![]() |
nog gevoelens voor je ex????
ik heb met een jongen uit brunssum gehad en nu heeft hij het uit gemaakt en we hebben nog gevoeles voor elkaar wie kan ons helpen????? alvast bedankt :thumbsup:
groetjes xxx van de enige echte hardcorebich |
Re: nog gevoelens voor je ex????
Citaat:
het weer terug aanmaken Citaat:
|
Re: Re: nog gevoelens voor je ex????
Citaat:
|
jah inderdaad als jullie nog gevoelens voor elkaar hebben snap ik het probleem nie:)
|
pff, gevoelens voor je ex hebben zuigt.
|
Citaat:
|
Re: nog gevoelens voor je ex????
Citaat:
|
Als jullie nog gevoelens voor elkaar hebben ben ik toch wel nieuwschierig waarom het nog steeds uit is 8|
|
kicke naam heb je zeg :9~
|
Citaat:
|
Citaat:
oplossing: maak het terug aan hé |
Citaat:
|
als jullie alle 2 nog gevoelens voor elkaar hebben, waar zit het probleem dan :?
en ja...nu heb je mij ok wel nieuwsgierig gemaakt, waarom is het uit dan?! |
ja dat wil ik ook wel weten ja..:]
vertel op! :O |
de topicstartster zal wel weer niet terug komen:z
|
Citaat:
misschien wel, misschien niet |
praat er met hem over en probeer het nog een keer met elkaar. tussen mijn ex was het ook 4 x uit geweest .
|
sjah ik kan me de situatie eigenlijk wel voorstellen....
misschien hebben ze wel gevoelens voor elkaar, maar is het(bij de een of de ander)niet genoeg om echt een relatie te hebben zonder de ander uiteindelijk waarschijnlijk te moeten kwetsen. maargoed, dan kun je het dus beter niet weer aanmaken en eerst eens gaan kijken wat er nog meer te beleven valt dan alleen hij :) als jullie allebei nog wel genoeg voor elkaar voelen voor een relatie, dan zou ik weer opnieuw beginnen hoor. misschien heb jullie over een tijdje, na eens rond te hebben gekeken, wel zoiets van "ik wil je terug", misschien gaat het ook helemaal de andere kant uit... das je eigen keuze.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.