... kut ... muziek :respect:

F_asd 12 July 2003 18:30

betaal godverdomme nog geld voor een kaartje

DarkAngel 12 July 2003 18:32

potverdomme mensen laatst he heb ik me door een waterbuffel laten neuken, zeg godverdomme, ik zal je zeggen das eens maar noooit meer....

Bobba. 12 July 2003 18:33

heb allebei de CD's in MP3formaat :thumbsup:

een leraar vermoorden, daar kwam je in die tijd niet mee weg ... :d

Riddler 12 July 2003 18:34

Vagina... Gadverdamme, zure sloot :thumbsup:

xLesjuhx 12 July 2003 18:36

Ik heb die DVD hier,is wel leuk:)

GregoorvanDijk 12 July 2003 18:36

ik heb m inmiddels te vaak gehoord.. Maar er zijn trouwens veel betere, zoals de VS van Amerika 8-)

DarkAngel 12 July 2003 18:38

als je in die tijd een leraar doodstak dan had je de rapen gaar... dat wil zeggen de spreekwoordelijke rapen natuurlijk he geen echte rapen natuurlijk, dat snap je he? geen echte rapen die gaar waren, dus spreekwoordelijke rapen he das een uitdrukking he een gezegd een manier om iets duidelijk te maken, das een gezegswijze.

Riddler 12 July 2003 18:38

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
als je in die tijd een leraar doodstak dan had je de rapen gaar... dat wil zeggen de spreekwoordelijke rapen natuurlijk he geen echte rapen natuurlijk, dat snap je he? geen echte rapen die gaar waren, dus spreekwoordelijke rapen he das een uitdrukking he een gezegd een manier om iets duidelijk te maken, das een gezegswijze.
jah......

DarkAngel 12 July 2003 18:40

Citaat:

Originally posted by Riddler

jah......

boooooooooooooooooooooooom boooooooom boooooooooooooooooooooooooooooooooom met takkuh .... takkuh boooooom

Bobba. 12 July 2003 18:42

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
Die vent ligt daar dus met 30 passers in zn nek kapot te gaan in zn eigen bloed. Op dat moment denkt niemand: "kzal s ff wa rapen klaar maken heh, heey hallo poppetjes wa zijn jullie leuk aan het danse. och daar hebben we de klukluxclan, hallo gezellig kom dr bij, puntmuts op, bij de haren pakken." Dat kan toch niet mann!!!

Bobba. 12 July 2003 18:44

Ja een beetje aan het zoeken nog ....
Fascinerend he ... en dan te bedenken ... ik was pas 15 !

The6thgate 12 July 2003 18:54

je kan huilen wat je wil, die 13,50 krijg je niet!8-) :yes:

Irene!!!! 12 July 2003 19:52

ja die is grappig :D:D

eerlijkheid ruled ook heel erg :yes:

Stevie 12 July 2003 20:25

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!
ja die is grappig :D:D

eerlijkheid ruled ook heel erg :yes:

ben ik dat? ben IK dąt??! o ja, papa is even groot als het huis! en mama is kaal! is niet leuk he, mama's ziekte belachelijk maken
:respect:

Irene!!!! 12 July 2003 20:29

Citaat:

Originally posted by Stevie

ben ik dat? ben IK dąt??! o ja, papa is even groot als het huis! en mama is kaal! is niet leuk he, mama's ziekte belachelijk maken
:respect:

:yes: :D:D
echt een hond leleijk kind.. en op zuke moment moet je gewoon zeggen wat je denkt.. dus oeder laat me dat kind zien zo van uhh nou hans tadaaa! ik zag dat kind en ik zei GADVERDAMME!! wat een gedrocht! dat kind lijkt wel tachtyig! een gesmolte e.t! :D:D:D:D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.