![]() |
me kamer is opgefleurt....
door mn nieuwe matrix poster
(niet dat het boeiend is maar ik houd mn bek wel weer voornamelijk voor forza:o ) |
ik dacht dat je bloemetjes in je kamer had gezet... :/
|
nee maar ik heb wel planten..
|
Citaat:
|
hoezo is dat ongezond?:?
|
Citaat:
|
ik heb 5 cactussen en ik leef nog:)
|
Citaat:
|
1 poster? :+ Ik heb toevallig vandaag alles ondergehangen, muren, plafond, alles :D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb supervaak koppijn :(
|
planten op je kamer slecht?
wat een bs... gewoon je raam altijd open hebben, en als je perse goed wilt ademen gewoon uitje opensnijden en die in de buurt van je bed leggen... of een vochtige handdoek over de verwarming...dat soort dingen.. planten slecht...tsk, als je weet hoe weinig zuurstof die opnemen t.o.v van jezelf... dom gereutel hier imho.. |
Citaat:
|
Planten léveren zuurstof. Stelletje oelewappers. Ze verbruiken de co2 die je dag en nacht uitademt en maken daar zuurstof van.
Maar als jullie dat slecht vinden mag dat ook natuurlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
want dan vindt er fotosynthese plaats... zuurstof wordt dan gevormd dmv CO2 en JAWEL, licht.. zonder licht wordt CO2 dus ook niet omgezet in zuurstof.. snachts, dus in het donker, verbruiken de planten daarentegen zuurstof...en dat zou je dus kunnen bestempelen als slecht... (in ziekenhuizen worden vaak ook sn8s de planten van de kamer gehaald....), |
Citaat:
|
Citaat:
en bovendien slaap ik helemaal niet zo slecht ;) |
Citaat:
|
Maar hallo groene planten kunnen toch dmv zonlicht als energiebron koolzuurgas en water vormen tot suikers. En op basis van suikers maken ze maken ze soort van verbindingen waar ze zich mee opbouwen dan .Dan kwam er zuurstof vrij door fotosynthese dat in water en lucht tercht komtn in de lucht terecht komt.
Zonder fotosynthese zou de atmosfeer voor de mens niet bewoonbaar zijn i guess |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.