![]() |
+/- topic
+ alleen thuis
+ mijn vriendin + knoflookstokbrood + poison the well - morgen (en overmorgen) werken - zaterdag komt mijn broer weer thuis - auto's in de was zetten |
- morgen m'n computer voor 2 dagen uit
- 2 dagen dus niet gamen :( + gelukkig heb ik een 2e pc :thumbsup: - alleen daar kan je niet veel mee doen behalve internetten :{ + vind dit topic gejat :p |
Citaat:
|
+ deze gaat naar aan de bar
|
Citaat:
+ Morgen naar Barneveld + Green eyes van Coldplay + Lekker uit Zaterdag + Het afgekoelde weer + Over 2 maandjes al jarig! *Jippie* :+ - Het stinkt hier naar anti mug citroen van mijn zusje - Zaterdag werken - Green Days van Coldplay is afgelopen! :p |
+ morgen wordt vast en zeker cool!
-ik moet nu van de pc af :( meer weet ik niks meer ik ga doeiii :wave: |
+ vind t topic wel grappig :+
+ twas lekker koel vandaag + ik heb verzorgkatjes voor 3 weekjes:Y) :D - klotemuggen hier - glas water is omgevallen - heb verder geen minpuntjes..:( of isdat juist een + :p |
yo jullie snappen het topic:D ik vind het altijd wel leuke topics
|
Citaat:
+ Evil EAX klinkt vet met vocale muziek :+ + heeft 2 spellen gekopieerd en 1 gekocht dmv inruilen in de winkel :respect: + leve cd-branders :+ - morgen jammer genoeg niet zo warm :no: - morgen kamer doorluchten :z - gaat t koud hebben dus morgen :+ - m'n discman is kapot :[ |
Citaat:
+afgelopen week elke dag wel druk bezig geweest +ben n beetje bruin:+ +over 4 dagen naar italie +vrijdag en zaterdag op stap +dit weekend weer formule 1:Y) -morgen werken -slaapgebrek -vandaag 2 keer de stad rond gefietst -gister fiets van een vriend gejat |
+ vanavond naar kermis in Uden
+ Woon lekker op mezelf in een leuk flatje in Dordrecht + Heb een schat van een dochter + Heb een lieve vriend + Heb 3 katten + Heb oppas voor vanavond - 2 van mijn katten jatten mijn eten :( - moet er straks vroeg uit - moet mijn wasgoed nog strijken - weet nog niet wat ik ga eten vanavond - MSN Messenger werkt NU niet Zo dat was het wel zo ongeveer |
+ kheb net 60 euro verdiend
+ kga zaterdag nog meer verdienen + vandaag leuke dingetjes gekocht O-) + mijn vaders apartement is heel erg stoer 8-) + tis lekker weer.. niet te warm, niet te koud + k mag over een maand mn kamer mooi inrichten - kga zo hardlopen.. jippie :no: - kga binnenkort verhuizen - kga mn vriendinnen missen maaaar (+) k zie ze of in oktober of in april weer :) |
+ poison the well (nog steeds)
+ vanavond vroeg naar bed + stephen king's cujo + vanavond gratis eten op werk ------------ werken van 9 tot 9 |
+ Heb een nieuwe kamer die ik nog helemaal mag inrichten enzow..heerlijk
+Vanaf vanavond heb ik het hele huis voor mezelf - Maandag ga ik weer weg en ik heb geen zin |
+ ik ga vanmiddag lekker de hele middag weg gezellig
+ik hoef pas om 12 uur snachts terug te zijn maar neem toch voor de zekerheid de huissleutel mee :p +me moeder is de heledag niet thuis! +moet zondag waarschijnlijk nog een keer extra werken! -me zusje heeft vandaag de laatse dag school dus vanaf maandag niet meer alleen -me eigen pc is nog steeds niet gemaakt -kan vandaag geen muziek luisteren....(discman kapot...;) ) |
+ Naar Spanje!
- Lang in de auto zitten |
+ alleen thuis
+ tegan and sara + zaterdag uit + zondag uit eten + maandag werken + dinsdag naar mn vriendin <3 - vriendin gister weggegaan - ouders lekker naar r'dam, ik niet - verbrandt door de zon |
- ik doe m'n haar maar t blijft niet goed zitten :[
+ heb m'n nieuwe tshirt weer aan :thumbsup: |
+ Forza_Vites
- de rest |
+ vanavond bbq'en bij een vriend :yes:
+ hoef verder heel de dag nix meer te doen + over 2 dagen jarig + het wordt dit weekend mooi weer :D - iedereen gaat dit weekend op vakantie :( |
+ nu effe alleen thuis
+ dus muziek opstaan + vanavond P8 discotheek + morgen lekker weer als ik vrij ben + Slootermeer + over 10 dagen op vakantie - zo werken van 13.00 - 22.00 - kamer vinden in Utrecht is lastig |
+ ik heb lekker geslapen
+ mama gaat tomatensoep maken + het is vandaag niet zo warm - ik moet nog mijn vakantietaak voor school maken - ik moet mijn kamer nog oprommelen - ik moet strak naar vergadering van jeugdbeweging |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft gewoon als nut dat ik volgend jaar weer tegoei kan volgen in de lessen ;) |
+heb een lasermuis die ik kan opvoeren(HELL YEAH!)
+heb een nieuwe gitaar +heb geen verplichtingen meer echt verkantie dus -heb geen verplichtingen meer dus ik verveel me rot -iedereen is op verkantie -het is te warm! |
+ meisjes meisjes meisjes
+ Vakantie, feesten, party's - ouders ouders ouders :'( :[ :'( - mun lief woont beetje ver |:( |:( |:( - ik verveel me nu :[ |
+ Krijg dalijk opa en oma over de vloer en die hebk al tijdje nietmeer gezien
+morgen op vakantie en heb dr heel veel zin in +Dalijk komt Roy hier +Heb net een vakantiekaartje in de bus gekregen van mn ex en da vink wel lief +Heb een mooi muzieje opstaan +Er zijn vrij weinig minpunten -Het vooruitzicht op morgen is toch weer dat ons pap en mam dan weer gaan ruziejen met de tent op zetten :no: -Moet dalijk iedereen 3 weken missen :( |
+ alleen thuis
+ pc dus voor mezelf + krezip heeft nieuwe merch + heb et nieuwe album van blof(Y) + msn 6.0 doet et eindelijk! - verveel me al een paar dagen... - koppijn - zit TE veel met men ged8ten bij iemand:no: |
+ terug van reis en gebruind
+ weer mn pc-verslaving + nu lekkere soep, strax lekkere vettige bak frieten - zie vriendje pas morgen - al mn leuke kleren in de was - mis italie :( |
+vanavond zomerfeesten
+morgen vakantie - Al me geld erdoorheen -Schiphol |
- is net terug uit nijmegen
-morgen vroeg om half 5 mn bed uit +morgen vroeg om half 6 naar schiphol +morgen middag om 4uur in turkije :yes: |
+ vakantie 8)
+ morgen hele dag werken = moneeeh + kzie martijn morgen weer :love: + kheb een nieuw (2persoons)bed :D:D (nouja nieuw.. van de kringloop :+ ) + kheb leuke plannen 8-) + kben altijd positief :p |
- m'n benen zijn moe, heb ontzettend veel gelopen vandaag
+ dat is wel goed voor mijn conditie - al is t wel de bedoeling dat ik morgen nog uit ga 8| |
+net gezellig op terrasje gezeten
+ff gepoold +morgen bij een vriend wat rondhangen +daarna lekker op stap +feestje eerder op de avond was gezellig -ik ben moe:z |
+ tis nog steeds vakantie :)
+ kheb leuke zweetbandjes gekocht :D - iedereen is op vakantie.. en ik niet 8| - ik verveel me - tis al 1:38 en ben nog niet moe - ik ben zielig :p |
Citaat:
+ Ik heb normaal veel te klagen, dus dat komt hier :yes: + Loes is weer tot 2 uur online :D |
+ik ga vandaag ff lekker relaxen
-ik lag om 2 uur in bed en werd gvd om 7 uur wakker8| waarom kan ik nou nooit uitslapen in de vakantie:( |
- hehe....dat heb ik ook :no:
|
Citaat:
|
+ Ik heb gisteren Phitje afgedroogd met 0-4 bij boter-kaas-en-eieren...
+ Annelies gaat mee naar meeting misschien :respect: :thumbsup: + Ik ga vandaag het andere deel van men vakantietaak maken. Ik heb momenteel al 2 oefeningen gemaakt van de 80 O-) + Ik ga vanavond zwemmen met mijn klein neefje :yes: + Het is mooi weer, ga ik nog beetje bruin worden + Binnen 6dagen ga ik op dieet :Y) + Geen minpunten momenteel 8) |
Citaat:
|
- me moeder heeft fucking slechte zin die ze op mij uitkeurt
-me moeder zat me msn gesprekken te lezen... -me vader is weer thuis dus geen intieme telfoon gestrekken -me moeder bemoeit zich met dingen die haar niet aangaan +me zusje is naar me oma vertrokken +heb leuke dag gedag gisteren, wel veel gelopen;) +vannacht heerlijk geslapen. +nog gisteren een heel lief smsje ontvangen :) +gisteren in 7.5 minuten naar huis gefiets normaal een kwartierje majah dat krijg je als de wouten rondrijden en je hebt geen licht op de fiets. :D +/- hopelijk verloop de rest van de dag iets normaler:{ |
Citaat:
|
+tis weer mooi weer
+straks misschien met auto vader van het station halen:7 -ik moet weer geld gaan uitgeven, gel en deo zijn op:z -kan ik weer gaan fietsen, al zoveel gedaan laatste dagen |
- amanda is op vakantie :(
+ amanda is op vakantie :D + mooi weer + net gezwommen in onze vijver :p + gisteren lekker gebarbequed + morgen jarig :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.