Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Belgenmoppen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=33970)

Forza 15 July 2003 23:02

Belgenmoppen

kom maar op

speciaal voor saartje ;)

bartje518 15 July 2003 23:03

Springt een belg van de stoep af, springt ie mis

:rolleyes:

WishfulDreaming 15 July 2003 23:03

Ik heb familie in nederland...

Misschien dat ik daar mijn traagheid van geerft heb :p

Forza 15 July 2003 23:07

Wat doet een belg die dorst heeft?
Hij gaat voor een seksboetiek staan en wacht tot het water hem in de mond loopt...

WishfulDreaming 15 July 2003 23:09

Citaat:

Originally posted by Forza_Vites
Wat doet een belg die dorst heeft?
Hij gaat voor een seksboetiek staan en wacht tot het water hem in de mond loopt...

Wat doe jij als je teveel gedronken hebt...
Rukken tot ie leegloopt...

En nu ga ik slapen :z

bartje518 15 July 2003 23:14

We schrijven 1940, tweede wereldoorlog, belgië ook in de strijt gemengt, liggend in de loopgraven tegenover de Duitsers.

De Belgische commendant roept zijn maanschappen bijeen. Hij zegt: Mannekes, dadelijk komt er vanachter d'n vijandelijke linie een duif aangevlogen, met informatie. En d'n duif die kan praten. Nou, als het lot ons beslecht, dan land d'n duif midden tussen d'n Duitsen en d'n Belgischen linies in. Dan heb ik daar een vrijwilliger nodig, die d'n duif gaat halen!

Alé commandant, zegt sjefke. Alsie verkeerd terecht komt, dan gaat ik m halen!

Zo gezegt zo gedaan, ze zitten te duren.. Er komt een duif aan, en die landt.. En precies in t midden natuurlijk :yes:. De commandant roept: alé Sjefke, tis uw beurt!

Alé commandant, geen probleem!! Dus sjefke rent naar de duif toe.. Pakt de duif op, houdt m tegen zijn oor..... Zet de duif weer neer.. Draait ze eigen om, meteen wordt die duif neergeschoten.. Sjefke tijgert terug, wordt ook geraakt, in ze been, in ze rug, maar affijn, hij komt terug in de loopgraven.

De commandant komt naar m toe. Alé sjefke wat zei d'n duif.. Zegt sjefke, kom kom, dichterbij dichterbij.. pssst pssst.. Aé sjefke wat zei die!!

Sjefke: ROEKOEEEE ROEKOEEEE

:no::+

WishfulDreaming 15 July 2003 23:16

Citaat:

Originally posted by bartje518
We schrijven 1940, tweede wereldoorlog, belgië ook in de strijt gemengt, liggend in de loopgraven tegenover de Duitsers.

De Belgische commendant roept zijn maanschappen bijeen. Hij zegt: Mannekes, dadelijk komt er vanachter d'n vijandelijke linie een duif aangevlogen, met informatie. En d'n duif die kan praten. Nou, als het lot ons beslecht, dan land d'n duif midden tussen d'n Duitsen en d'n Belgischen linies in. Dan heb ik daar een vrijwilliger nodig, die d'n duif gaat halen!

Alé commandant, zegt sjefke. Alsie verkeerd terecht komt, dan gaat ik m halen!

Zo gezegt zo gedaan, ze zitten te duren.. Er komt een duif aan, en die landt.. En precies in t midden natuurlijk :yes:. De commandant roept: alé Sjefke, tis uw beurt!

Alé commandant, geen probleem!! Dus sjefke rent naar de duif toe.. Pakt de duif op, houdt m tegen zijn oor..... Zet de duif weer neer.. Draait ze eigen om, meteen wordt die duif neergeschoten.. Sjefke tijgert terug, wordt ook geraakt, in ze been, in ze rug, maar affijn, hij komt terug in de loopgraven.

De commandant komt naar m toe. Alé sjefke wat zei d'n duif.. Zegt sjefke, kom kom, dichterbij dichterbij.. pssst pssst.. Aé sjefke wat zei die!!

Sjefke: ROEKOEEEE ROEKOEEEE

:no::+

Snap jij eigelijk zelf iets van wat je net neergezt hebt? :p

Misschien daarom dat je 5min nodig had om te kunnen repleyen ;)

*slaapwel* :*

bartje518 15 July 2003 23:17

Citaat:

Originally posted by Saartje18

Snap jij eigelijk zelf iets van wat je net neergezt hebt? :p

Misschien daarom dat je 5min nodig had om te kunnen repleyen ;)

*slaapwel* :*

Hehe, muts, lees dan es goed :p

Slaap ze :*

wocky 15 July 2003 23:34

waar sturen belgen hun fotorolletjes naar toe : een ontwikkelingsland :{

Irene!!!! 15 July 2003 23:36

Ja deze moet ik ook weten voor me eerste dag school in Belgie :9 Meteen een goede indruk maken O-)

Een Belg gaat naar Amerika en wordt aangehouden door de FBI. De man van de FBI doet z'n jasje open en zegt: "FBI!!" Dan doet de Belg z'n jasje open en zegt "C&A!!"

Een Nederlander, Duitser en Belg staan op de bovenkant van een gebouw en kunnen niet omlaag behalve door te springen. De duitser vindt een parachute en springt naar beneden. Hij heeft z'n enkels gebroken, maar is veilig. Dan pakt de Nederlander een paraplu en springt naar beneden. Hij breekt beide z'n benen, maar is veilig. Dan doet de Belg iets geels aan en springt naar beneden. Z'n laatste woorden zijn "die regenjas was het enige dat k kon vinden.."

8)

BlueWolf 16 July 2003 00:30

Neem dan tenminste grappige :z

Headliner 16 July 2003 09:00

Waarom gooit een dom Belg zijn het horloge uit het raam?
Om de tijd te laten vliegen.

Een belg komt een supermarkt binnen.
Vraagt ie aan aan de man achter de kassa:"Heb je nog een paar moppen".
"Ja ik ken nog een raadsel,"zegt die vent.
"Het is niet m'n broer, maar het is wel de zoon van mijn vader. Wie is het?"
dus die belg zo nadenken en zegt:"ik weet het niet, wie is het dan"?
dat ben ik zelf natuurlijk,"zegt die man.
dus die belg met een goede mop naar zijn vrienden.
Hij zegt zo: "het is niet m'n broer maar het is wel de zoon van mijn vader, wie is het"?
dus zijn vrienden nadenken, maar die weten het ook niet.
Zegt de belg: "die kerel van de supermarkt natuurlijk".

Hoe noemt een belg een contactlensdoosje????
een ogenblikje

hoe heet de film waarin een belg slim wordt?
mission impossible 3

een belg stapt de winkel binnen waar hij een paar dagen geleden een kettingzaag heeft gekocht.
potverdilekes zegt hij boos tegen de verkoper.
ik heb er een heel weekend over gedaan om een boom om te zagen.
eens even kijken zegt de verkoper en start de zaag, waarop de belg hem verbaasd vraagt:wat is dat voor geluid?

Wat moet je doen als een belg uit gaat.
Opnieuw aansteken

Twee Belgen staan op straat.
De ene gaat naar een stilstaande tram en vraagt aan de chauffeur:
- Rijdt u nog?
- Nee, sorry. Vandaag rijd ik niet meer, antwoordt de chauffeur.

De Belg gaat dan naar een andere tram en vraagt opnieuw aan de chauffeur:
- Rijdt u nog vanavond?
- Neen ,sorry. Vanavond niet meer, zegt de chauffeur.

De Belg gaat nog naar een andere tram, waar hij weer hetzelfde te horen krijgt.
Dan keert hij terug naar zijn vriend en zegt:
- OK, ik heb het gecheckt: we mogen oversteken.

Waarom kruipen Belgen altijd over de vloer in de supermarkt?
Ze zijn op zoek naar de laagste prijzen

Headliner 16 July 2003 09:02

komen drie belgen bij het politiebureau. zeggen ze "wij zijn onze hollandse vriend kwijt"
vraagt de agent "hoe ziet hij eruit?"
Zeggen die belgen "hij heeft zwart haar." Zegt de agent "dat heeft iedereen hier."
zegt een van de belgen "Hij heeft drie lullen". zegt de agent "daar hebben we wel wat aan, maar hoe weet je dat hij drie lullen heeft". "nou," zegt de belg, "toen we vanmorgen in het hotel aankwamen zei de ober, "hee daar heb je die hollander met die drie lullen"

Headliner 16 July 2003 09:08

Wat was er volgens de Belgen vóór de CD??
AB

Twee Belgen zitten in een boot te vissen. "Hé", zegt de een , er zit een gaatje in de boot. Er loopt water in!" Zegt de ander: "Maken we er nog een gat bij. Dan kan het water er daar weer uit".

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:52.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.